Hei mitä rajoja teillä on parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
3 070
149
63
39
Siis kun mä oon ollut aika rajaton et mikä oikeesti tuntuu pahalta ja mikä oikeelta oon huomannut parisuhteesta pari rajaa mitä on jos oikeesti välität ainakin nyt olisi jakamisen vaikeus. Voitteko naiset auttaa mut siis mä oon tässä taas sen saman naisen kaa jonka kaa viimevuonnakin. Mut se sama. Ilo ja sit ahdistus pörrää ei olla tehty mitään ku sydämmesäni tiiän tekeväni väärin mut mun pöllö sydän ei haluis luopuu vittu mikä pässi se sydän. Mut tiiättekö mitä se koira rc on tosi rakas tunnen rakkauden läikähdyksen kun nään sen se olikin kenraalini jo roomalaisodista😉 meillä on välillä syväyhteis ymmärrys vau kaunein koira ikinä. Mut niin mitä rajoja teillä on jos olette oarisuhteessa? Ku honestly mä en oo koskaan miettinyt parisuhteita tai miten niissä mennään. Mut jos mä saisin uusia mietintöjä parisuhteiden rajoista ni korvani on kuulolla

Parisuhde perustuu luottamukselle ja se luo rajat myös uskollisuudelle.
Toista ihmistä ei voi omistaa niinpä hänellä on oikeutensa elää omanlaistansa elämää.
Rajat parisuhteessa sovitaan tasa-arvoisesti kummankin kesken.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Näitä saa harrastaa vapaasti kauniiden ja hoikkien naisten kanssa:
Pierujen haistelu ja maistelu
Pissan juominen
Ulosteiden syöminen
Syljen nieleminen
Pesemättömien hampaiden nuoleminen
Hikisten kainaloiden nuoleminen

Rajat laitetaan lapsille. Parisuhde rekennetaan eri lähtökohdista, niin että molemmilla osapuolilla on hyvä olla siinä ja molemmat tahtovat elää siinä.
Jos "lauantaipussin" jakaminen ei ole kivaa, niin ostakaa kaksi.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ei petetä eikä valehdella. Molempien mielipiteet huomioidaan päätöksenteossa. Kompromissejä on molempien siedettävä.

Ni ja ME ollaan kaikkein tärkein. Mikään ei voi tulla väliin. Aina, ennen mitään lupailuja selvitetään että asia on toiselle okei.

Keittiörauha. Jos mies haluaa laittaa makaronit kypsymään kylmään veteen ni pistäköön. Tiskikoneen saa kukin töyttää tavallaan. Jne.

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Ei petetä eikä valehdella. Molempien mielipiteet huomioidaan päätöksenteossa. Kompromissejä on molempien siedettävä.

Ni ja ME ollaan kaikkein tärkein. Mikään ei voi tulla väliin. Aina, ennen mitään lupailuja selvitetään että asia on toiselle okei.

Keittiörauha. Jos mies haluaa laittaa makaronit kypsymään kylmään veteen ni pistäköön. Tiskikoneen saa kukin töyttää tavallaan. Jne.
Toi keittiörauha on kyllä paras😂 joo, toista ei muuteta, toisen kanssa kasvetaan. Tms.

Parisuhde perustuu luottamukselle ja se luo rajat myös uskollisuudelle.
Toista ihmistä ei voi omistaa niinpä hänellä on oikeutensa elää omanlaistansa elämää.
Rajat parisuhteessa sovitaan tasa-arvoisesti kummankin kesken.
Emmä ketään haluu omistaa. Mut tarkotin näitä juttui. Et onko ok esim teille jos kumppani flirttailisi muille sun nokan edessä. Tai sellanen kylmä kuuma leikki ja joo me ei olla oikeen koskaan parisuhteissa puhuttu rajoista tai mikä käytös ei oo hyvää ja tekee vaan hallaa sille suhteelle. Eikä mullakaan nyt hirveesti rajoi ole et aika vapaata oleilua se homma. Mut nykun huomasin et oikeesti välitän ni onkin pari hommaa mikä sit tekeekin pahaa itelle ja aiheuttaa turhaa negaatiota olemukseen. Kyl mäkin arvostan et se on yhteispeliä missä kummatkin nousee korkeuksiin ja tukee toisiaan eikä niin et toinen tuntee ittensä huonoksi ku toinen sikailee tai toisen huonoa hetkeä käyttää hyväksi. Joo se selän takanapuuhailu nakertaa kyllä et olis sit rehellinen vaan asioista hiton ärsyttävää olla varpaillaan. Pitääkö teijän mielestä parisuhteessa olla varpaillaan? Kun rehellisyys just tois sen rentouden ja pääsis oikeaan asiaan kiinni ja siitä edetä. Ite ei jaksa mitään parisuhde pelei.

Joo täs oli hyviä vinkkei. Mäkin kyllä parisuhteissa oon vaan tehny paljon omia päätöksiä enkä oo kysynyt et onko sulle se ok vaan tehnyt jokatapauksessa niin. Sellanen kypsyys multakin on puuttunut parisuhteissa. Kiitti vinkistä mullakin toisen huomioonottamisessa paljon petrattavaa en oo ollu kunnon tiimiparisuhteessa koskaan ni en tiiä miltä se tuntuisi ja miten voisin. Ollaan oltu vähän kyl enempi yksiköitä kuin tehty jotain yhteisia tavotteita kohti. Ollaan oltu vaan ja lilluttu vuodesta toiseen. Millasiin huonoihin tapoihin sä oot törmännyt parisuhteissa missä mies on sun mielestä ollut huono?

Emmä ketään haluu omistaa. Mut tarkotin näitä juttui. Et onko ok esim teille jos kumppani flirttailisi muille sun nokan edessä. Tai sellanen kylmä kuuma leikki ja joo me ei olla oikeen koskaan parisuhteissa puhuttu rajoista tai mikä käytös ei oo hyvää ja tekee vaan hallaa sille suhteelle. Eikä mullakaan nyt hirveesti rajoi ole et aika vapaata oleilua se homma. Mut nykun huomasin et oikeesti välitän ni onkin pari hommaa mikä sit tekeekin pahaa itelle ja aiheuttaa turhaa negaatiota olemukseen. Kyl mäkin arvostan et se on yhteispeliä missä kummatkin nousee korkeuksiin ja tukee toisiaan eikä niin et toinen tuntee ittensä huonoksi ku toinen sikailee tai toisen huonoa hetkeä käyttää hyväksi. Joo se selän takanapuuhailu nakertaa kyllä et olis sit rehellinen vaan asioista hiton ärsyttävää olla varpaillaan. Pitääkö teijän mielestä parisuhteessa olla varpaillaan? Kun rehellisyys just tois sen rentouden ja pääsis oikeaan asiaan kiinni ja siitä edetä. Ite ei jaksa mitään parisuhde pelei.
Ja sen verta ei mua se haittaa jos nainen puhuu muille miehille. Mut tiettyä pidättäväisyyttä voi osoittaa. Kylhän mäkin voin jutella muille naisille ja sellasta normaalia juttua. Emmä ala flirttailla muille tai iskee et hei mitä jos mä meenkin ton naisen kaa sänkyyn ja esitän ihastunutta toiseen samalla kun oma kumppani on vieressä. Se on vaan hemmetin noloa käytöstä ja se saa tuntemaan häpeää sellanen huonokäytös. Ainiin ps emmä edes osaa flirttailla ni mulle se on helppoa olla ioman sitä😂

Yhteistyössä