V
vierailija
Vieras
Käytit juuri! Mieti mitä itse kirjoitat.Se on syystäkin lainausmerkeissä, koska en itse käytä tuota sanaa ja ninmenomaan inhoan sitä. Yritäpä nyt ymmärtää, mitä kirjoitan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käytit juuri! Mieti mitä itse kirjoitat.Se on syystäkin lainausmerkeissä, koska en itse käytä tuota sanaa ja ninmenomaan inhoan sitä. Yritäpä nyt ymmärtää, mitä kirjoitan.
En muista, mutta kynsiä ja tatuointeja ei voi vaihtaa.Mutta eikös tuon pitänyt olla siltä köysikiipeilypäivältä, jolloin C:llä oli muistaakseni musta toppi? Vai muistanko väärin? Bojanilla ainakin samat vaatteet.
Käytit juuri! Mieti mitä itse kirjoitat.
Ihan selvä Cm tissi siinä on, no niin, eteenpäinMutta eikös tuon pitänyt olla siltä köysikiipeilypäivältä, jolloin C:llä oli muistaakseni musta toppi? Vai muistanko väärin? Bojanilla ainakin samat vaatteet.
Yököttävä olet termeinesi. Näkee, mitä ajattelet.Trolollloooo. Ai, kun yritän kertoa teidän paritushullujen vanhakantaisista asenteista, minun pitäisi jotenkin monimutkaisella tavalla ilmaista teidän ajattelunne. Tuota sanaa on joskus täällä käytetty, joten siksi otin sen lainausmerkeissä mukaan.
Pakko kommentoida väliin, että saattaa olla ihan omaa vanhakantaisuuttasi, koska meidän kolme teiniä kaveripiireineen kyllä käyttävät tuota sanaa. Itse en käytä, mutta olenkin tällainen keski-ikäinen mamma.”Hoito” sana kertoo sun vanhakantaisuudesta.![]()
Edelleen on vain käytössä toikin sana, oli miten oli.Käytit juuri! Mieti mitä itse kirjoitat.
Höpö höpö.Yököttävä olet termeinesi. Näkee, mitä ajattelet.
Pakko kommentoida väliin, että saattaa olla ihan omaa vanhakantaisuuttasi, koska meidän kolme teiniä kaveripiireineen kyllä käyttävät tuota sanaa. Itse en käytä, mutta olenkin tällainen keski-ikäinen mamma.
Lukee tyttöystävä tai lainausmerkeissä se hoito, pönttö.Tää mamma alkoi käyttämään hoito-sanaa, kun kyseessä on nainen. Ei muuten kuulemma käytä. T. Eri
Vaikka kuinka päin ajattelen, en näe paljaan takapuolen näyttämisessä mitään fiksua. Ja turha tulla väittämään, että kauhistelen. Tuo on pelkästään mautonta.Mä NIIN arvasin, että Bojan oli hoodeilla, kun se white ass -kuva otettiinBojanille taisi näyttääkin sitä
![]()
Musta toppi oli kiipeilyssä kyllä.En muista, mutta kynsiä ja tatuointeja ei voi vaihtaa.
Ja en ole kirjoittaja, mutta ymmärrän lukemani.Lukee tyttöystävä tai lainausmerkeissä se hoito, pönttö.
Vaikka kuinka päin ajattelen, en näe paljaan takapuolen näyttämisessä mitään fiksua. Ja turha tulla väittämään, että kauhistelen. Tuo on pelkästään mautonta.
No eihän ole samalta päivältäVoi kuule, onpa uutinen. Toi on samalta päivältä kuin koko porukka oli köysiradoilla, porukalla olivat varmasti myös illanvietossa.
Vttu mä taas en halua, et Bojania paritetaan Vantaan voipaketille.
Tsoukki juttu.Ei kaiken tarvi olla niin vakavaa.Relax nyt!Vaikka kuinka päin ajattelen, en näe paljaan takapuolen näyttämisessä mitään fiksua. Ja turha tulla väittämään, että kauhistelen. Tuo on pelkästään mautonta.
Voi olla, kun paidan voi vaihtaa.No eihän ole samalta päivältä
No kiipeilyssä hikoilee, ja hienohelmat tiedetään.Mustia kynsiä voi olla kellä vaan eikä tuosta kuvasta näy tatuointeja kuin vain suttuina, mutta kännykkä on sama kuin C:llä, joten eiköhän se nyt C joka tapauksessa ole. Koska on eri vaatteissa, täytyy kuvan olla joko eri päivältä tai hän on mennyt sitten vaihtamaan vaatteita kesken kaiken.
Jep. Nuorena tuli tehtyä monenlaista hölmöilyä ja jos silloin olisi julkaistu kuvia niin kuin nykyään, niin olisi minustakin melkoisia otoksia, joista kukaan, joka minut nykyään tuntee, ei ikinä uskoisi todeksi.Tsoukki juttu.Ei kaiken tarvi olla niin vakavaa.Relax nyt!
No ei uskotaUskokaa jo, että C:n sutinat on Ronyn kanssa. Hän vain joutui lähtemään Suomeen muuta porukkaa aiemmin, ja muut jatkoivat reissua.
Mahdollista sekin tai sit on vaan ihan kaveri kaikille.Uskokaa jo, että C:n sutinat on Ronyn kanssa. Hän vain joutui lähtemään Suomeen muuta porukkaa aiemmin, ja muut jatkoivat reissua.