V
vierailija
Vieras
Ennen keikan alkua
Ihmiset sytyttivät valoja puhelimiin, oli livenä hienon näköistä
Ihmiset sytyttivät valoja puhelimiin, oli livenä hienon näköistä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei halannut sen aikana. Keikan jälkeen kylläkin taisi.Tumpussa oli, et Bojan olisi halannut äiti Pöyhöstä Autiomaan aikana![]()
On kyllä lapsellista aikuisen miehen roudailla vanhempiaan lavalle. Taitaa napanuora olla vielä tiukkaMä missasin ne ihan vikat vedot Cha cha chan jälkeen, mä olin luopio, joka halusi ehtiä tiettyyn bussiin.
K on näköjään laulanut vielä hyvää puuta ja saanut vanhempansakin lavalleen, voi että. Niin suloista.
Tiesin, että saatan missata jotain tuolla pois säntäämiselläni, mutta toisaalta mulla leijui ilmassa ennen konserttia sekin uhka, etten pysty olemaan edes sitä kahta tuntia siellä kokonaan.
Mikähän sua vaivaa.On kyllä lapsellista aikuisen miehen roudailla vanhempiaan lavalle. Taitaa napanuora olla vielä tiukka
En tiedä mutta se jatkopaikkahan on siinä lähellä rautatieasemaa. Jos se oli On the Rocks.Nii sää meinaat vai et on jättänyt bändin ja kaikki ja lähtenyt yksin seikkailemaan?
On jodelin mukaan jonotus alkanut jo klo 3 yöllä.Onko Tavastialla vielä jonoa tietääkö kukaan?
Miten niin vika... Miksi tätä aina povataan ja sitten se aina menee pieleen:O No toisaalta ymmärrettävää kun varmaan vika JO keikka Suomessa![]()
Ona on mun lemppari ja oli ihana kuulla se kun näin nyt joksut vielä ekaa kertaaJoksujen settilista
Ihan kiva kuulla nämäkin, mutta mun unelma-bändin-esittely-settilistassa ois ollut Dopamin ja Vem da gres ehkä jopa Plastikan ja Onan tilalla![]()
Joker Out Setlist at Veikkaus Arena, Helsinki
Get the Joker Out Setlist of the concert at Veikkaus Arena, Helsinki, Finland on May 23, 2026 and other Joker Out Setlists for free on setlist.fm!www.setlist.fm
![]()
Toi on sairasta, et jonotetaan ehkä samoilla silmillä Kn keikan jälkeen semmoiset 17 tuntia ennen ku keikka alkaaOn jodelin mukaan jonotus alkanut jo klo 3 yöllä.
Kai siinä voi nukkuakin…Toi on sairasta, et jonotetaan ehkä samoilla silmillä Kn keikan jälkeen semmoiset 17 tuntia ennen ku keikka alkaa![]()
On se varmaan monien. Kuten Plastikakin. Ja viimeksimainitun tahtiin on ainakin helppo laulattaa yleisöä; Plaaastiikaaaa..Ona on mun lemppari ja oli ihana kuulla se kun näin nyt joksut vielä ekaa kertaa![]()
Onkohan tälle illalle jotain järkätty fanien toimesta. On Juren syntymäpäivä.Sekin oli kiva kun keikkaan oli saatu yksi faniprojekti mukaan. Sellaiset valkoiset sydämet. Ihmiset heiluttivat niitä Autiomaan aikana.
Mitä olit katsomassa silloin?Kai siinä voi nukkuakin…
t. 30 vuotta sitten uuden yo-talon edessä nukkunut
Guns N Roses. Siinä oli siis se Lippupisteen myyntipiste. Keikka oli Jäähallilla.Mitä olit katsomassa silloin?