V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Milloin on tätä muka viimeksi edes tehnyt. Hohhoijaa nyt.Toivon, että lopettaa sen itsensä pienentämisen. Vai haluaako vain faneja, jotka uskovat samalla lailla? Joo, ei sua ketään tuliskaan katsomaan.
No tietenkinNo niin. Kärtsä tykkää Erikan tisseistä. Onkos tuo nyt ihmekään!
Mitä ihmettä nyt?Sun kohdalla on mennyt kotikasvatus pieleen. Tai liekö sitä ollut ollenkaan.
Mielipidettä esittäessä on hyvä muistaa, että se oma mp ei ole totuus ja se mielipide kannattaa perustella, jos haluaa keskustelua tai vastakaikua. Olen tässä joutessani yrittänyt selittää Kärtsän vitsailua, koska asiasta jankkaava ei tunnu ymmärtävän tämän tyyppistä huumoria.Tää on niin huvittavaa, kun tämän (onneksi nykyisin hyvin satunnaisen kävijän) mielestä kukaan ei saa esittää mitään mielipiteitä.
Kun mä sanoin et rakastan elämää, tarkotin suaNo niin! Joksut kehtaavat viimeinkin kirjoittaa koko fandomille, että Suomi is best ja Rrrakastamme Suomea ja suomalaisia! Noin sitä pitää, on tätä julkista ilmoitusta jo vähän odotettukin!!!![]()
Minä olen nimenomaan sanonut, että tissejä voi ihailla ihan esteettisessä mielessäkin ilman että siihen liittyy limaista kuolaamista ja esineellistämistä. Täällähän joku puhui nimenomaan setämieskatseesta yms. ja siitä ei tosiaan ole kyse.UMK:n jatkoillahan(kun Erika voitti) keskustelivat Erikan tisseistä. Jotain Erika sanoi,ettei niistä tykätä ja Kärtsä sanoi kyllä tykkäävänsä. Oisko ennen ruoskan esitystä tai sen jälkeen. Löytyy kyllä videoita netin ihmeellisestä maailmasta. Ihan luonnollinen juttu. Tehty taas kärpäsestä härkänen.
Eihän se ikäraja esiintyjää koskekaan, hölmö.Seijan keikkamainoksessa, 27.5. Pukeutumiskoodi: elegant casual, ikäraja: 25!! Onks se edes itse kahta viittä![]()
Se kesto näkyy siinä videon alareunassa ihan heti, kun sen avaat.Niin mutta ei sitä tule katsottua, taukki. Tai mietittyä "niin pitkälle", että vastaako tämä kestoltaan keikkaa, jos otsikko lupaa, että full concert.
Ootko "erityinen ihminen"?Eihän se ikäraja esiintyjää koskekaan, hölmö.
Juuri näin!Minä olen nimenomaan sanonut, että tissejä voi ihailla ihan esteettisessä mielessäkin ilman että siihen liittyy limaista kuolaamista ja esineellistämistä. Täällähän joku puhui nimenomaan setämieskatseesta yms. ja siitä ei tosiaan ole kyse.
"Selittää huumoria", kuule vitsi ei ole hauska jos se ei naurata. En tiedä, miksi itse naurat sille, että onkohan mua kukaan tulossa edes katsomaan, kun sanojalla on hirveästi ihan superkiimaisia faneja?Mielipidettä esittäessä on hyvä muistaa, että se oma mp ei ole totuus ja se mielipide kannattaa perustella, jos haluaa keskustelua tai vastakaikua. Olen tässä joutessani yrittänyt selittää Kärtsän vitsailua, koska asiasta jankkaava ei tunnu ymmärtävän tämän tyyppistä huumoria.
Niin? Ja se ei ole asia, jota katselen videossa.Se kesto näkyy siinä videon alareunassa ihan heti, kun sen avaat.
Tästä videosta tissijankkaus lähti liikkeelle. Ei ole mitään sellaista, mistä kenenkään tarvitsisi vetää hernettä nenään. https://www.tiktok.com/@warnermusicfi/video/7643488911884389654Minä olen nimenomaan sanonut, että tissejä voi ihailla ihan esteettisessä mielessäkin ilman että siihen liittyy limaista kuolaamista ja esineellistämistä. Täällähän joku puhui nimenomaan setämieskatseesta yms. ja siitä ei tosiaan ole kyse.
Mitä jos sä ihan itse tajuaisit tuon, että mielipiteet eivät ole totuuksia ja olisit hiljaa, kun ihmiset esittävät niitä?Mielipidettä esittäessä on hyvä muistaa, että se oma mp ei ole totuus ja se mielipide kannattaa perustella, jos haluaa keskustelua tai vastakaikua. Olen tässä joutessani yrittänyt selittää Kärtsän vitsailua, koska asiasta jankkaava ei tunnu ymmärtävän tämän tyyppistä huumoria.
Tää oli suoraan kekätossarilleMitä jos sä ihan itse tajuaisit tuon, että mielipiteet eivät ole totuuksia ja olisit hiljaa, kun ihmiset esittävät niitä?
Miksi naurattaa?Seijan keikkamainoksessa, 27.5. Pukeutumiskoodi: elegant casual, ikäraja: 25!! Onks se edes itse kahta viittä![]()
Ja lisään...tietenkin vain esteettisessä mielessä!Mullon yks vanha video missä K vilasee fanin tissejä silleen "tosi huomaamattomasti .Mut en tietenkään sitä jaa
Millä tavalla? Esiintyjä saa valita yleisönsä tietenkin, pölö.Ootko "erityinen ihminen"?
En ole nähnyt hänen puuttuvan kenenkään mielipiteisiin. Hän kertoo omansa. Mutta se, kelle tuo kommentti oli, ei tajua, että mielipiteet eivät ole totuuksia ja yrittää puuttua muiden mielipiteisiin.Tää oli suoraan kekätossarille![]()