V
vierailija
Vieras
Olen. Ei K ole tyhmä, vaikka palstamammat niin kuvittelee.
Ei myöskään niin liikkeitään laskelmoiva, kuin kuvittelet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen. Ei K ole tyhmä, vaikka palstamammat niin kuvittelee.
Totta kai nuorta miestä kiinnostaa hyvännäköisten naisten kuvat. Mut ok, seuraa myös läheisiään tuolla tilillä.
Tallentele ihan keskenäsi vaan, K:lla nyt niissä mitään kiinnostavaa ainakaan ole.Stoorit kannattaa nykyään tallentaa kun Instafeedit pidetään kliinisenä mainostauluna. Noin niinkuin yleisesti
Harmittaako noin paljon, kun jäit miesten ryhmän ulkopuolelleTallentele ihan keskenäsi vaan, K:lla nyt niissä mitään kiinnostavaa ainakaan ole.
Entäs sitten jos katselee kuvia. En ymmärrä, miksei saisi ja mikä siinä on niin ihmeellistä. Edelleen kyseessä on kuitenkin artistitili. Kuvia katselee moni muukin vaikka on suhteessa kuten Kärtsäkin on ollut.Totta kai nuorta miestä kiinnostaa hyvännäköisten naisten kuvat. Mut ok, seuraa myös läheisiään tuolla tilillä.
No mitähän minä sellaisessa tekisin, varsinkin jos nyt vielä muka joku K:hon liittyvä ryhmä on.Harmittaako noin paljon, kun jäit miesten ryhmän ulkopuolelle![]()
Ei tietenkään laskelmoi koko ajan, mutta tiedostaa varmasti erittäin hyvin, että kaikki mitä hän tekee edes pienessäkään määrin julkisesti, on suurennuslasin alla. Puhui muistaakseni jo silloin UMK-aikaan instansa siivouksesta ja siitä, miksi halusi poistaa muutamia vanhoja biisejä YouTubesta ja muualta, koska ei enää kokenut niitä omikseen ja tiesi, että ne voidaan ymmärtää väärin.Ei myöskään niin liikkeitään laskelmoiva, kuin kuvittelet
OnhanTallentele ihan keskenäsi vaan, K:lla nyt niissä mitään kiinnostavaa ainakaan ole.
Puhut täällä päivittäin jatkuvasti K:sta, nuuskit K:n asioita, kiukuttelet, valitat ja haukut. Ei niihin kaltaisiasi haluta.No mitähän minä sellaisessa tekisin, varsinkin jos nyt vielä muka joku K:hon liittyvä ryhmä on.
169 cm. Käärijä on itse kertonut haastiksessa itsenäisyyspäivän juhlissa. Voit itse tarkistaa.Jere on n 165cm
En välttämättä puhu, kun en ole mikään varsinainen fani edes ja miten niin nuuskin, mitäs toi nyt tarkoitti, mutta juu en taida kaivata kovin äkkiä mihinkään ei vapaan puheen paikkaan, kun en edes siellä joksujen omassakaan discordissa vielä.Puhut täällä päivittäin jatkuvasti K:sta, nuuskit K:n asioita, kiukuttelet, valitat ja haukut. Ei niihin kaltaisiasi haluta.
169 cm. Käärijä on itse kertonut haastiksessa itsenäisyyspäivän juhlissa. Voit itse tarkistaa.
En välttämättä puhu, kun en ole mikään varsinainen fani edes ja miten niin nuuskin, mitäs toi nyt tarkoitti, mutta juu en taida kaivata kovin äkkiä mihinkään ei vapaan puheen paikkaan, kun en edes siellä joksujen omassakaan discordissa vielä.
Se vaan kun että ei oo. Tottakai heittää tsoukiksi naurettavan kysymyksen aivan väärässä paikassa169 cm. Käärijä on itse kertonut haastiksessa itsenäisyyspäivän juhlissa. Voit itse tarkistaa.
Ei ole, on ei seiso suorassa siinä kuvassa ees.K on tasan Villegallen pituinen, se on 165cm
Minulla on aika pieni nenä kylläkin, siitä oon tainnu saada laihuuden lisäks ekaksi kehujakin, nuorempana siis.Puhuthan, pässi. Joka asiaan ison nenäsi tunkemassa.
Yhtä suorassa kuin GallekinEi ole, on ei seiso suorassa siinä kuvassa ees.
Jumala auttaa sinuakin, kun vaan tunnustat syntisen elämäsi.Minulla on aika pieni nenä kylläkin, siitä oon tainnu saada laihuuden lisäks ekaksi kehujakin, nuorempana siis.
Kekätossarin syntinen elämä voi olla liikaa Jumalallekin.Jumala auttaa sinuakin, kun vaan tunnustat syntisen elämäsi.
Se mikään japsi oleJa Japsi on hetero, tylsää kollektiivista tekosomesäpinää, kun ei ole mitään elähdyttävämpääkään tarjolla. Mieluummin oikeita kemioita tai ei mitään
Ja höpöhöpö nyt. Taas näitä mummojen tietoja.K on tasan Villegallen pituinen, se on 165cm