Naiset ja purjehtiminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä 🙄

Siis alla oli ehkä muutaman sadan tonnin arvoinen purkkari jos se kerran sopi noinkin koviin keleihin. Eikä osattu edes navigaattoria käyttää koska eksyttiin, eikä muutenkaan hallittu mitään ”merinaistaitoja”

Ja sitten lähdettiin avomerelle. Anna mun kaikki kestää…….

nimim. Merellä jussina veneilemässä ja yöpymässä

Heippa maakrapu.

Ja Venäjän alue vedet lähestyivät uhkaavasti ja myöskin karit on usein erittäin vaarallisesti hieman pinnan alla joihin osaamattomat kipparit kyllä osuvat ennemmin tai myöhemmin.

Kyseisille naisillekin näkymättömissä kuten näytti käyneen kun vene oli vuotava
Hyvä kun eivät rikkoneet datakaapeleita kuten eräät tumpelot varjolaivoineen.

Moi! Kerran olin kapakassa turun hienoimmassa.. lähdin sieltä yhden miehen kanssa hänen purjeveneeseensä.. ei mitään hajua ketä patin tai ehkä en pannukkaa mutta aamulla kun äijä sanoi ; mä lähden hakemaan aamupalaa..mä lähdin kiitää..

Heippa maakrapu.

Ja Venäjän alue vedet lähestyivät uhkaavasti ja myöskin karit on usein erittäin vaarallisesti hieman pinnan alla joihin osaamattomat kipparit kyllä osuvat ennemmin tai myöhemmin.

Kyseisille naisillekin näkymättömissä kuten näytti käyneen kun vene oli vuotava
Suomenlahdella lähin ranta on muutaman kymmenen kilsan päässä. Valtamerillä puhutaan tuhansista kilsoista.

Ikävä päätös soutuveneretkelle. Ei näin.

"Yksi ihminen on kuollut Mikkelissä Louhijärvellä sattuneessa veneonnettomuudessa.

Hätäkeskus sai ilmoituksen vesiliikenneonnettomuudesta Mikkelin Louhijärventiellä aamuyöllä kello 4.24.

Etelä-Savon pelastuslaitoksen mukaan neljä henkilöä joutui veneen kaaduttua veden varaan ja heistä kolme onnistui pelastautumaan saaren rantaan.

Pelastuslaitoksen sukeltajat löysivät hukkuneen.

Itä-Suomen poliisilaitoksen mukaan neljän nuoren miehen seurue oli liikkeellä soutuveneellä. Kaikki miehet olivat täysi-ikäisiä ja heillä ei ollut käytössään pelastusliivejä.

Poliisi tutkii asiaa kuolemansyyn selvittämisenä."

Yhteistyössä