K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sehän on totuus että, itsekin kertonut vaikuttaja olevansa ylipainoinen.
Itse kertoi että on lähellä ylipainon rajaa mutta normaalipainon puolella. Näin siis podissa, en tiedä mistä sinä tuon ylipainoisen olet repinyt. Monet lihaksia kasvattavat ovat ylipainoisia, vaikka heissä ei olisi juuri lainkaan rasvaa. Ei siis kannata aina tuomita jonkun painoindeksin takia, joka ei ole kuin suuntaa antava.

Joku sairas yksilö tuo aina noita nimimerkkejä discordista ja väittää heidän tehneen vaikka mitä, vaikka ilmeisesti osa ei edes koskaan siellä kommentoi mitään. Jotain henkilökohtaista näitä vastaan ja varmaan nämä nimimerkit itse tietävät, kuka sairas heitä noin kyttää. Ärsyttävää ja lapsellista toimintaa.

Ei ole. Kannattaa selvittää etukäteen eikä vain olettaa. Hän on ottanut botoxia, luomut lollot niin kuin itse niitä kutsuu eikä todellakaan ole mitään rasvaimua. Mistä sellaista edes kuvittelet???? Botoxia käyttää ja huulissa täytettä (onko sekin botoxia?). Hiuksiin laittoi lisäkkeitä vähän aikaa sitten.
C'moon, ei kellään ole niin suuret ja kiinteät pallot luonnostaan. Ja hyvin vahvasti vyötärön ja vatsan seutu näyttää siltä, että imaistu on, kun muualta keho on niin muhkea ja pyöreä. Kyllä noissa piireissä (myös E:n ystävillä) vastaavat kauneusleikkaukset on ihan arkipäivää. 😅 Kaikkeahan sitä voi hyväuskoisille influencerit väittää.

C'moon, ei kellään ole niin suuret ja kiinteät pallot luonnostaan. Ja hyvin vahvasti vyötärön ja vatsan seutu näyttää siltä, että imaistu on, kun muualta keho on niin muhkea ja pyöreä. Kyllä noissa piireissä (myös E:n ystävillä) vastaavat kauneusleikkaukset on ihan arkipäivää. 😅 Kaikkeahan sitä voi hyväuskoisille influencerit väittää.
Näin juuri.

Onko sulla yhtään kavereita? Nimittäin vaikka itse olisit tasainen lauta, niin suurin osa ihmisistä ei. Ihan tuolla saleilla näkyy, kuinka takapuolia pyritään saamaan oikeaan muotoon. Vaatii ehkä vähän sopivia geenejä ja oikeanlaista treeniä.
Rinnat on aivan selvästi luomut, ja niistä on useaan otteeseen puhunutkin. On jossain kai sanonut, että kuvissa suurentelee takapuolta (itse en ole tätä nähnyt/kuullut), mutta ainakin podeissaan on ihan samannäköinen kuin kuvissaan eli tosi pientä hienosäätöä se sitten on.
Mulla on kaveri, joka on tuollainen tiimalasi, pituutta viitisen senttiä enemmän. Pystyy kuviin työntämään sen takapuolen esiin niin, että näyttää tuplasti isommalta kuin oikeasti on.

Onko sulla yhtään kavereita? Nimittäin vaikka itse olisit tasainen lauta, niin suurin osa ihmisistä ei. Ihan tuolla saleilla näkyy, kuinka takapuolia pyritään saamaan oikeaan muotoon. Vaatii ehkä vähän sopivia geenejä ja oikeanlaista treeniä.
Rinnat on aivan selvästi luomut, ja niistä on useaan otteeseen puhunutkin. On jossain kai sanonut, että kuvissa suurentelee takapuolta (itse en ole tätä nähnyt/kuullut), mutta ainakin podeissaan on ihan samannäköinen kuin kuvissaan eli tosi pientä hienosäätöä se sitten on.
Mulla on kaveri, joka on tuollainen tiimalasi, pituutta viitisen senttiä enemmän. Pystyy kuviin työntämään sen takapuolen esiin niin, että näyttää tuplasti isommalta kuin oikeasti on.
Kaunis nainen, joka kiukuttaa nyt 💕🥰❤️emoji-mammaa. Mutta sairastahan tuo on arvostella täysin tuntematonta ihmistä, kun selkeästi tekee sitä aina kun on kyseessä K:n nainen.

Yhteistyössä