V
vierailija
Vieras
Kansanedustajat | Sofia Virta ei osallistu Turun kaupunginvaltuuston kokoukseen
Eduskuntaan Virta ei ole ilmoittanut poissaoloa tälle viikolle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sofia osaa ottaa parhaillaan olevan ajojahtinsa terveellä tavalla.
ihmisellä on vain yksi elämä. Jos polttaa kynttiläänsä molemmista päistä, käy kuten hyvin monelle suomalaiselle on käynyt ja käy parhaillaan. Olkoon prof. Liisa Keltikangas-Järvinen asiasta mitä mieltä tahansa. Terve itsekkyys ja oikeiden rajojen asettaminen koviin vaatimuksiin ovat hyvinvoinnin perusta.
Olen kirjoittanut perhepalstoilla vuosikymmeniä. Luulen tietäväni miten kuuluu olla ja elää ettei polta itseään loppuun.
Ihminen on toiselle susi.
Iltapäivälehden luontovideossa seurataan karhujen elämää piilopirtissä. Järkytyin, kun mies videolla sanoo, että uroskarhu tappaa emon poikaset saadakseen emon taas kiimaan.
Nykyisen seksiyltäkylläisen maailman aikaan samanlainen hegemonia leijuu ilmassa. Naisten pitää nykykäsityksen mukaan olla jatkuvasti kiimassa ja valmis parittelemaan.
Terkkuja Sofialle. Nauti elämästäsi ja vähät välitä juhannusviikolla viinan tuskissa kärventelijöistä. Viikon päästä putkat ovat täynnä somehörhöjä.
"Luulen tietäväni miten kuuluu olla ja elää ettei polta itseään loppuun."Sofia osaa ottaa parhaillaan olevan ajojahtinsa terveellä tavalla.
ihmisellä on vain yksi elämä. Jos polttaa kynttiläänsä molemmista päistä, käy kuten hyvin monelle suomalaiselle on käynyt ja käy parhaillaan. Olkoon prof. Liisa Keltikangas-Järvinen asiasta mitä mieltä tahasa. Terve itsekkyys ja oikeiden rajojen asettaminen koviin vaatimuksiin ovat hyvinvoinnin perusta.
Olen kirjoittanut perhepalstoilla vuosikymmeniä. Luulen tietäväni miten kuuluu olla ja elää ettei polta itseään loppuun.
Iltapäivälehden luontovideossa seurataan karhujen elämää piilopirtissä. Järkytyin, kun mies videolla sanoo, että uroskarhu tappaa emon poikaset saadakseen emon taas kiimaan.
Nykyisen seksiyltäkylläisen maailman aikaan samanlainen hegemonia leijuu ilmassa. Naisten pitää nykykäsityksen mukaan olla jatkuvasti kiimassa ja valmis parittelemaan.
Terkkyja Sofialle. Nauti elämästäsi ja vähät välitä juhannusviikolla viinan tuskissa kärventelijöistä. Viikon päästä putkat ovat täynnä somehörhöjä.
"Luulen tietäväni miten kuuluu olla ja elää ettei polta itseään loppuun."
Kerro meille muillekin.
Lepa ja hänen kaltaisensa suoraan sanoen säälittävät kovasti koska ovat aivopestyjä Sofia-uskonnolla. Idoli saa perseillä miten tahansa, mutta se ei ole koskaan hänen syynsä, pikemminkin ansio.Sofia osaa ottaa parhaillaan olevan ajojahtinsa terveellä tavalla.
ihmisellä on vain yksi elämä. Jos polttaa kynttiläänsä molemmista päistä, käy kuten hyvin monelle suomalaiselle on käynyt ja käy parhaillaan. Olkoon prof. Liisa Keltikangas-Järvinen asiasta mitä mieltä tahasa. Terve itsekkyys ja oikeiden rajojen asettaminen koviin vaatimuksiin ovat hyvinvoinnin perusta.
Terkkyja Sofialle. Nauti elämästäsi ja vähät välitä juhannusviikolla viinan tuskissa kärventelijöistä. Viikon päästä putkat ovat täynnä somehörhöjä.