V
vierailija
Vieras
Tisseillä taas tänä vuonna voittoon (•)(•)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tisseillä taas tänä vuonna voittoon (•)(•)
Silareilla pärjääTisseillä taas tänä vuonna voittoon (•)(•)
Hihihii ku ootkin hauska.Silareilla pärjää![]()
Itepä on kohunsa järjestänyt.Jos K halusi piilotella kun muutama viikko takaperin Seiskan kannessa. Ei varmaan houkuttele olla median edessä.
Itepä on kohunsa järjestänyt.
Minkä median edessä tossa olis ylipäätään pitänyt olla? Teidän ajatuksenjuoksu on kyllä omituista. Nyt oli vain sovittu noin ja Häärijä kutsuttu häärimään.Jos K halusi piilotella kun muutama viikko takaperin Seiskan kannessa. Ei varmaan houkuttele olla median edessä.
Eli aitiossa lapsille lässyttämässä, hyvä kun asia selvisi.
Ehkä tässä oli tarkoituksena buustata kamun uraaMinkä median edessä tossa olis ylipäätään pitänyt olla? Teidän ajatuksenjuoksu on kyllä omituista. Nyt oli vain sovittu noin ja Häärijä kutsuttu häärimään.
Mikä käyttis?TikTokissa video, jossa kättelee lapsia. Näyttää aika hyvältä valkoisessa hihattomassa. Halusi olla paikalla ihan vain Jerenä
Ai mitenkähän niin, en ole kirjoittanut kuin yhen ainoan viestin tänään.Kekätossari taas maanisena jodelissa![]()
Ja senkin viestin kävin nyt sit poistaan, niin ei tartte sitäkään pohdiskella, koska sen alle oli laitettu veetuileva vastaus minulle.Ai mitenkähän niin, en ole kirjoittanut kuin yhen ainoan viestin tänään.
Haloo nyt. Kyllä UMKn tuotanto ihan itse on Härtsän tuonne pyytänyt.Ehkä tässä oli tarkoituksena buustata kamun uraa
Varmaan tosi halvalla piti päästä. Käärijän kanssa ois loppunu budjettiHaloo nyt. Kyllä UMKn tuotanto ihan itse on Härtsän tuonne pyytänyt.
Heh heh.Varmaan tosi halvalla piti päästä. Käärijän kanssa ois loppunu budjetti
No eipä kyllä ollut nimellistä paikkaa ainakaan siinä eturivissä, en kakkosrivistä sit tiedä, siellä istui ainakin Jukka. Veikkaan, ettei ollut tarkoituskaan olla tuolla.Eiköhän Käärijä ala olla itsekin sitä mieltä, että hänen on aika päästä pois UMK-imagostaan. Todennäköisesti hänelle oli varattu paikka siihen samaan riviin muiden tyyppien kanssa, mutta ei halunnut mennä. Ja onneksi tajusi sen ihan itse, että on aika antaa tilaa ja julkisuutta myös muille artisteille. Häntähän media olisi haastatellut, mikäli olisi ollut näkösällä.
No eipä kyllä ollut nimellistä paikkaa ainakaan siinä eturivissä, en kakkosrivistä sit tiedä, siellä istui ainakin Jukka. Veikkaan, ettei ollut tarkoituskaan olla tuolla.
Tietysti, missä minä muuta väitin toki oon kattonut ne stoorit mistä täällä ja jodelissa on puhuttu, Jere lapsille puhumassa niissä. Erikoista vain joillakin toi Häärijänkin vähättely ku selvästi haluttu tonne, Sara Siipolan kanssa umkkin chatissä myöskin. Ja joku J liian kallis jutut?! Kateellisuutta riittää näköjään H:llekin, pimeitä faneja.Siis olihan se UMK:ssa, ei vain tv-kameroiden edessä. Somessa pyörii useampi video, jossa hän on mukana. Valkoinen tank top ja valkoiset housut, todella upea rusketuksineen. Oli todennäköisesti Miken kanssa samassa tilassa. Ja Häärijällä oli YLEn kanssa jonkinlainen sopimus, koska oli jo ennakkoon videoklipeissä yhdessä eri esiintyjien kanssa.
Tietysti, missä minä muuta väitin toki oon kattonut ne stoorit mistä täällä ja jodelissa on puhuttu, Jere lapsille puhumassa niissä. Erikoista vain joillakin toi Häärijänkin vähättely ku selvästi haluttu tonne, Sara Siipolan kanssa umkkin chatissä myöskin. Ja joku J liian kallis jutut?! Kateellisuutta riittää näköjään H:llekin, pimeitä faneja.
Näkyikös Piispaskaa, eli rouva Piispasta?Tuo Kärtsän oletettu kalleus on tuskin syynä, kunhan täällä vain heitellään asioita sen kummemmin niitä ajattelematta. Uskon siihen, että hän halusi antaa tilaa uusille tulijoille. Onhan omasta voitosta kuitenkin jo kolme vuotta. Ei siellä tainnut penkkirivissä istua Piispastakaan, en ainakaan huomannut.