K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä ollut, koska vastaili myöhemminkin. Mikä sinä olet määrittelemään sitä, missä kukakin haluaa avautua. Tuntemattomien kanssa keskustelu voi olla joskus just parasta. Yritätkö nyt vain puolustella karseita kirjoituksiasi. Kaikki tänne kirjoittajat ovat kaikesta huolimatta oikeita ihmisiä, joilla on myös oikea elämä.
Ehkä kannattaa miettiä, et onko omassa elämässä kaikki hyvin, jos on tarve tulla avautumaan tähän ketjuun. Täyspäinen ihminen ei toimi niin. - se eri

Missä kohtaa oli keltanaama? En käytä hymiöitä pahemmin. Puutuin vaan siihen että kukaan normaali ihminen ei kerro täällä pee ketjussa omia oikeita asioitaan.
Annas mä kerron susta oikean asian. Viihdyt yllättävän paljon täällä mielestäsi paskaketjussa.

Ja se oikea asia: Et taida olla oikein fiksu, normaalit ihmiset eivät jaksa pyöriä kaiket päivät paikoissa, joissa joutuu kokemuksensa mukaan uimaan virtuaalikakassa.

Annas mä kerron susta oikean asian. Viihdyt yllättävän paljon täällä mielestäsi paskaketjussa.

Ja se oikea asia: Et taida olla oikein fiksu, normaalit ihmiset eivät jaksa pyöriä kaiket päivät paikoissa, joissa joutuu kokemuksensa mukaan uimaan virtuaalikakassa.
Mä viihdyn pskassa. T. Pskakärpänen. P.s. Onneksi mulla on kuitenkin suuri kärpäsyteisö, jolle voin kertoa murheet. Ei tarvitse täällä surista.

Yhteistyössä