V
vierailija
Vieras
Lasagaako tässä taas haukutaan. Mistä tuo kommentti peräisinOnpahan taas analyysit. Joko on Discordissa tappelu käynnissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lasagaako tässä taas haukutaan. Mistä tuo kommentti peräisinOnpahan taas analyysit. Joko on Discordissa tappelu käynnissä?
Mitenhän just se että Dz ei tullut suomeen mukaan kertoo siitä ettei suhde olis vankalla perustallaNiin mäkin vähän ihmettelin. Maailmantähtiä sali täynnä. Mutta ehkä hänen suhteensa Bojaniin ei olekaan niin vankalla perustalla
Joo, eiköhän Dz ole karnevaaleilla ja tärkeämpi paikka heille se.Edelleen ihmettelen, miksi tuo Dz:n tulo Suomeen niin tärkeää jollekulle. En vain ymmärrä. Ei ole suomalaisten korvaan hyvä artisti (suurin osa suomalaisista ei kuuntele tuollaista perinteistä Balkan-joukua), muutkaan JO:n jäsenet eivät raahaa tyttöystäviään keikalla, aikataulu on varmasti kiireinen ym. Syitä, miksi ei ole täällä, on vaikka kuinka paljon, ja sitten se, miksi olisi (B näyttäisi tyttöystäväänsä kavereilleen Suomessa/faneille) on äärimmäisen lapsellinen.
Tottakai tyttöystävä voi satunnaisesti olla joillakin keikoilla mukana, mutta varmasti sellaisilla, mitkä hyödyttävät häntä itseään ja mistä alkaa esim. pidempi loma tai muuta yhteistä. Minkäänlaista musiikillista yhteistyötä ei Dz varmasti voi odottaa K:n kaveripiiristä tai Suomesta ylipäätään.
”Maailmantähtiä”Niin mäkin vähän ihmettelin. Maailmantähtiä sali täynnä. Mutta ehkä hänen suhteensa Bojaniin ei olekaan niin vankalla perustalla
Tuskin on mitenkään esillä sielläkään.Joo, eiköhän Dz ole karnevaaleilla ja tärkeämpi paikka heille se.
Eihän tässä siitä ollutkaan puhe.Tuskin on mitenkään esillä sielläkään.
No, varmaan kaikki artistit käyvät suurten maailmantähtien keikoilla eikä se kerro mistään yhteistyöhalusta. Mahdolliset yhteistyökuviot on aika rajatut Dz:n tapauksessa, kun on keskittynyt niin kapea-alaiseen genreen. Ehkä joku Balkan-räppäri voisi toimia, mutta en näe mitään yhteistyötä Bbno:n tai Joostin kanssa, ja molemmat ovat kyllä ihan riittävän kuuluisia.”Maailmantähtiä”Tsiilaa kiinnostaa vähän isommat nimet ainakin sen perusteella mitä keikkoja käy katsomassa.
Joo en ymmärrä ketä kiinnostaa tavata joku Vauvaraha tai Tommy jos ei fanita sitä skeneä.No, varmaan kaikki artistit käyvät suurten maailmantähtien keikoilla eikä se kerro mistään yhteistyöhalusta. Mahdolliset yhteistyökuviot on aika rajatut Dz:n tapauksessa, kun on keskittynyt niin kapea-alaiseen genreen. Ehkä joku Balkan-räppäri voisi toimia, mutta en näe mitään yhteistyötä Bbno:n tai Joostin kanssa, ja molemmat ovat kyllä ihan riittävän kuuluisia.
Varmasti on jossain aitiossa missä on muutakin Joksujen perhettä ja ystäviä. Ei hän ollut Pariisin keikallakaan piilossa vaan yleisössä.Tuskin on mitenkään esillä sielläkään.
Mäkin kävin joskus Madonnan keikalla, haluskohan se tehdä mun kanssa siis musaa.No, varmaan kaikki artistit käyvät suurten maailmantähtien keikoilla eikä se kerro mistään yhteistyöhalusta. Mahdolliset yhteistyökuviot on aika rajatut Dz:n tapauksessa, kun on keskittynyt niin kapea-alaiseen genreen. Ehkä joku Balkan-räppäri voisi toimia, mutta en näe mitään yhteistyötä Bbno:n tai Joostin kanssa, ja molemmat ovat kyllä ihan riittävän kuuluisia.
Niin, siellähän on se vippiaitio, johon ei voi edes lippuja ostaa.Varmasti on jossain aitiossa missä on muutakin Joksujen perhettä ja ystäviä. Ei hän ollut Pariisin keikallakaan piilossa vaan yleisössä.
Senkin pyrkyri!Mäkin kävin joskus Madonnan keikalla, haluskohan se tehdä mun kanssa siis musaa.
Eikä ollut. Aulat ja baarit oli ihan täynnä ja porukkaa oli ulkona vielä tulossa silloin kun itse tulin Areenalle joskus kasin maissa.Juu no et selkeästikään ollut. Koko areena oli täysin messissä heidän settinsä aikana ja suurin osa oli jo tullut paikalle nähdäkseen heidät.
Fiilistelyä herätetty henkiin myös Aikamoisen puutarhan puolella!
Ainahan areenakeikalla on noin. Mut lavalta otetuista kuvista näkee että hyvin on yleisöä myös katsomon puolella.Eikä ollut. Aulat ja baarit oli ihan täynnä ja porukkaa oli ulkona vielä tulossa silloin kun itse tulin Areenalle joskus kasin maissa.
Kuunteles noita muita. Ihan samalla lailla murtavat tossa enkkua tahallaan, mutta eri aksentilla. Se on just se idea pöhelö.Tää ON hyvä biisi. Mutta jssus tuo Käärijä opi ääntämystä ikinä.
Olin itse paikalla eikä kukaan ollut ihmeissään. Sali oli noin 80% täynnä, kun JO aloitti, sen räppärin aikana oli puoli tyhjä. Kaikki tiesivät ohjelman, joten mitenkään outoa ei ollut, että JO on siellä. Mummolaumaa ei näkynyt, enemmänkin teinejä mutta oli siellä runsaasti myös miespuolisia kuuntelijoita. Varmasti löytyi iäkkäämpiäkin mutta ei nyt mitenkään laumoissa tai edes pääasiallisesti.Keikalla olin ja Joksut oli ihan väärä lämppäriksi. Areena puolityhjä ja mummolauma huutamassa. Muut katto ihmeissään mitä helvettiä tämä on.
Muffarihan se siinä. Onks tää Xssä. Nolo eukko.Käärijä used to make amazing music. It's sad his extreme people pleasing has led him to collaborate with tons of artists and "artists" way below his level (including a bully who shouldn't even have a career). The result sounds like distilled fawn, truly wretched vibes.
![]()
Ehkä on tullut vaikka kipeäksi tai on joku kuvausjuttu tai muu silleen, ettei paluulennot olis onnistuneet.Niin mäkin vähän ihmettelin. Maailmantähtiä sali täynnä. Mutta ehkä hänen suhteensa Bojaniin ei olekaan niin vankalla perustalla
Miksi edes odotitte mitään. Ihan selvä juttu oli koko ajan myös se, ettei sitä TML tuu nyt, ehkei koskaan. Sitähän täällä on yritetty teille shippitossareille sanoa. Oli aikakin saada teille herätys.“our brotherrr”
Kaikkien joksujen. Geneerinen postaus. Aikansa kutakin. Ei kuultu Tuu mun luo eikä mitään bojerea. Pettymys.