V
vierailija
Vieras
Voi ne serkutkin panna.Tuli senmoinen teoria mieleen että voisiko B ja D olla sukulaisia tyyliin serkkuja? Niin siksi luontevaa kulkea yhdessä ja jakaa kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi ne serkutkin panna.Tuli senmoinen teoria mieleen että voisiko B ja D olla sukulaisia tyyliin serkkuja? Niin siksi luontevaa kulkea yhdessä ja jakaa kokemuksia?
Kyllä, ton teaorian mukaan. Mun miesystävällä on kanssa samanpituiset ja on kyllä ilmaissut selkeästi, että homoiluvideot ei kiinnosta. (Juu, yritin kerran ehdottaa katselua)Eli sithän K ois hetsku ku nimetön ei ole pidempi?
No tämähän se ois!Voi ne serkutkin panna.
Ei ne nyt mitään serkkuja ole. Toinen on bosniakki ja toinen serbi jolla on juuria myös Kroatiassa ja Sloveniassa.No tämähän se ois!
ai että ovat tajunneet tämän serkku-asian tässä vuoden sisään![]()
Mä olen tällä viikolla menossa Kultarantaan, Alex kutsu kahville.
B häpeää kolhoa ystäväänsä, näin.Eivätkä kertoisi sitä julkisesti? Ei kai siinä mitään hävettävää olisi. Höpö-höpö.
Mammapalstalaiset löytää kuvien perusteella dissosisaatiot ja ahdistukset ja muut diagnoosit ja nyt vielä suuntautumisen ja munan pituuden. Anna mun kaikki kestää![]()
Eli sithän K ois hetsku ku nimetön ei ole pidempi?
Nooh, toi toinen kuvahan nyt taas mikä laitettiin, ei kerro sitä että.Ja tämäkö tuli sinulle suurena yllätyksenä? Eiköhän tämä ole ollut ihan päivänselvä juttu koko ajan.
Jep, Kärtsällä vähån pidempi nimetönNooh, toi toinen kuvahan nyt taas mikä laitettiin, ei kerro sitä että.
Tommy on kertonut olevansa bi, hyvin menee?!![]()
Tommylla on samanpituiset etu -ja nimetön sormi. Etusormi jopa hieman pidempi.![]()
Kaikkeevoi sanoo showmielessä. Saman naisen kanssa kuitenkin on seurustellu jo pitkän aikaa. Mutta voih, se varustusTommy on kertonut olevansa bi, hyvin menee?!
Höpön löpöä, ei kai bi-seksuaalisuus naisen kanssa seurustelua estä.Kaikkeevoi sanoo showmielessä. Saman naisen kanssa kuitenkin on seurustellu jo pitkän aikaa. Mutta voih, se varustus![]()
Tähän asti siis Esko on tervehenkisin kunnon kansalainen.