V
"vieras"
Vieras
Ymmärtääkö ne tahallaan väärin, vai onko tosiaan niin monella luetun ymmärtämisessä jotain vaikeuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis joidenkin ihmisten logiikka menee oikeasti tähän tyyliin:
A: Hauki on kala.
B: Senkin idiootti! Onhan särkikin kala!
A: Niin, en minä väittänytkään mitään mistään muusta kun siitä, että hauet ovat kaloja.
B: Aina särkiä dissataan haukien kustannuksella! On se nyt perkele kumma homma!
tahallaan AIVAN tahallaan jotkut sen tekevät,ilmeisesti halutakseen satuttaa,aiheuttaa mielipahaa,lytätä yms.ja sitten vielä TAHALLAAN jätetään lukematta oleellinen ja heitellään niin varmaan kyllä minä tiedän kommenttia.
Et ole ainut![]()
![]()
Olenkohan mä väsynyt kun repesin tälle.![]()
Et ole ainut![]()
Tämä alkoi naurattaa heti tämä on niin totta! Kissoista sanoo tykkäävän niin heti kuvitellaan vihaavan koiria. Rockmusiikista ja raskaammasta metallista sanoo tykkäävän niin heti kuvitellaan vihaavan rapmusiikkia ja hiphoppia ja sitten ovat heti sanomassa kuinka kaikki on juuri rockmusiikkia ja raskaampaa musiikkia kuuntelevien syy ja vielä suorassa lähetyksessä telkkarissa sitä sanomassa ja aiheuttamassa riitoja kaikkien välille. Hyvä että punainen pipo päässä edes pysyi. Ylen pitäisi olla tarkempi ketä sinne ohjelmiinsa ottaa.Veikkaan, että täälä moni piruilee tahallaankin. Mutta kyllä valitettavasti aikuisilla ihmisillä on ihan uskomattomia puutteita loogisessa ajattelussa noin yleensäottaenkin (ei pelkästään tällä palstalla).
Siis joidenkin ihmisten logiikka menee oikeasti tähän tyyliin:
A: Hauki on kala.
B: Senkin idiootti! Onhan särkikin kala!
A: Niin, en minä väittänytkään mitään mistään muusta kun siitä, että hauet ovat kaloja.
B: Aina särkiä dissataan haukien kustannuksella! On se nyt perkele kumma homma!
Mitä väliä? Ei mitään.Tämä alkoi naurattaa heti tämä on niin totta! Kissoista sanoo tykkäävän niin heti kuvitellaan vihaavan koiria. Rockmusiikista ja raskaammasta metallista sanoo tykkäävän niin heti kuvitellaan vihaavan rapmusiikkia ja hiphoppia ja sitten ovat heti sanomassa kuinka kaikki on juuri rockmusiikkia ja raskaampaa musiikkia kuuntelevien syy ja vielä suorassa lähetyksessä telkkarissa sitä sanomassa ja aiheuttamassa riitoja kaikkien välille. Hyvä että punainen pipo päässä edes pysyi. Ylen pitäisi olla tarkempi ketä sinne ohjelmiinsa ottaa.