V
vierailija
Vieras
Sehän nähdään.Kirjoitan mitä haluan että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sehän nähdään.Kirjoitan mitä haluan että.
Vastaatko kysymykseeni kuka muu täällä puhutuista henkilöistä mainostaa keskustelupalstoilla, kiitos!Höpö höpö, minä ainakin poistelen kunniaaloukkaavan matskun.
Kun hän niin rakastaa diagnoosien tekemistä, niin toivottavasti hän diagnosoi välillä myös itseään.Obsessoitunut shippiin ja tykkää Kn vanhasta musasta.
Tätä minäkin mietin. Sillä on niin usein viimeinen viikkokin meneillään, että luulisi silloin olevan siinä kunnossa, että oltaisiin jo sairaalassa tai ainakaan ei pystyisi lähtemään kotoaan.Eiks sillä pitäny olla joku sairaus joka estää sitä suunnilleen liikkumasta? Ja sit se pystyy jonottelemaan puol päivää ja ravaamaan ympäri kaupunkia näitten tyyppien takia.
Porukat oli jo lähdössä pois, ja hän vielä hengaili lavalla mikrofonin kanssa. Se oli kaunis veto ja hyvin laulettu. Söpöä, että Bojan kuvasi laukun lavan edustalla. Muita ei enää ollut, vain hän puhelimensa kanssa. Takauma yhteiselle Kyproksen lomalle, missä Bojan on kertomansa mukaan ollut viimeksi täydellisen rentoutunut.Jotain pitää keksiä. Voi sual Sehän ei ollut edes osa showta, vaan paljon sen jälkeen. Kärtsä ei vaan halunnut lähteä lavalta ja halus vielä jälkihehkua viettää yleisön kanssa. Ihan tarkoituksellinen karaokeveto ja faneille just tarkoitettu insidejuttu.
20 vuotta ollut jo viimeinen viikkoNiinkuin ei ois koskaan aiemmin pystynyt, sairauden tila vaihtelee, plus et täällä ei ole niin kuuma ilman ala, tyhmän esittäjät vaihteeksi paikalla taasen.
Kiusaaja.20 vuotta ollut jo viimeinen viikko![]()
No ei ole minun ongelmani, jos joku esim. kuntovalmentajaan itse rakastunut tuo häntä tänne (ja vielä valheellisin tiedoin, kun missään aitiossa ei edes ollut)Vastaatko kysymykseeni kuka muu täällä puhutuista henkilöistä mainostaa keskustelupalstoilla, kiitos!
Katsoin samaa"Eroavaisuuksia" pitäisi olla eikä erimielisyyksiä. Tuo toimittaja pitäisi laittaa kielikouluun
Siinä taisi olla vaan kun faneja haastateltiin ennen keikkaa jne. Ei haastateltu K tms.Katsoiko kukaan 10.48 Käärijää kolmosella? Oliko krapulassa? Itse olin jo matkalla junalle.
Ei ole kukaan niin väittänytkään. Vaan että enemmistö oli jo paikalla.Eipä ollut täyttäkään. Sitä tässä on yritetty sanoa.
Ehkä se on ”heidän juttu”Porukat oli jo lähdössä pois, ja hän vielä hengaili lavalla mikrofonin kanssa. Se oli kaunis veto ja hyvin laulettu. Söpöä, että Bojan kuvasi laukun lavan edustalla. Muita ei enää ollut, vain hän puhelimensa kanssa. Takauma yhteiselle Kyproksen lomalle, missä Bojan on kertomansa mukaan ollut viimeksi täydellisen rentoutunut.
Minusta Joker Out kuulosti paremmalta kuin Käärijä. Olin viisukeväänä ja siitä eteenpäinkin enemmän Käärijä fani. Joker Out on selvästi kehittynyt soitossan ja saanut rentoutta. Jere yliyrittää lähelle noloutta.Ihme vääntöä taas täällä. Joker Out veti hyvän keikan sille yleisölle joka oli paikalla. Ei kaikkia lämmittelijä kiinnosta ja se on ihan ok.
Älä yritä. Sut tunnistaa kyllä. Sama K haukkuja olet kuin ennenkin.Minusta Joker Out kuulosti paremmalta kuin Käärijä. Olin viisukeväänä ja siitä eteenpäinkin enemmän Käärijä fani. Joker Out on selvästi kehittynyt soitossan ja saanut rentoutta. Jere yliyrittää lähelle noloutta.
Vai joutuu. RedRocksissa oikein itsekin rummuteli Kärpyn massua. Tykkää siitä.Iltakahvit nimimerkillä on hyvin kuvattuja klippejä Instassa. Siellä se Bibinossi joutuu yleisöstä seuraamaan maharummutusta![]()
Voi taivas. Kyseessä on kielikuva eikä mikään kirjaimellisuus mistään erimielisyyksistä.Katsoin samaa![]()
Näin, mutta jotkut näyttää arvostavan huutolaulua enempi.Minusta Joker Out kuulosti paremmalta kuin Käärijä. Olin viisukeväänä ja siitä eteenpäinkin enemmän Käärijä fani. Joker Out on selvästi kehittynyt soitossan ja saanut rentoutta. Jere yliyrittää lähelle noloutta.
Älä yritä. Sut tunnistaa kyllä. Sama K haukkuja olet kuin ennenkin.
Vai joutuu. RedRocksissa oikein itsekin rummuteli Kärpyn massua. Tykkää siitä.
Eihän vaan siinä yritetään sanoa että ovat hyviä ystäviä vaikka tekevät aivan erilaista musiikkia, ei tarkoiteta erimielisyyksiä edes kuvaannollisella tasolla.Voi taivas. Kyseessä on kielikuva eikä mikään kirjaimellisuus mistään erimielisyyksistä.