V
vierailija
Vieras
Hyvä idea!Jos pierasee purkkiin ja laittaa naapurin postiluukusta niin kuinka kauan haju säilyy?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä idea!Jos pierasee purkkiin ja laittaa naapurin postiluukusta niin kuinka kauan haju säilyy?
mistä vetooNo ei varmasti tule Seiskaan mitään tollaista.
Ei ole julkisuuden henkilö edes.mistä vetoo
Erittäin varma, että jatko-osaa seuraa Seiskassa. Todennäköisesti NM:n tilitystä.
KatkeruuttaanEn usko, että lähtee avaamaan parisuhteen ongelmia. Miksi niin tekisi?
Tarpeeksi kun maksetaan niin miksi ei? Vielä jos sattuu olemaan vähän katkeruutta mukana niin aivan varmasti.En usko, että lähtee avaamaan parisuhteen ongelmia. Miksi niin tekisi?
En usko, että lähtee avaamaan parisuhteen ongelmia. Miksi niin tekisi?
Katkera rouvashenkilö siellä kuvittelee, että kaikki ihmiset on samanlaisia kuin hän itse.Katkeruuttaan
Tarpeeksi kun maksetaan niin miksi ei? Vielä jos sattuu olemaan vähän katkeruutta mukana niin aivan varmasti.
Katkera rouvashenkilö siellä kuvittelee, että kaikki ihmiset on samanlaisia kuin hän itse.
Niinpä. Tuskin on julkisuushakuinen ihminen mitenkään ja tollasesta esiintulosta ei seuraisi muuta kuin paskaa niskaan. Ei normaalit ihmiset toimi niin, kuin nää huurumummut täällä kuvittelee.Mistä se katkeruus tulisi? Ettei suhde kestänyt? Ettei päässyt julkisuuteen K:n rinnalle (tuskin halusi sitä itsekään)?
Etkö huomaa, että sama entinen Kärtsän ja hänen lähipiirinsä solvaamisketju tää taitaa edelleen olla. Se on perseestä myös.Tästä on näköjään tullut pelkkä muiden kirjoittajien solvaamisketju.
Ovat kateellisia tossareille niinkuin aina.Tästä on näköjään tullut pelkkä muiden kirjoittajien solvaamisketju.
Ovat kateellisia tossareille niinkuin aina.
Minä puhun mielelläni perseistäEtkö huomaa, että sama entinen Kärtsän ja hänen lähipiirinsä solvaamisketju tää taitaa edelleen olla. Se on perseestä myös.
Puhu vaan. Paljon parempi aihe kuin nää loputtomat Kärtsän ja häneen liittyvien ihmisten haukkumiset.Minä puhun mielelläni perseistä![]()
Alppihiitoperseet on jo parempia kuin hiihtoperseetPuhu vaan. Paljon parempi aihe kuin nää loputtomat Kärtsän ja häneen liittyvien ihmisten haukkumiset.
Tossarit ne vasta noloja onkin. Meinaa tikahtua nauruun, kun niitä sössötyksiä joutuu lukemaan.K fanit on niin noloja, huvittavaksi menee.
Seiskan jatko-osa on erittäin todennäköinen etenkin sen yksityiskohdan valossa, että alkuperäisessä jutussa mainittiin ettei K ja C ole halunneet kommentoida. NM on ehkä halunnut. Eiköhän se torstaina selviä.
Minä nauran teiän stalkkerointi ja Seiska sekoilulle, plus idolinne korottamiselle.Tossarit ne vasta noloja onkin. Meinaa tikahtua nauruun, kun niitä sössötyksiä joutuu lukemaan.