V
vierailija
Vieras
Haluaa kaltaisensa plösön siis?Minä taas luulen, et Jere haluaa Nacen sen takia, et Nace on nallekarhu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haluaa kaltaisensa plösön siis?Minä taas luulen, et Jere haluaa Nacen sen takia, et Nace on nallekarhu
Ei kiinnosta kaihimummon mielipideBojan on syötävän söpö!
JereHaluaa kaltaisensa plösön siis?
Mut sun kohdalla se on noin, aasi!Ei ole tuollaista leikkausta. Oikea tapa ilmaista asia on, et tehdään lobotomia. Himoa suomea sinun kommentti
Kyllä lobotomian voi myös hankkia. Silloin se on: Sun lobotomiasi!Ei ole tuollaista leikkausta. Oikea tapa ilmaista asia on, et tehdään lobotomia. Himoa suomea sinun kommentti
Siis sun muistisairaan että.Ei kiinnosta kaihimummon mielipide
Nace on ihan lobotoominen eläintarhanalle, jonka kynnet on leikattuJereNace
www.instagram.com
Ihana, ja liikkuu kuin pantteriVarsinkin tässäkatsokaa!
![]()
Joker Out Updates 🤍 Instagramissa : "Bojan and his Sidequests 🤭 • 📍: Thailand, Asia 📆: March 9th, 2026 🎥: @joker_out_official via TikTok —— #janpeteh #juremacek #bojancvjeticanin #nacejordan #krisgusti"
315 likes, 5 comments - jokeroutupdates March 9, 2026: "Bojan and his Sidequests 🤭 • 📍: Thailand, Asia 📆: March 9th, 2026 🎥: @joker_out_official via TikTok —— #janpeteh #juremacek #bojancvjeticanin #nacejordan #krisgusti".www.instagram.com
Rrräyh!Ihana, ja liikkuu kuin pantteri![]()
Mä oon burgerimies! Kakkaan orvokkeja!Kasvissyöjien kakka haisee pahemmalta.
Loukkaat pantteriaIhana, ja liikkuu kuin pantteri![]()
Et sinä saa Bojania että niin.Bojan
![]()
Kaikki tietää et oot niin typerä et luulet saavasi Bojanin. Et saa. Tuskin Bojan ees haluaa pusujasi, typerää tollanen että niin.
Vie yököttävät pususi muualle ja käytä hengityksen raikastajaa
Ei auta, jos ei poistata kiviä ees joskus.Tämä. Hyh Hyh kun mammat ei pese hampaitaan
Kaikilla ei oo varaa.Ei auta, jos ei poistata kiviä ees joskus.
Onko hampaat pesty mummo hyvä?Mummot internetissä![]()
No jep se on se "katso koko näytössä." Tai jotain. Mut siinä perusnäytössä ei näytä härpäkkeitä, ennen kuin näpäyttää varsinaisen reels-näkymän auki. Ja stoorithan saa onneksi tallennettua puhtaina noiden Storyviewereiden avulla.Ärsyttää, kun opin kätevän vinkin, millä reelseistä saa instassa kaikki ne videossa olevat sivuhärpäkkeet pois, mutta se ei anna silloin videotallentaa!![]()