V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvää lauantai-iltaa kaikille.
Rakkaus on ikuista. -REikö tämä lopu koskaan. Ikävä, jolle ei ole päätepistettä eikä täyttymystä.
Ei tää nykyinen kaupunki ole huono. Nykyinen asuinpaikka vaan on peestä. Haluaisin jotain vihreetä ympärille, enkä betonia ja naapureita ainakaan tällä tavalla kuin nyt. Rivitalostakin tykkäisin, jos ois pieni oma piha, missä vois kesällä istuskella ja grillata. Poreista haaveksun, mut taitaa haaveeksi jäädä, kun en tiedä, miten esim. rivariin voi sellaista asentaa. Joo ja en mä usko, et ainakaan ihan hetkeen mitään rivaria yksin oon hankkimassa, et sekin tietty.Missä tykkäisit asua
Oit ihana kun pieret 24/7 todella polttavaa kaasua ja mä saan nauttia niistäHanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.Unihaleja ja pusuja sinulle.
Voisinpa olla viekussasi.
Mua särkee aina päätä ukkosella ja on todella nuutunut olo.
-M.K.K
SamoinRauhallisessa paikassa, hyvät lenkkimaastot. Naiselta
Niin, jonkinlainen oma piha ois kyllä kiva, mielellään joku rauhallinen alue vieläEi tää nykyinen kaupunki ole huono. Nykyinen asuinpaikka vaan on peestä. Haluaisin jotain vihreetä ympärille, enkä betonia ja naapureita ainakaan tällä tavalla kuin nyt. Rivitalostakin tykkäisin, jos ois pieni oma piha, missä vois kesällä istuskella ja grillata. Poreista haaveksun, mut taitaa haaveeksi jäädä, kun en tiedä, miten esim. rivariin voi sellaista asentaa. Joo ja en mä usko, et ainakaan ihan hetkeen mitään rivaria yksin oon hankkimassa, et sekin tietty.
Rauhallinen paikka lähellä luontoa, mahdollisuus yksityisyyteen, ei kuitenkaan liian kaukana "sykkeestä"Missä tykkäisit asua
Joo tää ois oikein hyväRauhallinen paikka lähellä luontoa, mahdollisuus yksityisyyteen, ei kuitenkaan liian kaukana "sykkeestä"
Sivistyneen naisen joku sinusta saa.![]()
![]()
Missäkö?
.
Satumaisella
Helsingin
Huvilakadulla,
Art Nouveau-
arkkitehtuurin
paraatipaikalla.
[+ Huvilakujan &
Pietarinkujan
jatkumot].
.
Talot rakennettiin
1904-1910 välillä.
Gesellius, Lindgren,
Saarinen. Oiva Kallio,
Lars Sonck, Karl
Lindahl. Juho Rinne,
Emil Svensson,
G.W. Nyberg.
.
Nimekkäät
suomalaisen
arkkitehtuurin
maestrot jättivät
puumerkkinsä
legendaariselle
kadulle..
.
Sitten olisi toinen
maamerkki /
kotipaikka Lapissa,
jossa viettäisin
runsaasti aikaa
syksyisin ja talvisin.
Kelohonkamökki,
Takan loimu.. ai ai.
Olenhan Lappia
intohimoisesti
rakastava nainen;
ja saahan nainen
haaveilla.. ;) :-!
Näin unelmoin
jo 20 vuotta sitten.
.
Haaveet ovat nyt
päivittyneet.
Kerron sinulle, jos
kahdenkesken
vielä joskus
viestittelemme.
.
Sinulle, UpEa Mies.
°°OgE
PerseennuolijaTäysin samaa mieltä täältä sivusta.