V
vierailija
Vieras
Ei ehkä liity tähän, mutta perustuuko Erikan esiintyminen pelkkään tissiin ja peppuun?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ehkä liity tähän, mutta perustuuko Erikan esiintyminen pelkkään tissiin ja peppuun?
Taidat muutenkin olla jälkeenjäänyt.Jaahas, muistan vaan sen verran, että Jukka on usein yöpynyt Kn luona. Olen pahasti jäljessä.
Miks olis? Järkevä ennemmin ku ei stalkkaa.Taidat muutenkin olla jälkeenjäänyt.
Mitä oikein sönkkäät. Tuossahan just kerrottiin, että Jukka ja Kärtsä ovat ihan julkisesti keikoilla ja haastiksissa asian kertoneet. Siihen ei liity mitään kyttäämistä. Kyttäämistä ovat harrastaneet kai just jotkut bojere-hullut, mutta onneksi kaikkein kajahtaneimpia ei taida juurikaan enää olla.Kai nää kyttää K:n kotitalon liepeillä milloinka mahtaa tissityrkky kulkea.
Oletko synkistelevä lesbo?X:ssä kaikki kommentit B:n ja J:n IG-tarinasta liittyvät homouteen, vaikka siinä ei ole mitään homouteen viittaavaa. Olette aivan pakkomielteisiä.
Foobikko enemminkin.Oletko synkistelevä lesbo?
Mitäs lepakkomummoOletko synkistelevä lesbo?
Ja sekin et osa on vitsiä.Foobikko enemminkin.
Mietin samaa, on tosi paljon viettäneet aikaa yhdessä.Joo taitaa olla jo aika vakavaa.
Silloin alussa Jukka välillä yöpyi Kärtsällä, mutta aika pian ton kämpän ostamisen jälkeen Jukka muutti Vantaalle hänkin. Matkustamista taisi tulla ihan liikaa keikkamatkojen lisäksi ja tietysti myös musan tekeminen helpottui.Jaahas, muistan vaan sen verran, että Jukka on usein yöpynyt Kn luona. Olen pahasti jäljessä.
Tämä tuntuu olevan kova paikka parille mammalle.Heh, miten voi taas ottaa niin koville että ovat pussailleet ja halailleet kaikkien näiden läsnäollessa![]()
Ei sitä tarviikaan tietää, mutta kannattaa kuunnella, jos joku tietävämpi kertoo. Ei tarvitse keksiä sitten mitään satuja nukkumajärjestelyistä. Kärtsällä on se vierashuone ja Bojan saa nukkua siellä rauhassa.Onpa oleellinenkin asia ”tietää” missä Jukka asuu.
Taitaa olla trollille kova paikka, kun ketään ei oikeasti kiinnosta.Tämä tuntuu olevan kova paikka parille mammalle.
KylläTämä tuntuu olevan kova paikka parille mammalle.
Eikä bondaillu, katso tarkemminJoo, bondailee Jukan ja Härtsänkin kanssa.
Keskisormessa mummolta saatu keltainen kivisormus ja nimettömässä musta soikea kivisormus, joka on samanlainen kuin Jerellä etusormessa. B:n mustakivinen sormus ehkä vähän pienempi kuin Jerellä. Musta sormus ollut B:llä tammi-helmikuusta alkaen.Onko Bojanilla se TML sormus keskisormessa vai joku muu
Finni tuo kyllä on. Varmaan vääränlaista vesijohtovettä ollu BojaanileMikäs fritsu boitsun kaulassa onSiinä Kn kainalossa ollessaan.
Minä ainakin olen iloinen, että Käärijä löytänyt kumppanin. Vihaajat voi jättää omaan arvoonsa.Tämä tuntuu olevan kova paikka parille mammalle.
Bojan nukkuu jo sohvalla, pöntti.No, Jukka varmaan nukkuu siinä vierassängyssä Käärijä-huoneessa, kun se on vähän niin kuin sen oma huone aina kun on etelässä. Bojanin täytyy sitten varmaan jakaa se sänky Jerpan kanssa.
Kiusaaja. Se on arpi.Finni tuo kyllä on. Varmaan vääränlaista vesijohtovettä ollu Bojaanile
Täällä on pari hullua homopakottajaa, jotka on ilmeisesti discordista + kekätossari. Ei heistä kannata välittää.Minä ainakin olen iloinen, että Käärijä löytänyt kumppanin. Vihaajat voi jättää omaan arvoonsa.
Ja parisuhdepakottajia toinen mokomaTäällä on pari hullua homopakottajaa, jotka on ilmeisesti discordista + kekätossari. Ei heistä kannata välittää.