K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maailmassa on kaikki oikeastaan hyvin. Joksut rakastavat Suomea, Bojan ja Jere toisiaan. Pikkuiset röllipeikkoset täällä yrittää latistaa tunnelmaa piilopulloilla ja muulla tuuballa. Mut mikään ei onnistu pilaamaan tätä hyvää fiilistä!

Miks minun sitä erityisesti tartteis perustella, ihan nää älyvapaat postauksensa (pelleshippaaja kun on)
Oot jotain mieltä, mutta mitään pohjaa siihen sulla ei ole? No, aika helppoa kumota sellainen mielipide sitten. Eli ihan ok on olla omalla kuvallaan, mitään hälyyttävää ei ole tilillään ikinä julkaissut. Vain söpöä ihastelua, joka antaa symppiksen kuvan.

Oot jotain mieltä, mutta mitään pohjaa siihen sulla ei ole? No, aika helppoa kumota sellainen mielipide sitten. Eli ihan ok on olla omalla kuvallaan, mitään hälyyttävää ei ole tilillään ikinä julkaissut. Vain söpöä ihastelua, joka antaa symppiksen kuvan.
Ei minulle anna, eikä ole muutenkaan pitkään aikaan antanut muutenkaan tämän ja tanskalaisen kaverinsa tapa fanittaa, hiukan jo häiriintynyttä sellaista nämä keinotekoiset sormukset ja kaikki.

Ei minulle anna, eikä ole muutenkaan pitkään aikaan antanut muutenkaan tämän ja tanskalaisen kaverinsa tapa fanittaa, hiukan jo häiriintynyttä sellaista nämä keinotekoiset sormukset ja kaikki.
Ficcikirjailijan kasvoillaan ja nimellään esiintymisen ymmärrän, koska on sentään jotain järkisisältöä siellä, pääsy discord ryhmään ja kirjallisuusasiaa esim.

Yhteistyössä