K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on kysymys tällä foorumilla olevalle henkilölle (tai henkilöille), jotka luulevat B:n ja Dz:n olevan vain ystäviä. Jos B on sanonut vuosia haluavansa perustaa perheen tulevaisuudessa, milloin hän aloittaa vakavan suhteen? Viettääkö hän vain aikaa Dz:n kanssa? Olen aidosti utelias tietämään vastauksen.
Se, että haluaa perustaa perheen tulevaisuudessa, ei sulje mitenkään pois sitä, että voi viettää aikaa ystävien kanssa. Aika epätoivoiseksi menisi, jos nuori ihminen valitsisi seuransa vain sillä kriteerillä, kenen kanssa voisi aloittaa vakavan suhteen ja perustaa perheen.

Se, että haluaa perustaa perheen tulevaisuudessa, ei sulje mitenkään pois sitä, että voi viettää aikaa ystävien kanssa. Aika epätoivoiseksi menisi, jos nuori ihminen valitsisi seuransa vain sillä kriteerillä, kenen kanssa voisi aloittaa vakavan suhteen ja perustaa perheen.
Ihan tyhjänpäivästä lätinää nuo perhejutut. Sanoi vaan että saa homoilla rauhassa

Just tää! Jeren keikoilla tykkään just siitä adrenaliiniryöpystä,minkä niillä saa.Se yllätyksellisyys ja hauskuus,mitä ei oo muiden keikoilla ja tietysti Jere on muutenkin hot 😍🔥.
No ei Böle ainakaan kummoinen ollut, ja vitsit mahanrummutuksineen muuttuu vaan typerämmiksi, mutta toivottavasti toi toukukuinen on sit sellainen et suunnilleen ees loppuun jaksaa olla, tosin junien mukaan on kuitenkin lähettävä eli ehkä etuajassa. Ilman joksuja en ois lippua kyllä ostanutkaan. Laurin haukkujat tuskin on ees keikoillaan olleet.

No ei Böle ainakaan kummoinen ollut, ja vitsit mahanrummutuksineen muuttuu vaan typerämmiksi, mutta toivottavasti toi toukukuinen on sit sellainen et suunnilleen ees loppuun jaksaa olla, tosin junien mukaan on kuitenkin lähettävä eli ehkä etuajassa. Ilman joksuja en ois lippua kyllä ostanutkaan. Laurin haukkujat tuskin on ees keikoillaan olleet.
Bölen jatkot olikin se paras osa. Siitä lienet samaa mieltä?

Totta, makuasioita. Enemmiston maku vaan taitaa olla Haavin suuntaan kun sai ne Areenansakin täyteen. Itekin oon menossa. En kylläkään Kärtsän Areenaan.
No jaa. Kärtsällä on tuplasti enemmän kuuntelijoita kuitenkin siitä huolimatta, ettei tee mainstream-musiikkia. Kärtsän fanit ovat levittyneet ympäri maailmaa ja Haavilla on faninsa Suomessa. Huvittavaa kyllä, olen lukenut Jodelista montakin ketjua, jossa Haavin omat fanit valittaa sitä, miten tylsiä hänen keikkansa ovat. Eivätkä he tosiaan olleet trolleja keskustelun sisällöstä päätellen. He olivatkin hieman huolissaan näistä Areena-keikoista.

No jaa. Kärtsällä on tuplasti enemmän kuuntelijoita kuitenkin siitä huolimatta, ettei tee mainstream-musiikkia. Kärtsän fanit ovat levittyneet ympäri maailmaa ja Haavilla on faninsa Suomessa. Huvittavaa kyllä, olen lukenut Jodelista montakin ketjua, jossa Haavin omat fanit valittaa sitä, miten tylsiä hänen keikkansa ovat. Eivätkä he tosiaan olleet trolleja keskustelun sisällöstä päätellen. He olivatkin hieman huolissaan näistä Areena-keikoista.
No hohhoijaa, eihän Lauri ees keikkaile ulkomailla, ei taida olla konsensus siihen suuntaan ja eiks K:n kuuntelijat iso osa ulkomailla, voit laittaa tähän lukuja niin luulis kyllä että Laurilla enemmän kuuntelijoita just Suomessa. Plus miten Euroopan keikatkin myy, niitä on haalittu melko määrä.

Jep ja Abreu myi neljä keikkaa! Suomen suosituin artisti selkeästi tällä hetkellä.
Mitä horiset. Abreulla on tällä viikolla kaksi Areenaa ja perjantain keikalle on vielä hyvin lippuja. Mut tuosta perjantain keikan lipun myynnistä huomaa, et ihmiset ostaa lippuja aika myöhään. Vielä pari viikkoa sitten siellä oli tosi paljon tilaa, mutta nyt on jo paljon täydempää.

Ootko itse ollut Laten keikalla? Monet fanit nimenomaan on sanoneet kaipaavansa muutakin kuin tönötystä.

Mitä eroa noissa Slovenian lennoilla on muuten toi Finnair tavallinen ja business, onks noi paremmat vaan koneen edessä? Mietin kyllä myös Air Baltic, mutta sillä joutuis lähtee päivää aiemmin, jos nyt sit päädynkin lähtemään tonne. Tosin kesäkuulle suunnitteilla myös Espanjan matka, johon ehkä yhdistää päiväretki Afrikan puolelle.

Yhteistyössä