V
vierailija
Vieras
Fanit tunnisti taustoista ja Krisin keittokuvasta Wienin.Miten niin oli, eihän ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Fanit tunnisti taustoista ja Krisin keittokuvasta Wienin.Miten niin oli, eihän ollut.
Ei täällä kukaan määrittelekään, täällä saa puhua vaikka mummon perseestä, jos haluaa. Vinkujat vaan vinkuu.Miksi kaiken pitää olla niin mustavalkoista? Pidän K:sta ja hänen biiseistään. Pidän JO:sta ja heidän biiseistä. Bojere ei ole mun juttu mutta antaa kaikkien kukkien kukkia. Harvinaisen typerää ja lapsellista määritellä, mistä saa keskustella.
B ole aitoa nähnytkään, hirveetä esitystä, uhriutumista ja huomionhakuisuutta koko ukko.Dzejla saattaa olla rento yksityiselämässä, koska hänen esiintyjäminänsä on kokonaisuudessaan tuote. Pidän kuitenkin hiukan epätodennäköisenä, että pystyisi esittämään rooliaan niin täydellisesti, etteikö siitä jotain rippeitä näkyisi hänestä itsestäänkin. Oma perhe on kyllä niin nukkemainen kuin olla ja voi, joten sekin puhuu sitä vastaan, että Dzejla olisi rento ja rempseä.
Uskonkin, että vastakohdat tässä viehättää. B:n aitous viehättää Dzejlaa, ja B:lle nainen on selvästi se palvottava kohde, jonka nukkemaisuutta pitää kunnioittaa ja ihailla.
No eikä ollut. Sekavaa geneeristä puuroa.Näin pätkän Basshunter-biisiä ja se on hyvä!
Dz julkaisi stooriinsa vanhan kuvan lokakuulta. Laiskaa.Noi Boitsu ja Seija on kyllä niiiin erilaisia. Katsokaapa kummankin viimeisintä ig stooria![]()
Kyllä se nyt aidompi on kuin Dz tai vaikkapa bändikaverinsa, jotka eivät juurikaan itsestään uskalla antaa mitään ja värjöttelevät B:n selän takana piilossa. Kris nyt sentään vähän yrittää mutta muista ei saa mitään irti ellei B pakota.B ole aitoa nähnytkään, hirveetä esitystä, uhriutumista ja huomionhakuisuutta koko ukko.
Höpö höpöKyllä se nyt aidompi on kuin Dz tai vaikkapa bändikaverinsa, jotka eivät juurikaan itsestään uskalla antaa mitään ja värjöttelevät B:n selän takana piilossa. Kris nyt sentään vähän yrittää mutta muista ei saa mitään irti ellei B pakota.
Voi jumankauta, ei varmasti voi niistä tunnistaa ja sitäpaitsi Kris ei ole kaikki joksutFanit tunnisti taustoista ja Krisin keittokuvasta Wienin.
Oli siinä muitakinVoi jumankauta, ei varmasti voi niistä tunnistaa ja sitäpaitsi Kris ei ole kaikki joksut
Jumankauta itelles, jos ne tunnisti paikan niin mitä sä siihen jankkaatVoi jumankauta, ei varmasti voi niistä tunnistaa ja sitäpaitsi Kris ei ole kaikki joksut
Mikä paikka se oli?Jumankauta itelles, jos ne tunnisti paikan niin mitä sä siihen jankkaat
Paikalliset fanit tunnisti ne ruoatkin mitä X:stä katoin.Voi jumankauta, ei varmasti voi niistä tunnistaa ja sitäpaitsi Kris ei ole kaikki joksut
Sparhan on Big in Itävalta.Paikalliset fanit tunnisti ne ruoatkin mitä X:stä katoin.
Hyvä analyysi. Tiedä sitten kuinka pitkälle tuollainen palvontajuttu kantaa, kun itse kehitttyy henkisesti. Nuiret miehet usein palvovat. Toisaalta oma henkinen kehitys saattaa estyä noissa palvontajutuissa. (Mun omasta lähipiiristä löytyy tuollainen hyvin epäsuhta pari. (Mun oma veli meni hyvin nuorena kimppaan aivan epäsuhtaisen "täydellisen" naisen kanssa)Dzejla saattaa olla rento yksityiselämässä, koska hänen esiintyjäminänsä on kokonaisuudessaan tuote. Pidän kuitenkin hiukan epätodennäköisenä, että pystyisi esittämään rooliaan niin täydellisesti, etteikö siitä jotain rippeitä näkyisi hänestä itsestäänkin. Oma perhe on kyllä niin nukkemainen kuin olla ja voi, joten sekin puhuu sitä vastaan, että Dzejla olisi rento ja rempseä.
Uskonkin, että vastakohdat tässä viehättää. B:n aitous viehättää Dzejlaa, ja B:lle nainen on selvästi se palvottava kohde, jonka nukkemaisuutta pitää kunnioittaa ja ihailla.
Jos B ei uskalla olla ilman esiliinoja tyttöystävänsä kanssa.. tai onko se joku siveellisyysjuttu Dz puolelta.Paikalliset fanit tunnisti ne ruoatkin mitä X:stä katoin.
Jaa hyvä, paramamman itse keksitty analyysi.Hyvä analyysi. Tiedä sitten kuinka pitkälle tuollainen palvontajuttu kantaa, kun itse kehitttyy henkisesti. Nuiret miehet usein palvovat. Toisaalta oma henkinen kehitys saattaa estyä noissa palvontajutuissa. (Mun omasta lähipiiristä löytyy tuollainen hyvin epäsuhta pari. (Mun oma veli meni hyvin nuorena kimppaan aivan epäsuhtaisen "täydellisen" naisen kanssa)
Mainostivat siis feelsloveniaa vaikka olivatkin ItävallassaPaikalliset fanit tunnisti ne ruoatkin mitä X:stä katoin.
ei tossa ole mitään järkeä, joku tossari taas keksinyt ton, että ei tarvitsisi myöntää että B oli Tseikun kanssa reissussaMainostivat siis feelsloveniaa vaikka olivatkin Itävallassa![]()
Ainakin Krisin keittokuva Itävallasta, muista en sit tiedä.Mainostivat siis feelsloveniaa vaikka olivatkin Itävallassa![]()
Se kimittävä teeskentelijä muka aitoKyllä se nyt aidompi on kuin Dz tai vaikkapa bändikaverinsa, jotka eivät juurikaan itsestään uskalla antaa mitään ja värjöttelevät B:n selän takana piilossa. Kris nyt sentään vähän yrittää mutta muista ei saa mitään irti ellei B pakota.