V
vierailija
Vieras
Kyllä hekin kuolee ja tulee sukupolvia, joille Käärijä on pelkkä kaukainen nimi menneisyydestä.Höh, legendat eivät koskaan kuole!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä hekin kuolee ja tulee sukupolvia, joille Käärijä on pelkkä kaukainen nimi menneisyydestä.Höh, legendat eivät koskaan kuole!
Ketään ei kiinnosta täällä. Hanki ystäviä, joiden kanssa voit keskustella. Voi oletko niin julmetun kauhea ihminen, ettet saa ystäviä.Ei ole höpö höpö, mä puhun täällä aina omana itsenäni, totta ja sitä, mitä oikeasti ajattelen. Kuten myös muutama muukin kommentoija.
Aito
Mä luulin eka, et noi on sun kissojen nimet.Mäpäs keksin juuri, että pimpula ja perärusina on kätevä kuivata alapesun jälkeen Wettex rätillä. Se on helppo pestä käytön jälkeeen, toisin kuin frotee pyyhe. Ja talouspaperi tulee vähän kalliiksi.
En usko, kolmas maailmansota päättää tän pallon elämän pikapuoliin.Kyllä hekin kuolee ja tulee sukupolvia, joille Käärijä on pelkkä kaukainen nimi menneisyydestä.
Käärijän bolero selviää räjähdyksestä ja jää maamerkiksi tänne tuleville humanoideille.En usko, kolmas maailmansota päättää tän pallon elämän pikapuoliin.
Kiinnostaa kaikkia normaaleja että, kiusaajat taasen ei.Ketään ei kiinnosta täällä. Hanki ystäviä, joiden kanssa voit keskustella. Voi oletko niin julmetun kauhea ihminen, ettet saa ystäviä.
Höpö höpö.En usko, kolmas maailmansota päättää tän pallon elämän pikapuoliin.
Jonka jälkeen pienet vihreät miehet kertovat legendaa pienestä vihreästä miehestä, joka joskus eli tällä planeetalla ja bolerosta tulee pyhiinvaelluskohde.Käärijän bolero selviää räjähdyksestä ja jää maamerkiksi tänne tuleville humanoideille.
Jonka jälkeen pienet vihreät miehet kertovat legendaa pienestä vihreästä miehestä, joka joskus eli tällä planeetalla ja bolerosta tulee pyhiinvaelluskohde.
Mä luulin eka, et noi on sun kissojen nimet.
Wettex on haiseva bakteeripesä, jopa keittiökäytössä.Mäpäs keksin juuri, että pimpula ja perärusina on kätevä kuivata alapesun jälkeen Wettex rätillä. Se on helppo pestä käytön jälkeeen, toisin kuin frotee pyyhe. Ja talouspaperi tulee vähän kalliiksi.
Aina kuitenkin tykkäät kuunnella. Kateellinen??Bojanin ääni on kyllä sellainen, että sitä ei voi oksentamatta kuunnella.
Hyi en.Aina kuitenkin tykkäät kuunnella. Kateellinen??
Sopiva nimimerkki mummoille, jotka parittavat heteromiehiä keskenään.Wettex on haiseva bakteeripesä, jopa keittiökäytössä.
Sinä olet se normaali?Kiinnostaa kaikkia normaaleja että, kiusaajat taasen ei.
Niin olenkin.Sinä olet se normaali?![]()
Tämä ketju ei ole mikään mummojen ostosten esittely paikka.Kiinnostaa kaikkia normaaleja että, kiusaajat taasen ei.
Et kyllä sellaistakaan määrää.Tämä ketju ei ole mikään mummojen ostosten esittely paikka.
En ole mies, sinusta en tiedä.Miehet harvoin on.
Kenestä sinusta? Sun toinen persoona on mies?En ole mies, sinusta en tiedä.
Me ollaan kaikki täällä miehiäEn ole mies, sinusta en tiedä.
En oo ettinytkään mitään uutta työtä, ja nythän ei rahan puolesta edes tarvitsekaan. Harhaisena luulet olevas jokin auktoriteetti täällä.Sulla taitaa olla joku ongelma auktoriteettien kanssa. Ei ihme ettet löydä töitä.
Olen jumalan poika.En oo ettinytkään mitään uutta työtä, ja nythän ei rahan puolesta edes tarvitsekaan. Harhaisena luulet olevas jokin auktoriteetti täällä.
Ihan omana itsenäni olen aina, keskity sinä kiusaaja vaan keskenäsi näiden eri hahmojesi hallussapitoon.Sun pääpersoona siis.