V
vierailija
Vieras
Voi sua reppanaa. Niin että.Niin kun sinä et voi tietää Käärijän vaatteita. On ollut pitsipaitaa ja huppareita. Et tiedä hänen kaikkia vaatteitaan että niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi sua reppanaa. Niin että.Niin kun sinä et voi tietää Käärijän vaatteita. On ollut pitsipaitaa ja huppareita. Et tiedä hänen kaikkia vaatteitaan että niin.
Tiedän enemmän kuin sinä ja osaan kieliopin vaikka kirjoitin siitä A:n.Et kyllä tiedä mitään.
No, näytäpä kuva, jossa joisi olutta. Väitteelle pitää löytyä perustelu tai se on valhetta.Kuhan satuilee faneille
Käärijä voi olla myös bodari nykyään niin että.Voi sua reppanaa. Niin että.
Voi juua sitä vaikka saunassa. Ei sinne sinnua päästetä mukaanNo, näytäpä kuva, jossa joisi olutta. Väitteelle pitää löytyä perustelu tai se on valhetta.
Äläpä viitsi. On tässä vuosien mittaan tullut nähtyä hänet erilaisten alkoholituotteiden kanssa ja koskaan se ei ole ollut olutta. Luovuta jo. Siitä vlogista kävi selväksi, ettei K juo olutta. Se ei ollut "faneille satuilua". Enempää sun trollin ei tarvii tietää.Kuhan satuilee faneille
Trollollollllloooooo. Lopeta pässi.Voi juua sitä vaikka saunassa. Ei sinne sinnua päästetä mukaan
Näytä kuva jossa ois rakastunut Bojaniin. Väitteelle pitää löytyä perustelu tai se on valhetta.No, näytäpä kuva, jossa joisi olutta. Väitteelle pitää löytyä perustelu tai se on valhetta.
Olet pässi. No sitä ei ollut vaikea päätellä. Mieheksi olen sinut koko ajan tiennyt.Trollollollllloooooo. Lopeta pässi.
Et tiedä ainakaan Kärtsästä ja pidä kielioppisi. En ole osallistunut siihen keskusteluun.Tiedän enemmän kuin sinä ja osaan kieliopin vaikka kirjoitin siitä A:n.
Kyllä juo olutta. Sun kaltainen trolli ei tiedä mitäänÄläpä viitsi. On tässä vuosien mittaan tullut nähtyä hänet erilaisten alkoholituotteiden kanssa ja koskaan se ei ole ollut olutta. Luovuta jo. Siitä vlogista kävi selväksi, ettei K juo olutta. Se ei ollut "faneille satuilua". Enempää sun trollin ei tarvii tietää.
No siis oon sen nimen maininnut jo aiemmin täällä, mutta laitetaan nyt pidemmästi. Nyt naatitaan, Suurvoittajan muotokuva on kirjasen nimi. Alapuolella lukee kannessa Veikkauksen suurvoittajakyselyn satoa. Kirjasen sisällä olevat väliotsikot: Johdanto, Miten tämä materiaali syntyi? Voiton taustaa, Ihmissuhteet ja lähipiiri voiton jälkeen, Voittorahat, Tulevaisuuden näkymiä ja terveisiä, Taustatietoja vastaajista, Tietoa arvontapeleistä ja Lopuksi. Ja takakannen mukaan tää kirjanen painettu vuonna 2021, koska loton 50-vuotissyntymäpäivä oli 3.1.2021 (kysely suurvoittajille tehty vuonna 2017-2018, johka siis perustuu)Niin sinulta ei löydy. Todisteita kehiin.
Miksi se mun persettä kutittaisi et mihin oot osallistunut ja mihin et.Et tiedä ainakaan Kärtsästä ja pidä kielioppisi. En ole osallistunut siihen keskusteluun.
No niitä kuviahan löytyy pilvin pimein. Jos C:stä ja D:stä ei tarvii löytyä edes yhteiskuvaa eikä pienintäkään kommenttia, niin nuohan ovat olleet saman logiikan mukaan vakavassa parisuhteessa jo vuosia. On katseita, suukkoja, haleja, kädestä pitämistä ja vaikka mitä. Ei niin, että itse uskoisin parisuhteeseen mutta typerin kommentti ikinä! Jos pitäisi pelkän kuvamateriaalin perusteella valita, kenen kanssa seurustelee, niin ei olisi edes vaikea valinta.Näytä kuva jossa ois rakastunut Bojaniin. Väitteelle pitää löytyä perustelu tai se on valhetta.
Kyllä juo olutta. Sun kaltainen trolli ei tiedä mitään
Sehän on Jari Sarasvuon kirjoittama.No siis oon sen nimen maininnut jo aiemmin täällä, mutta laitetaan nyt pidemmästi. Nyt naatitaan, Suurvoittajan muotokuva on kirjasen nimi. Alapuolella lukee kannessa Veikkauksen suurvoittajakyselyn satoa. Kirjasen sisällä olevat väliotsikot: Johdanto, Miten tämä materiaali syntyi? Voiton taustaa, Ihmissuhteet ja lähipiiri voiton jälkeen, Voittorahat, Tulevaisuuden näkymiä ja terveisiä, Taustatietoja vastaajista, Tietoa arvontapeleistä ja Lopuksi. Ja takakannen mukaan tää kirjanen painettu vuonna 2021, koska loton 50-vuotissyntymäpäivä oli 3.1.2021 (kysely suurvoittajille tehty vuonna 2017-2018, johka siis perustuu)
PeksiNo niitä kuviahan löytyy pilvin pimein. Jos C:stä ja D:stä ei tarvii löytyä edes yhteiskuvaa eikä pienintäkään kommenttia, niin nuohan ovat olleet saman logiikan mukaan vakavassa parisuhteessa jo vuosia. On katseita, suukkoja, haleja, kädestä pitämistä ja vaikka mitä. Ei niin, että itse uskoisin parisuhteeseen mutta typerin kommentti ikinä! Jos pitäisi pelkän kuvamateriaalin perusteella valita, kenen kanssa seurustelee, niin ei olisi edes vaikea valinta.
Tuo tänne yksinkin kuva, koska sellaista ei ole. Todistustaakka on sulla.No niitä kuviahan löytyy pilvin pimein. Jos C:stä ja D:stä ei tarvii löytyä edes yhteiskuvaa eikä pienintäkään kommenttia, niin nuohan ovat olleet saman logiikan mukaan vakavassa parisuhteessa jo vuosia. On katseita, suukkoja, haleja, kädestä pitämistä ja vaikka mitä. Ei niin, että itse uskoisin parisuhteeseen mutta typerin kommentti ikinä! Jos pitäisi pelkän kuvamateriaalin perusteella valita, kenen kanssa seurustelee, niin ei olisi edes vaikea valinta.
Niin eli sinulta.Kyllä nyt on taas epätoivoista yritystä joltain trollilta. Kaikenlisäksi ihan typerää.
Näin juuri. Yrittää huijata jollain veikkausvoitoillaan.Sehän on Jari Sarasvuon kirjoittama.
Kyllä juo. Käärijä ei ehkä juo, mut Jere juo ja suoraan naisen vatsan päältä.
Peksi on rakastunut Bojaniin. Hän näkee parasta aikaa seksiunia Bojanista.Peksi![]()