V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moro. Täällä myös sydänongelmia.Sellainen rintaa
raastava
ikävän puuska
sinua kohtaan, Mies.
Ajattelen sinua
juuri nyt,
Tähteni. -E-
Samoin sinulle, kulta rakas.Ihanaa päivää rakas!![]()
Kiitos. sitten illalla (❁)(❁)Samoin sinulle, kulta rakas.
Kiitos. sitten illalla (❁)(❁)![]()
vocal.media
Multa poistettiin viime käynnillä 8 hammasta, pakkosauma. Tuskaton toimenpide. Älä pelkää, hoida suusi, ikenesi ja hampaasi.Mun pitäis mennä hammaslääkäriin, mut en uskalla. Pelkään, että siellä revitään kaikki hampaat pois. Ihan hulluja pelkoja.
Jos mun kaivattuni, niin erittäin kaivattua. Vaikutat symppikseltä, löydät varmasti uuden rakkaan halutessasi. Älä sure. Kivaa iltaaMun kaivattuni on empaattinen introvertti (jos on lokeroitava). Itse olen sosiaalisesti ahdistunut introvertti. Kaipaan erittäin kaunista naista (prinssessamainen tyyppi), kuka säteilee lämpöä ja turvaa (hyväksyntää ja hellyyttä) — sitä, mikä minussa puuttuu. Tai sitä hänessä, mikä minussa on "kuollut" — lukossaja jäässä
.
Yhteistä meissä on uskoakseni vahva sisäinen kompassi ja asioiden strukturointi. Erona meissä on se, että olen kokemusperäinen ja hän on innovoiva-brainstormaavaa ja kykenee käymään vaihtoehtoja läpi. Hän myös mahdollisesti kykenee ennakkoimaan minua paremmin tulevia tapahtumia ja mulla taas on vain mututuntumana sellainen ailahdus altis kokonaiskuvan gut-feeling.
![]()
The Eight Shades of Introversion
Exploring the Diverse Personalities of Quiet Individualsvocal.media
Pahoittelen, jos kaipaukseni ei ole toivottua![]()
Mikä tuo eläin on, laiskiainenko?Hyvää yötä rakas.![]()
Tulee tulee. Perheet rikki ja yhteen. PocMiksei meitä muka tule?
Omani on jo.Tulee tulee. Perheet rikki ja yhteen. Poc
Saukko.Mikä tuo eläin on, laiskiainenko?
Hmm... Ihan kuin olisin jossakin tavannut.Saukko.
En tiedä, en kirjoittanut sitä.Miksei meitä muka tule?