V
vierailija
Vieras
Madonna oli vain vierailijana yhdessä biisissä.Kertokaapa esiintyikö Käärijä oikeasti samoilla festareilla Madonnan kanssa? Tai jopa samalla lavalla? Siis eri aikaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Madonna oli vain vierailijana yhdessä biisissä.Kertokaapa esiintyikö Käärijä oikeasti samoilla festareilla Madonnan kanssa? Tai jopa samalla lavalla? Siis eri aikaan.
Kyllä vainKertokaapa esiintyikö Käärijä oikeasti samoilla festareilla Madonnan kanssa? Tai jopa samalla lavalla? Siis eri aikaan.
Onko sun vanhemmat p näyttelijöitä?P*rnokanavilla niin.
Ei, pöljä.Onko sun vanhemmat p näyttelijöitä?
Nyt mä ymmärrän et millä alalla sun isä teki omaisuutensa.Ei, pöljä.
Minä seuraan täällä Pentin ja Urpon suhdetta.Jos teillä, tänne satunnaisesti enää tulevilla EI OLE TÄNNE KIRJOITTAESSANNE kiinnostusta seurata ainoastaan Jeren ja Bojanin välien kehittymistä, niin silloin olette väärässä ketjussa.
Sabrina esiintyi päälavalla ja Madonna vieraili Sabrinan biisissä. Joost esiintyi Gobi-lavalla ja Käärijä vieraili hänen biisissään. Mutta samoilla festareilla ja samana päivänä.Kertokaapa esiintyikö Käärijä oikeasti samoilla festareilla Madonnan kanssa? Tai jopa samalla lavalla? Siis eri aikaan.
Höpö höpö. Madonna ja Käärijä esiintyivät yhdessäSabrina esiintyi päälavalla ja Madonna vieraili Sabrinan biisissä. Joost esiintyi Gobi-lavalla ja Käärijä vieraili hänen biisissään. Mutta samoilla festareilla ja samana päivänä.
Tää on mun virallinen PipisJos teillä, tänne satunnaisesti enää tulevilla EI OLE TÄNNE KIRJOITTAESSANNE kiinnostusta seurata ainoastaan Jeren ja Bojanin välien kehittymistä, niin silloin olette väärässä ketjussa.
Mulle tää taas on Tsiilan fanikanavaTää on mun virallinen Pipis- kanava
Mä rakastan perseitä ja pippeleitä, tää on mun kanava niilleMulle tää taas on Tsiilan fanikanava![]()
TsiilaMulle tää taas on Tsiilan fanikanava![]()
Minä olen tullut tänne etsimään itselleni uutta eukkoa.Mä rakastan perseitä ja pippeleitä, tää on mun kanava niille![]()
Oooh, Kärde laulamassa Like a Prayeriä.Höpö höpö. Madonna ja Käärijä esiintyivät yhdessä
Voi kun ootkin hauska.Nyt mä ymmärrän et millä alalla sun isä teki omaisuutensa.
Ei sellaisia hahmoja olekaan ku omassa pipissä päässäs.Minä seuraan täällä Pentin ja Urpon suhdetta.
On tehty biisi Basshunter-tyyliin, koska on kunnianosoitus sille aikakaudelle ja itse tyyppikin on mukana. 'Se ei ole "matkimista".Edes Bojan ei tätä tiedä? Eiks se soundi ollut matkittu täysin Basshunterilta?
Joku se vaan jaksaa jankata kehittymisiä, vaikka todellisuus iskee nyrkillä nämä haaveet rikki joka toinen sekunti.Jos teillä, tänne satunnaisesti enää tulevilla EI OLE TÄNNE KIRJOITTAESSANNE kiinnostusta seurata ainoastaan Jeren ja Bojanin välien kehittymistä, niin silloin olette väärässä ketjussa.