K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ollaanpa nyt herkillä ja osoitellaan "vihaajaksi" jos ei ole 100% kultin jäsen.
Täällä ei ole mitään kulttia, vaan keikkaa on kehunut niin me Joksu fanit kuin sellaisetkin, jotka randomisti päätyivät katsomaan Kärdeä. Itse olen siis Joksujen fani, en Kärden. Silti pakko todeta että Kärden keikka oli huikaiseva ja menee minullakin top vitosen joukkoon. Lady Gagan ja Madonnan ohi en silti tätä keikkaa nosta, mutta kotimaisten esiintyjien keikoista tämä oli ehdotonta kärkeä. Vihaaja ja ankeuttaja tänne ketjuun on pesiytynyt ja todennäköisesti se olet sinä, koska noin älähdät. Riisu ihmeessä ne antifani lasit pois silmiltä ja siirry elämässäsi eteenpäin.

Täällä ei ole mitään kulttia, vaan keikkaa on kehunut niin me Joksu fanit kuin sellaisetkin, jotka randomisti päätyivät katsomaan Kärdeä. Itse olen siis Joksujen fani, en Kärden. Silti pakko todeta että Kärden keikka oli huikaiseva ja menee minullakin top vitosen joukkoon. Lady Gagan ja Madonnan ohi en silti tätä keikkaa nosta, mutta kotimaisten esiintyjien keikoista tämä oli ehdotonta kärkeä. Vihaaja ja ankeuttaja tänne ketjuun on pesiytynyt ja todennäköisesti se olet sinä, koska noin älähdät. Riisu ihmeessä ne antifani lasit pois silmiltä ja siirry elämässäsi eteenpäin.
🥱

Samaa mieltä. Käärijän keikka oli aivan mahtava. Joku raasu täällä päivästä toiseen jaksaa haukkua Käärijää. Kehittänyt itselleen pakkomielteen Käärijästä.

Näinpä juuri, en ymmärrä miten nää eri mielipiteet näin paljon hetkauttaa, itselleni nyt niin ettei ollut niin iso elämys toi K:n osuus mitä oisin odottanut, sen minkä siitä näin, toki parempi kuin Böle.
Niin sinä et kestä eriäviä mielipiteitä. Täällä on esim. moni tänään sanonut että JO:n keikka ei ollut hyvä ja B epävireinen. Mutta sinä palvomisesi kanssa hyökkäät kimppuun ja alat haukkumaan.

Yhteistyössä