V
vierailija
Vieras
Yllättääkö, että Pentillä vaikeuksia ymmärtää.Sinä taas et taida ymmärtää mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yllättääkö, että Pentillä vaikeuksia ymmärtää.Sinä taas et taida ymmärtää mitään.
Aha, ai mitenköhän niin, ja kestä tossa edellä kirjoittaneista edes puhut.Hohhoijaa, vieläkö te jaksatte jankata ton autistin kanssa, jolla ei ymmärrys riitä edes junalla matkustamiseen.
No eihän ollut, ei ajatellut pätkääkään mitään kuntovalmentajaa suhteessa tuohon.Se persehän oli vain symbolinen "kiss my ass" viesti Seiskalle ja stalkkereille, jotja kaivelivat C:n ja K:n jokaista risahdusta
Viimeks se olin minä tää hahmo, hah hah.Yllättääkö, että Pentillä vaikeuksia ymmärtää.
Onko sulla todettu joku hahmotushäiriö tai vähälahjaisuus? Ihan mielenkiinnosta kysyn.No eihän ollut, ei ajatellut pätkääkään mitään kuntovalmentajaa suhteessa tuohon.
Ei ole, ihan hyvin oon opinnoissani pärjännyt niissä mitä oon käynyt (useampi kyllä ns. turha) neljää kieltäkin lukenut ja musiikki oli vahva alue myöskin, itselläsi taitaa olla.Onko sulla todettu joku hahmotushäiriö tai vähälahjaisuus? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Sinulla tuntuu olevan vaikeuksia monenkin asian suhteen ja et kykene oikein hahmottamaan asioita. Ehkä se diagnoosi voisi helpottaa elämääsi.Ei ole, ihan hyvin oon opinnoissani pärjännyt niissä mitä oon käynyt (useampi kyllä ns. turha) neljää kieltäkin lukenut ja musiikki oli vahva alue myöskin, itselläsi taitaa olla.
Paremmin kuin hyvin kykenen, se että kuvittelet ton valmentajan olevan jotenkin erityisasemassa J suhteen on kyllä oma ongelmasi ihan, että oikein pyllistelee mielen osoituksena Seiskalle, viisivuotias vois tehä jotain tollaista.Sinulla tuntuu olevan vaikeuksia monenkin asian suhteen ja et kykene oikein hahmottamaan asioita. Ehkä se diagnoosi voisi helpottaa elämääsi.
Ei saa edes Eurodiscoa myytyä ilman shippaajien rahoja, ihan Vippi lippujakin vielä saatavilla.
Olisin eilen ostanut toisen permantolipun, mutta eipä ollut enää niitä.Ei saa edes Eurodiscoa myytyä ilman shippaajien rahoja, ihan Vippi lippujakin vielä saatavilla.
Koska ne on hassuttelua, pelleilyä, vitsailua. Hauskaa somekontsaa, jota teki kaverinsa kanssa. Sä olet kyllä täys puupää. Ei jaksa jankata enempää.
Joo varmasti luulivat näin, mutta se osoittaa heidän olevan naiiveja ja kokemattomia.
Kuten Bojan sanoi hetki sitten, "ihmiset eivät osaa erottaa viihdettä todellisuudesta". Bojan ja Jere luulivat ihmisten olevan tarpeeksi fiksuja tajutakseen, että kyseessä oli fanipalvelus, mutta jotkut ihmiset todella uskoivat siihen![]()
Pitäisikö shippitossareiden hulluus osata ennakoida? Kyllä se ongelma on ihan siellä hullujen päässä.Joo varmasti luulivat näin, mutta se osoittaa heidän olevan naiiveja ja kokemattomia.