V
vierailija
Vieras
Ei ole, ihme valehtelua taasen.Oliko täältä? En muista tollaisia. Toki ikävää haukkumista täälläkin on ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole, ihme valehtelua taasen.Oliko täältä? En muista tollaisia. Toki ikävää haukkumista täälläkin on ollut.
Minä en kanssa ymmärrä artistien valitusta, että puhutaan niiden perseen esittelystä, kun kaikki kuvat ja esitykset on yhtä perseen esittelyä.Niin itsekin sanoi ennen viisuja, että ihmiset tykkää hänestä tissien takia niin miksi sitten valittaa.
Pikkasen on kyllä tullut sellanen vainu, että jollei itse niin hänen kaverinsa ovat täällä olleet.Näköjään on tästäkin ketjusta poiminut kommentteja. Kysynpähän vaan että jos hän ei itse kerta mitään itsestään lue tai etsi, niin miten tämäkin ketju on hänelle päätynyt. K:stako lukenut![]()
Tai pullean mahan.Minä en kanssa ymmärrä artistien valitusta, että puhutaan niiden perseen esittelystä, kun kaikki kuvat ja esitykset on yhtä perseen esittelyä.
Ei noi ole täältä, luulet vähän liikoja itsestäsi nytten.Pikkasen on kyllä tullut sellanen vainu, että jollei itse niin hänen kaverinsa ovat täällä olleet.
Suomen naisartisteissa on nykyään niin halpaa materiaalia, toista se oli ennen kun musiikki merkitsi.Minä en kanssa ymmärrä artistien valitusta, että puhutaan niiden perseen esittelystä, kun kaikki kuvat ja esitykset on yhtä perseen esittelyä.
Mitkä niistä oli täältä? En tunnistanut.Näköjään on tästäkin ketjusta poiminut kommentteja. Kysynpähän vaan että jos hän ei itse kerta mitään itsestään lue tai etsi, niin miten tämäkin ketju on hänelle päätynyt. K:stako lukenut![]()
Se on kyllä hirveä paikka. Ei siellä terveet ihmiset viihdy. Tosin välillä tää kompostikin on ollut aikamoinen vajaamielislaitos.Ylikseltähän nuo kommentit pääasiassa on. En ymmärrä miksi antaa tippaakaan huomiota sille palstalle.
Ei ole täältä.Mitkä niistä oli täältä? En tunnistanut.
Täällähän on ollut ihan eri kritiikit, enpä nyt itse ajattelisi vähälihaksiseksi jaloista tai harteikkaaksi, iha uusia juttuja.Ei noi ole täältä, luulet vähän liikoja itsestäsi nytten.
Onko tuo lipblush tuo stoorissa mainittu "+eilen huulten kevytsävytys"Unohtui mainita hampaiden valkaisu tehdyissä toimenpiteissä ja juuri laitettu lipblush.
Ei ollut kaikki samasta, fontit vaihtuu ja yhdessä oli selvästi ylilaudan fontti ja väri.No eihän ole, yksikään noista ei ole tästä ketjusta ja sanoi poimineensa ne yhdestä ja samasta paikasta, älykääpiö.
Täällä kirjoittaa katkerat mammat, yliksellä myös miehet, siinä ero.Se on kyllä hirveä paikka. Ei siellä terveet ihmiset viihdy. Tosin välillä tää kompostikin on ollut aikamoinen vajaamielislaitos.
Ihan samanlainen on tämäkin ketjuSe on kyllä hirveä paikka. Ei siellä terveet ihmiset viihdy. Tosin välillä tää kompostikin on ollut aikamoinen vajaamielislaitos.
Ai, katoin tota listaa et ei ois mainittu, ehkä se jossain sit onkin, mutta valkaisua ei kerro (vaikka sen näkee kaikki)Onko tuo lipblush tuo stoorissa mainittu "+eilen huulten kevytsävytys"
Olen itsekkin siellä käynyt ja riippuu langasta. Samalla tavalla koko netti on samaa sontaa jos sieltä ottaa vaan niitä negatiivisia asioita.Se on kyllä hirveä paikka. Ei siellä terveet ihmiset viihdy. Tosin välillä tää kompostikin on ollut aikamoinen vajaamielislaitos.
Sitä minäkin. Ja nehän oli niinku sen biisin ajuri, tehokeino.Ei ole, ainoa se Ruoska biisi K:n kanssa ne kommentit.
Eihän ole.Ihan samanlainen on tämäkin ketju![]()
= Nacen sormetJoku raasu luulee, että tän ketjun tarkoitus on ollu kokoontua kiusaamaan perseposeeraajia. Toivottavasti kukaan ei kerro sille tän ketjun todellista tarkoitusta![]()
On kyllä. Samanlaista haukkumista ja stalkkaamista.Eihän ole.
Kertoo sanallisesti tämän, vai etkö usko postaajan sanaan, täältä ne ei ole ainakaan, sen verran paljon ehtii osa-aikatyöläisenä olla täällä.Ei ollut kaikki samasta, fontit vaihtuu ja yhdessä oli selvästi ylilaudan fontti ja väri.
Ei kerro noin.Kertoo sanallisesti tämän, vai etkö usko postaajan sanaan, täältä ne ei ole ainakaan, sen verran paljon ehtii osa-aikatyöläisenä olla täällä.
Joka haastattelussa se itkee, miten netissä ”haukutaan”.Sitä minäkin. Ja nehän oli niinku sen biisin ajuri, tehokeino.