V
vierailija
Vieras
Kauniisti ja sydämestään lauloi sloveeniksiK:n laulama osuus myöskin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauniisti ja sydämestään lauloi sloveeniksiK:n laulama osuus myöskin.
Kauniisti ja sydämestään lauloi sloveeniksi
Ei sinnepäinkään.Jep, sloveenia oli.
Kaikki mukaan vaan.Otetaanko sinne mummoja mukaan?
Laita itse soimaan. Kiva kun suhtaudut biisiin noin positiivisesti. Harvinaista herkkua sinulle. Itse odotan aitoa TML biisiä Jere/Bojan toukokuussa.Voisiko joku laittaa soimaan Imagine coverin Tuu mun luo. Haluan kuulla kuinka kauniisti Kärtsä ääntää sloveenia.
Fiksumpaa kuin useimmiten täällä.Vttu miten typerää jankkaustrollausta täällä taas.
Niinpä. Väittää ettei muka sloveeni ole sloveeniaVttu miten typerää jankkaustrollausta täällä taas.
Höpö höpö.Fiksumpaa kuin useimmiten täällä.
Veikkaan et Loiri parodia Imaginesta on 1000 kertaa parempi kuin Tuu mun luo.Laita itse soimaan. Kiva kun suhtaudut biisiin noin positiivisesti. Harvinaista herkkua sinulle. Itse odotan aitoa TML biisiä Jere/Bojan toukokuussa.
Ihan selvää sloveenia on että niin.Niinpä. Väittää ettei muka sloveeni ole sloveenia
Kehtaat haukkua hienoa TML biisiä Loiri parodiaksi. Häpeä.Veikkaan et Loiri parodia Imaginesta on 1000 kertaa parempi kuin Tuu mun luo.
Pierumummojankkarin paluuKauhee töräys kuulu naapurista, se on varmaan hernaripäivä siellä.
Miten niin paluu? Tuntuu asuvan täälläPierumummojankkarin paluu![]()
HahJoo heillä on jatkot Hämeenlinnassa.
Sä olet varmaan kova päästelemään lemauksia.Miten niin paluu? Tuntuu asuvan täällä
Ne jatkot on Studio7:n järjestämät, ei välttämättä siis Joksuja tuolla näy ollenkaan. Mut varmaan ihan kivat partyt jos ei halua heti Karnevaalien jälkeen nukkumaan mennä.HahMeinasin eilen mainittuja Markin stooreja. Somessa en huomannut mainintaa Joksuista kyseiseen iltaan liittyen. Myönnän en jaksa kaivaa lisää joten joku voi kertoa onko vain luultu väärin vai mistä löytynee lisää.
Sinä ja Jari Sarasvuori päädytte vielä yhteenLuuleeko joku vammanen mummo, että se tylsämielisen näköinen japsi ja vaalea Petteri Orpo Nuorena - lookalike päätyvät lopulta yhteen![]()
Eikä tunnu.Miten niin paluu? Tuntuu asuvan täällä
Voit kysyä sitä muiltakin räppäreiltä, esim Haavilta.Pelottaako K:ta tehdä/esittää/laulaa/räpätä=whatever yksin ?
Koko ajan jotain collabeja toisten kanssa?.
Tai Turistilta tai AKL ja ketä näitä nyt on. Näillä taitaa olla vielä enemmän collabeja.Voit kysyä sitä muiltakin räppäreiltä, esim Haavilta.
(Kyllä niitä biisejä tulee vielä yksinkin. Sen TML:n voi hyvin jättää julkaisematta kyllä.)