V
vierailija
Vieras
Puhui halauskuvasta toi yksi, itse en kyllä sellaistakaan muista, ja eri.Eli et osaa lukea kommentteja. Liian vaikeaa. Tämä selvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puhui halauskuvasta toi yksi, itse en kyllä sellaistakaan muista, ja eri.Eli et osaa lukea kommentteja. Liian vaikeaa. Tämä selvä.
Siinä twiitissä ei ole kommentteja, et nyt itse osaa lukea.Eli et osaa lukea kommentteja. Liian vaikeaa. Tämä selvä.
Sinä et osaa.Siinä twiitissä ei ole kommentteja, et nyt itse osaa lukea.
Etsii etsii nyt vaan! : DSinä et osaa.
Kovasti on tullut ihastelua vastaan videon kommenteissa.Seija se porskuttaa eteenpäin, on saanut 3000 uutta seuraajaa eilisen jälkeen. Onko jakovin fanit ottanut seurantaan?
Kysyn sinulta, että missä kohtaa tuossa postauksessa oli kkssankokoisella tägätty asianosaisia?No toi X-tili, eikä näyttäneet ne tän jonkun näyttelijänkään kuvat aidoilta, vaan samoilta mitä X:ssä pyörii leikkaa liimaa.
Trolli se on.Puhui halauskuvasta toi yksi, itse en kyllä sellaistakaan muista, ja eri.
Siis siinä instastooreissa mitkä katsoin oli, eikä muutoinkaan kiinnosta tää teiän jankkaus ku kuvat epäaitoja selkeästi.Kysyn sinulta, että missä kohtaa tuossa postauksessa oli kkssankokoisella tägätty asianosaisia?
Eli kissankokoisella, ellet satu muuten ymmärtämään?
Jos ymmärsin oikein niin tää Bojania tukenut tili epäili, ettei Jakovin keikalle Sloveniaan tule enää ketäänSeija se porskuttaa eteenpäin, on saanut 3000 uutta seuraajaa eilisen jälkeen. Onko jakovin fanit ottanut seurantaan?
Mun mielestä siinä se Bojanin ja Dz halauskuva ei ole epäaito.Siis siinä instastooreissa mitkä katsoin oli, eikä muutoinkaan kiinnosta tää teiän jankkaus ku kuvat epäaitoja selkeästi.
On puheissa pönttö et joku kirjoittaja ois tälläisen nähnyt.Missään kommentissa tällä palstalla ei ole halauskuvaa, idari.
Hohhoijaa, no ihan varmasti tulee ja Dz keikoille myös, B:stä edes lehdet jaksaneet kirjoitella ku niin epämääräinen ”suhde” ja pidettiin salassa.Jos ymmärsin oikein niin tää Bojania tukenut tili epäili, ettei Jakovin keikalle Sloveniaan tule enää ketäänTai sit se käännös oli oudosti, ettei sitä keikkaa laiteta "verkkoon". Että mitä lie tarkoitettiin sitten
![]()
Niin, ja kysyin mikä julkaisu kyseessä, pösilö.On puheissa pönttö et joku kirjoittaja ois tälläisen nähnyt.
Ja siinä on B&Jakovin kuva, aito.Siis siinä instastooreissa mitkä katsoin oli, eikä muutoinkaan kiinnosta tää teiän jankkaus ku kuvat epäaitoja selkeästi.
Se on vain sinun mielipide, minusta epäaito.Mun mielestä siinä se Bojanin ja Dz halauskuva ei ole epäaito.
Kateellisen panettelua.Jakovin keikalla käy jatkossa vain beta-miehet. Näin kääntäjä kertoi sen Bojania tukeneen tyypin sanovan.
Joo, hahhah, se olikin hyvin lohkaistu!Jakovin keikalla käy jatkossa vain beta-miehet. Näin kääntäjä kertoi sen Bojania tukeneen tyypin sanovan.
Millä perusteella?Se on vain sinun mielipide, minusta epäaito.