V
vierailija
Vieras
Ohittakaa nää Bojanin kiusaajat. Se on kuin narsistin kanssa: No contact.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ohittakaa nää Bojanin kiusaajat. Se on kuin narsistin kanssa: No contact.
Kun eivät tod ole yhdessä. Nytkään.C ja K on kaunis pari. Parempi vaan hyväksyä se.
Mummeli hiljaa.No onhan, näkeehän sen. Ja ei mun tarvitse pitää suuta kiinni, hampaat ja ikenet kunnossa toisin kuin Bojanilla.
Hirveät ikenet nyt kun näki!No onhan, näkeehän sen. Ja ei mun tarvitse pitää suuta kiinni, hampaat ja ikenet kunnossa toisin kuin Bojanilla.
Just näin ja K oikein alleviivasi tätä.Kun eivät tod ole yhdessä. Nytkään.
Ahhaa, ulkopuolinen trolli näki ekaa kertaa, muka.Hirveät ikenet nyt kun näki!
Opettelepa keskustelemaan! Tee oikeita asioita. Älä tuhlaa aikaasi hölmöilyyn. Olen muuten 21 v.En tarvitse lääkkeitä enkä katso olympialaisia mut mene sinä ihmeessä tutimaan (vain vanhus käyttää tollasta sanaa) jos et kestä keskustelua.
Ei ollut minun viesti se, enkä ole mies, kuten ei kirjoittajakaan, pöljä.No jos lukisit ne viestit oikein tai omaisit aivot, niin tajuaisit puhuvasi yksin ja pelkkää paskaa.
Niinpä niin mummo, et edes tiedä, mitä etätyö tarkoittaaOpettelepa keskustelemaan! Tee oikeita asioita. Älä tuhlaa aikaasi hölmöilyyn. Olen muuten 21 v.
Ainut mies täällä on kekätossari!Ei ollut minun viesti se, enkä ole mies, kuten ei kirjoittajakaan, pöljä.
Opettelepa keskustelemaan! Tee oikeita asioita. Älä tuhlaa aikaasi hölmöilyyn. Olen muuten 21 v.
Ei ollut minun viesti se, enkä ole mies, kuten ei kirjoittajakaan, pöljä.
Äskön? Rikas komposti perijätär pelastaa Askon konkurssilta ja antaa firmalle uuden nimen Äskö. Suomi nousuun sillä.Yhtään kukaan ei ole ilmoittanut olevansa mies äskön.
Mummo rageeOpettelepa keskustelemaan! Tee oikeita asioita. Älä tuhlaa aikaasi hölmöilyyn. Olen muuten 21 v.
Asko toimi(i) btw SloveniassaÄskön? Rikas komposti perijätär pelastaa Askon konkurssilta ja antaa firmalle uuden nimen Äskö. Suomi nousuun sillä.
Minä ohitan sinut, koska en halua olla tekemisissä miesten kanssa.Ohittakaa nää Bojanin kiusaajat. Se on kuin narsistin kanssa: No contact.
Kekätossari on aika viheliäinen mies.Minä ohitan sinut, koska en halua olla tekemisissä miesten kanssa.
Ei ollut kirjoitukseni edes, plus valheellinen väite.Kekätossari on aika viheliäinen mies.
Kyseisessä pönttikeskustelussa en ite ollut mukana edes.Hei Pentti lopeta jo. Kyllä kaikki tietää.
Uppphista!Mua nauratti kun kerroin tänään mun miehelle Jerpukan sinkku-uutiset, niin mies osasi heti sanoa voivotellessani Bojanin yhteyksiä Dzejlaan, että eikös se oo vaan ystävä ja kollega, ja kun mietin että mitähän Jere nyt tekee, että iskisikö se nyt Boitsun, niin mieheltä tuli: ”maybe some day” : DDD