K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tanssi liittyy kyllä vahvasti musiikkialaan jollet satu tietämään. Sitä paitsi tuolla oli useita muitakin artisteja ja muita musatyyppejä.
Mm hänen kaltaisiaan paljon. . Ihan Tseilan näköinen 'somevaikuttaja", muuten. Näitä tällsisia K yleensä seuraileekin, kunnon vantaalaisena hetsukkana!

Mm hänen kaltaisiaan paljon. . Ihan Tseilan näköinen 'somevaikuttaja", muuten. Näitä tällsisia K yleensä seuraileekin, kunnon vantaalaisena hetsukkana!

Ja???? Seuraa monia muitakin, niin naisia kuin miehiä. Viimeksikin menitte metsään megabeibe-ennusteluidenne kanssa.

No ei ole mitään samaa Dzeijlan kanssa kyllä, ihan hirveän näköinen tämä.

Kuunteleeko joku yhä Jokereita? Mä en jaksa enää seurata edes niitä Instassa. Miten sitä joskus on voinut olla niin innoissaan niistä ja Bojanista ja Kärpästä, shipata niitä, siis hullua miten mieli ja ihminen muuttuu. En siis pidä enää Käärijääkään mitenkään "ihanana", kuten joskus pidin, olin ihan hullaantunut siihen ja sitten tää Bojan-kuvio ... siis mitä ihmettä oon ajatellut!?
Kiinnostuksesi Joksuihin ja Bojereen tuntuu olevan voimissaan. Miksi yleensä kirjoittelet heistä? Koska olet trolli, käännät asiat aina negatiivisesti päälaelleen ja jatkat ja jatkat......... hamaan tappiin asti. "Hullua miten mieli ja ihminen muuttuu." Et ole muuttunut.

Kiinnostuksesi Joksuihin ja Bojereen tuntuu olevan voimissaan. Miksi yleensä kirjoittelet heistä? Koska olet trolli, käännät asiat aina negatiivisesti päälaelleen ja jatkat ja jatkat......... hamaan tappiin asti. "Hullua miten mieli ja ihminen muuttuu." Et ole muuttunut.

Ei kun se haluaisi vielä olla mukana jossain joukkopöhinässä kuten Bojere oli, koska sellainen on kivaa. Mutta koska se homma kuivui hänen päässään kokoon, niin se ei halua, että muillakaan olis enää kivaa

Yhteistyössä