V
vierailija
Vieras
Googlen mukaan ei edes kymmenen suosituimman joukossa.Yksi Suomen suosituimmista. Lukutaitoa peliin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Googlen mukaan ei edes kymmenen suosituimman joukossa.Yksi Suomen suosituimmista. Lukutaitoa peliin.
Salakuva mikä salakuva kuitenkin.Ei siihen mitään lupaa tarvita, että kuvaa julkisella paikalla
Tämähän se olisi."Estetiikkaa"juuei, tosta on esteettisyys kaukana
"Estetiikkaa"juuei, tosta on esteettisyys kaukana
On maksullinen podi, joten tietysti häviää noille ilmaisille. Podimon hyvinvointipodcasteissa on kolmanneksi kuunnelluin.Googlen mukaan ei edes kymmenen suosituimman joukossa.
Siis hyvinvointipodcast? Oikeesti, onko noin? Mikä hyvinvointipodcast se semmonen on, jonka tekijä kuitenkin muokkaa kuviansa reippaasti, eikö hän voikaan itse hyvin omassa kehossaan?On maksullinen podi, joten tietysti häviää noille ilmaisille. Podimon hyvinvointipodcasteissa on kolmanneksi kuunnelluin.
Eihän ole, tarkastin äskön.On maksullinen podi, joten tietysti häviää noille ilmaisille. Podimon hyvinvointipodcasteissa on kolmanneksi kuunnelluin.
Typerille ihmisille on turha puhua. Teepä hieman taustatutkimusta ensin äläkä keksi omia juttujasi.Siis hyvinvointipodcast? Oikeesti, onko noin? Mikä hyvinvointipodcast se semmonen on, jonka tekijä kuitenkin muokkaa kuviansa reippaasti, eikö hän voikaan itse hyvin omassa kehossaan?
Menpäs tuonne podimon sivulle ja skrollaa Suosittuja podcasteja -hyvinvointi https://podimo.com/fi/categories/podcast-top-charts?type=podcastEihän ole, tarkastin äskön.
Mitäs ihmeen puolustelijoita täällä kiihkoaaTyperille ihmisille on turha puhua. Teepä hieman taustatutkimusta ensin äläkä keksi omia juttujasi.
Niinhän sinä vaikutat tälläinen olevan.Typerille ihmisille on turha puhua. Teepä hieman taustatutkimusta ensin äläkä keksi omia juttujasi.
On tossa listalla ennen Martinaa ja Eskoa, jonka varmasti tiedät.Menpäs tuonne podimon sivulle ja skrollaa Suosittuja podcasteja -hyvinvointi https://podimo.com/fi/categories/podcast-top-charts?type=podcast
Minä puolustan ihan periaatteessa kaikkia naisia, joita kohdellaan ennakkoluuloisesti ja asenteellisesti. Olen itse sitä sukupolvea, joka sai just tätä paskaa niskaan kun nättinä nuorena naisena raivasin tietä miesvaltaisella alalla.Mitäs ihmeen puolustelijoita täällä kiihkoaaJokos tänne on eksynyt tän bimbon kaverit vai ootteko lampaita K-faneja, jotka palvoo kaikkea mihin K koskee?
Niinpä.Mitäs ihmeen puolustelijoita täällä kiihkoaaJokos tänne on eksynyt tän bimbon kaverit vai ootteko lampaita K-faneja, jotka palvoo kaikkea mihin K koskee?
Yksikin vauhkosi monta sivua K yksityisyydestä vaikka herra itse suuteli avoimesti E kanssa Finnairin lennolla. Eivät edes välittäneet muiden matkustajien katseista. Nämä fanit oikeasti uskovat saavansa palkinnon K joku päivä. Voisivat mun puolesta painua vaikka Facebookiin tai Jodeliin pilaamasta muiden jutteluita.Mitäs ihmeen puolustelijoita täällä kiihkoaaJokos tänne on eksynyt tän bimbon kaverit vai ootteko lampaita K-faneja, jotka palvoo kaikkea mihin K koskee?
Pilaa kyl vapaan keskustelun.Yksikin vauhkosi monta sivua K yksityisyydestä vaikka herra itse suuteli avoimesti E kanssa Finnairin lennolla. Eivät edes välittäneet muiden matkustajien katseista. Nämä fanit oikeasti uskovat saavansa palkinnon K joku päivä. Voisivat mun puolesta painua vaikka Facebookiin tai Jodeliin pilaamasta muiden jutteluita.
Taidat olla aika vanha siis, etkä tiedä että nykyään useimmat somessa näkyvät hyvännäköiset naiset tienaa elantonsa kyseenalaisilla keinoilla. Ei tartte olla naivi.Minä puolustan ihan periaatteessa kaikkia naisia, joita kohdellaan ennakkoluuloisesti ja asenteellisesti. Olen itse sitä sukupolvea, joka sai just tätä paskaa niskaan kun nättinä nuorena naisena raivasin tietä miesvaltaisella alalla.
En viitsi, ei kiinnosta nää ulkokullatut "vaikuttajat". Ihmettelin vaan, että miten voi puhua hyvinvoinnista, kun itse selvästi ei koe riittävänsä omana itsenään.Typerille ihmisille on turha puhua. Teepä hieman taustatutkimusta ensin äläkä keksi omia juttujasi.
No sekin vieläBlockfestien perustaja Kalle K. on tämän exä.
Nyt Kalle näyttäisi työskentelevän Live Nationilla eli uralla kumminkin hyvin menee tällä hetkellä.No sekin vielä![]()
Minkä vapaan keskustelun? Jos eriävät mielipiteet jonkun haukkumisesta pilaa kesksutelun, niin hankkikaa se suljettu keskustelu, missä saa vain haukkua ja mollata. Selvästi ei kapasiteetti riitä käsittämään, mitä tarkoittaa vapaa keskustelu.Pilaa kyl vapaan keskustelun.
Tai sinä joka et kritiikkiä siedä pysyt siellä pakkoposidiscordissa, K-faneistahan se pitkälti koostuu.Minkä vapaan keskustelun? Jos eriävät mielipiteet jonkun haukkumisesta pilaa kesksutelun, niin hankkikaa se suljettu keskustelu, missä saa vain haukkua ja mollata. Selvästi ei kapasiteetti riitä käsittämään, mitä tarkoittaa vapaa keskustelu.
Ei myöskään tarvitse levittää täysin väärää tietoa ihmisistä. Etsipäs nyt ne faktat tänne, jotka luulet tietäväsi. Mutu ei riitä.Taidat olla aika vanha siis, etkä tiedä että nykyään useimmat somessa näkyvät hyvännäköiset naiset tienaa elantonsa kyseenalaisilla keinoilla. Ei tartte olla naivi.
Minä myös. Täällä on niin elämäänsä kyllästyneitä mummeleita haukkumassa joka ikisen naisen.Minä puolustan ihan periaatteessa kaikkia naisia, joita kohdellaan ennakkoluuloisesti ja asenteellisesti. Olen itse sitä sukupolvea, joka sai just tätä paskaa niskaan kun nättinä nuorena naisena raivasin tietä miesvaltaisella alalla.