V
vierailija
Vieras
Jos se yks viesti oli mulle, niin osu aika arkaan paikkaan. Kiittäisin, kumartaisin ja poistuisin takavasemmalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täältä on ihan helvetin vaikee päästä kokonaan pois, mut lähde johonkin reissuun ja koita unohtaa tää.En enää jaksa tätä. En halua tulla tänne enkä sinne toiselle.
Mikä viesti? Älä omi negaa.Jos se yks viesti oli mulle, niin osu aika arkaan paikkaan. Kiittäisin, kumartaisin ja poistuisin takavasemmalle.
Mitäs Tonista? Sivusta vaan vähän utelen että mistä puhutaanHetkinen, sä oot se Toni?
Kysy multa suoraanMitäs Tonista? Sivusta vaan vähän utelen että mistä puhutaan![]()
Ei ollut, vaan joku trollasi.Jos se yks viesti oli mulle, niin osu aika arkaan paikkaan. Kiittäisin, kumartaisin ja poistuisin takavasemmalle.
Ai kysyn suoraan että "Mitäs Tonista?" Haluutsä saada mut vaikuttamaan hullultaKysy multa suoraan
Miksi sua kiinnostaa tuntematon kenen kanssa sä et oo edes keskustellu täällä?Ai kysyn suoraan että "Mitäs Tonista?" Haluutsä saada mut vaikuttamaan hullultaei mua kyllä haittaa vaikuttaa hullulta, mutta haluisin ymmärtää edes mihin keskustelu johtaa
Mua kiinnosti että miten noi nimet tarkalleen elää.Miksi sua kiinnostaa tuntematon kenen kanssa sä et oo edes keskustellu täällä?
No jos kerran laitat nimen tänne niin se elää pitkään, vaikka itse olisi poissa. Jännä toi juttu moraalista.. hmm..Mua kiinnosti että miten noi nimet tarkalleen elää.
Mitenpä voisin sallia itselleni kiinnostumisen sellaisesta mikä tuntuu moraalisesti vaikealta.
OnOlisko tämä nyt se merkki, että juhannuksena on aika pitää sometauko?![]()
Ja siksi lopetin sen käytön kokonaan,No toi edellinen surullinen neiti sekoitti mun jutut joskus kun käytin pelkkää T:tä tunnisteena.
Minäkin olin. Sitten hän kuoli yllättäen sairauskohtaukseen 29vnä..Oon varmaan just niitä, jotka luulee liikoja. Mutta toisaalta, onpahan ainakin toivoa ja unelmia..