K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mistä näkee, että Tsiilan kanssa. Yksinhän se ajoi autoa (söpön näköisenä muuten!)
No, ainakin sen bändin yksi tyyppi on wienissä, siis Tsiilan bändin, että eiköhän Tsiilakin ole. Mutta eivät siis mitä ilmeisemmin kaksin ole ainakaan. Näin mä olettaisin tuon tiedon tänne tuoneen päätelleen, en mäkään mistään vahvistusta asialle löytänyt.

eipä vissiin ainakaan halua peitellä suhdetta, kun ei totakaan välttämättä ois someen tarvinnut kertoa
Jep, ei ois kukaan tiennyt hänen olevan Wienissä samaan aikaan Tseikun kanssa, jos ei olisi itse tuota someen jakanut. Tavallaan niinku haluu kertoo mutta sitten ei kuitenkaan. Onko Boitsulta muuten kysytty suoraan suhteesta jossain haastattelussa tässä jossain kohtaa?

Jep, ei ois kukaan tiennyt hänen olevan Wienissä samaan aikaan Tseikun kanssa, jos ei olisi itse tuota someen jakanut. Tavallaan niinku haluu kertoo mutta sitten ei kuitenkaan. Onko Boitsulta muuten kysytty suoraan suhteesta jossain haastattelussa tässä jossain kohtaa?
Kuinka moni Jon faneista tietää, että Dz esiintyi Wienissä lauantaina?

Vastaan siihen: samat, jotka jo tietävät, että he ovat parisuhteessa. He eivät ole löytämässä mitään uutta.

Kuinka moni Jon faneista tietää, että Dz esiintyi Wienissä lauantaina?

Vastaan siihen: samat, jotka jo tietävät, että he ovat parisuhteessa. He eivät ole löytämässä mitään uutta.
No ei tää nyt mihinkään faneihin liity, vaan siihen että hän itse jakoi tuon tiedon someensa, voi olla ettei monille faneille olekaan uutta, mutta monille voi olla ja kyllähän boitsu tietää että myös juorulehdet yms seuraavat somea, eli jos ei haluaisi tiedosta julkista, ei varmaan kertoisi somessa olevansa samassa paikassa.

No ei tää nyt mihinkään faneihin liity, vaan siihen että hän itse jakoi tuon tiedon someensa, voi olla ettei monille faneille olekaan uutta, mutta monille voi olla ja kyllähän boitsu tietää että myös juorulehdet yms seuraavat somea, eli jos ei haluaisi tiedosta julkista, ei varmaan kertoisi somessa olevansa samassa paikassa.
Mutta juorulehdet eivät seuraa häntä eivätkä tiedä kuka hän on.

Yhteistyössä