V
vierailija
Vieras
Ei täällä niin vain kaikki lähdekään, hah hah.Ja sekö sun mielestä sitten on ihanaa. Sitten ilmiannetaan nekin viestit joissa lainataan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei täällä niin vain kaikki lähdekään, hah hah.Ja sekö sun mielestä sitten on ihanaa. Sitten ilmiannetaan nekin viestit joissa lainataan.
Ei ole tällainen kuvio. Tästä oli Jodelissa puhetta jo kauan sitten.Ja mikä on eron syy, no K tietenkin. Jos kerta kesällä tavanneet ja nyt lomaillaan jo yhdessä.
Niinpä. Kaikista loukkaantumisen muodoista puolestaloukkaantuminen on käsittämättömin.Miksi olet tällä kanavalla?
Miksi olet tällä kanavalla?
Eli osuiTaidat kuvitella nyt itsestäsi vähän liikoja. Kuten aina.
Niin, mutta nepäs eivät lähdekään.Ja sekö sun mielestä sitten on ihanaa. Sitten ilmiannetaan nekin viestit joissa lainataan.
Se vaan, että nepäs ei lähdekään.Lainaukset voi myös poistattaa![]()
Eikö K:n viesti tullu tarpeeks selväks?Niinpä. Kaikista loukkaantumisen muodoista puolestaloukkaantuminen on käsittämättömin.
Eri asia, jos kohteet itse reagoisivat.
Ei teidän tarvitse heidän puolestaan täällä läyhätä.
Ei ole tällainen kuvio. Tästä oli Jodelissa puhetta jo kauan sitten.
Lähtee kyllä.Niin, mutta nepäs eivät lähdekään.
Haha.
Minua ei sun kiukuttelusi hetkauta tippaakaan. Sua sen sijaan haittaa, kun cindypyllyä haukutaanEli osui![]()
Huomaatko mitä itse siinä puhut. Halvennat kaikkia osapuolia ja puhut paskaa. C:n ero ei liity Kärtsään mitenkään.No onhan. Edellinen ei ihan vähästä lähtisi rahapussin luota. Turha taas yrittää valehdella negaa hänen suuntaan.
No eihän lähde. Kun niissä on ihan asiallinen tekstiLähtee kyllä.
Ei ollut normikanavilla se juttu.Jodelissa, hah. Siel ei saa kyl puhua yhtään mistään mikä liittyy K ja sen parisuhteisiin. Joten bullshittiä.
Haha tais osua ja pahastiMinua ei sun kiukuttelusi hetkauta tippaakaan. Sua sen sijaan haittaa, kun cindypyllyä haukutaan![]()
Ei ollut puhe Ksta vaan silloin oli puhe ihan vain Cstä. Tästä on jo aikaa.Jodelissa, hah. Siel ei saa kyl puhua yhtään mistään mikä liittyy K ja sen parisuhteisiin. Joten bullshittiä.
Monta sellaista oon aiemmin poistattanut.No eihän lähde. Kun niissä on ihan asiallinen teksti![]()
Vaan puolestaloukkaantumassaEn ainakaan solvaamassa minulle tuntemattomia ihmisiä.
No, näitä et.Monta sellaista oon aiemmin poistattanut.
Sitähän et kyllä voi tietää, tykkäilty on siellä kuvia jo kesästä alkaen.Huomaatko mitä itse siinä puhut. Halvennat kaikkia osapuolia ja puhut paskaa. C:n ero ei liity Kärtsään mitenkään.
Ei ollut julkkisjutuissa ja jos oli se väite exästä niin selkeästi sepitetty juttu, K fanit valkopesee.Ei ollut normikanavilla se juttu.
Mikä näistä viesteistä on hänen!?Eikö K:n viesti tullu tarpeeks selväks?