V
vierailija
Vieras
On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.Bojan ihan tajuttoman söpönä tuossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.Bojan ihan tajuttoman söpönä tuossa
Yäk, voimattomilla sormillaanHellästi takana hiplaa…![]()
Eikä tuo roikkuva alahuuli takerru vaijeriin kiinniBojan ihan tajuttoman söpönä tuossa
Totta. Kärtsä on säilynyt paljon paremmin vaikka on vanhempi. Mun mielestä Bojania pukisi paremmin pieni pyöreys. Mutta tietty laihduttaa tsiilan takiaOn vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
Älä viitti. Söpö on. Sä et oo näköjään viiskymppistä nähnytkään.On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
Kyllä on taas paksut kärtsänpunaset lasit päässä. K näyttää kuuskymppiseltä rapajuopoltaTotta. Kärtsä on säilynyt paljon paremmin vaikka on vanhempi. Mun mielestä Bojania pukisi paremmin pieni pyöreys. Mutta tietty laihduttaa tsiilan takia
Hyvä vitsi, ihan elähtäneen näköinen oli Jere noissa Emma gaalan kuvissa, otsa rypyssä siinäkin poseerausilmekuvassa missä Benjamin ja Linda.Totta. Kärtsä on säilynyt paljon paremmin vaikka on vanhempi. Mun mielestä Bojania pukisi paremmin pieni pyöreys. Mutta tietty laihduttaa tsiilan takia
HärtsäHärtsällä on profiili LPSGssä.90% straight, 10% gay.
![]()
Tän takia Härtsää ei otettu ThaimaaseenkaanHärtsäBojan
Härtsä ei voi hillitä nöpötystä, kun näkee Bojanin.
Näin on, mielenterveysongelmat voivat myös tehdä tuon vaikutelman kyllä.On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
Sinulla lienee kokemusta siitä.Näin on, mielenterveysongelmat voivat myös tehdä tuon vaikutelman kyllä.
OIsko jotain sissosiaatiota?Näin on, mielenterveysongelmat voivat myös tehdä tuon vaikutelman kyllä.
On vähän kulahtaneen näköinen, näyttää viiskymppiseltä jos totta puhutaan.
K haisupylly fani tämä spämmääjä on.Haha heti alkoi haisupyllyllä spämmäys, kun jotkut puhui totuuksia B:stä![]()
Eikä ole.K haisupylly fani tämä spämmääjä on.
Haha heti alkoi haisupyllyllä spämmäys, kun jotkut puhui totuuksia B:stä![]()
Hieman mautonta trollausta nyt!Näin on, mielenterveysongelmat voivat myös tehdä tuon vaikutelman kyllä.
Todellakin voi. Olet mennyt liian pitkälle, keho on siirtynyt hätämoodiin. Anorektikot on usein vastaavan nukan peitossaOon ihmetellyt hiukan miksi minun poskissa on alkanut kasvaa sellaista pientä vaaleaa nukkaa, voiko tosiaan olla painon pudottaminen muka syynä, toi AI vastaus ei nyt ihan vakuuta kyllä.
Oon ihmetellyt hiukan miksi minun poskissa on alkanut kasvaa sellaista pientä vaaleaa nukkaa, voiko tosiaan olla painon pudottaminen muka syynä, toi AI vastaus ei nyt ihan vakuuta kyllä.
Niin enpä tiedä, voisko kalorimäärä sit jäädä liian alas, kun en niitä ruokia punnitse ja laske tarkkaan, mutta mielestäni syön kyllä aika lailla oppikirjan mukaan, viisi kertaa päivässä, kynnetkin on tosin alkaillu lohkeilla enemmän, vaikka samoja vitamiineja syön ku ennenkin, jotka pitäis vahvistaa niitä kynsiäkin. En edes mielestäni liiku niin paljon, oon hiukan laiska vs. kuinka tein joskus opiskeluaikoina.Todellakin voi. Olet mennyt liian pitkälle, keho on siirtynyt hätämoodiin. Anorektikot on usein vastaavan nukan peitossa
En nyt aivan usko, että näin vakavasta asiasta ois omalla kohdalla kyse, vaikka tuolla jodelin ryhmissä jotku normaalipainoiset väitti saaneensa kys. diagnoosin (en tiedä onko jokin muuttunut siinä) Mutta itelläni tosiaan vielä pulleutta tuolla reisissä ja vatsassa kyllä, kädet vaan vaikuttaa tyhmästi laihtuvan enemmän ja selkä. Ja sit nämä ihmiset ei syö mitään, tää on aika eri.![]()
Lanugo: Anorexia Hair Growth Explained - National Alliance for Eating Disorders
Lanugo, the growth of fine, downy hair on the face, arms, back and other parts of the body, is a common symptom of anorexia nervosa.www.allianceforeatingdisorders.com