V
vierailija
Vieras
Enpä usko. Luulen et tollaisia yhteiskeikkoja ei enää valitettavasti nähdä.Yhteinen Euroopankiertue![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enpä usko. Luulen et tollaisia yhteiskeikkoja ei enää valitettavasti nähdä.Yhteinen Euroopankiertue![]()
Ilmeisesti. Kovasti on tarvetta peittää K:n nainenSiellä oli hosteilla kiirettä poistella niitä aloituksia, taitaa olla joku K-fani hostinakin, kun lähti niin äkäseen![]()
Juu, tuskin valehtelisivat tollaisesta.Martin kertoi siinä JO:n kymmenosaisessa sarjassa ja sitä ennen oli jokin karnevaalipromo, jossa kysyttiin, kuka kuorsaa ja kaikki yksimielisesti osoittivat Bojania, joka selitteli siihen, että vain jos on kurkku kipeä ja muut nauroivat ja pyörittelivät silmiään.
TämäJa siis hmmmm. Sen jälkeen, kun K on julkaissut TML:n, Bojan voi vierailla hänen keikoillaan!
Pelastakaa minut, keksikää suunnitelma
Ilmeisesti. Kovasti on tarvetta peittää K:n nainen![]()
Sieltä katoaa heti kaikki K&E jutut, joku kertoi saaneensa bannitkin sen takia.Siellä oli hosteilla kiirettä poistella niitä aloituksia, taitaa olla joku K-fani hostinakin, kun lähti niin äkäseen![]()
Ilmeisesti. Kovasti on tarvetta peittää K:n nainen![]()
Ai niin kun ei muka halua Sloveniaan "kohun" takia? Vai muuten vaan? Voihan se olla. Se ois ihan kiva, mutta itse näkisin, että palaa Slo.Ite oon epäillyt että B menee tyyliin muualle kuin kotiinsa täältä. Siksi en välttämättä usko lähteneen vielä.
Minkä kohun? Eipä siellä olla asiasta kai enää kyselty? Serbia ja Bosnia hehkutti Dzejlan uutta kumppania.Ai niin kun ei muka halua Sloveniaan "kohun" takia? Vai muuten vaan? Voihan se olla. Se ois ihan kiva, mutta itse näkisin, että palaa Slo.
Ai jaa, no okeiMartin kertoi siinä JO:n kymmenosaisessa sarjassa ja sitä ennen oli jokin karnevaalipromo, jossa kysyttiin, kuka kuorsaa ja kaikki yksimielisesti osoittivat Bojania, joka selitteli siihen, että vain jos on kurkku kipeä ja muut nauroivat ja pyörittelivät silmiään.
Oli oikeasti hyvää keskustelua, ne mehukkaat jutut lähti vaan hetkessä. Joku host siellä väijyi poistamassa.Sieltä katoaa heti kaikki K&E jutut, joku kertoi saaneensa bannitkin sen takia.
Joopa joo, keksittyä peetä.Oli oikeasti hyvää keskustelua, ne mehukkaat jutut lähti vaan hetkessä. Joku host siellä väijyi poistamassa.
Kaikki lähtiOli oikeasti hyvää keskustelua, ne mehukkaat jutut lähti vaan hetkessä. Joku host siellä väijyi poistamassa.
Se poistuu vaan sun näkymästä heti kun ilmiannatMinä ainakin modena myös ilmiannan, ja välillä tullut poistettavaksi jopa oma ilmiantamani viesti.
Ai seiskan jutusta ja siellä julkaistuista kuvista ei saisi puhua vaan kun kyseessä on KJa jos henkilö ei ole itse tuonut esiin ”suhdettaan” niin jodelin säännöissä juoruilu on kielletty, sekä yksityiselämäspekuilut.
Ehei, yleensä kirjoitan kommentin et pystyn seuraan ketjua vielä, höhlä. Ja puhuin modattavaksi tulevista kommenteista myöskin, jos osaat lukea.Se poistuu vaan sun näkymästä heti kun ilmiannat![]()
Samat säännöt on muidenkin kohdalla.Ai seiskan jutusta ja siellä julkaistuista kuvista ei saisi puhua vaan kun kyseessä on K![]()
Tarkoitin K&B tietysti vaanEnpä usko. Luulen et tollaisia yhteiskeikkoja ei enää valitettavasti nähdä.
Eipä näytä olevan.Samat säännöt on muidenkin kohdalla.
No tietenkin, kun on yhteiskuva E:n kanssa!Puhutaanko täällä edelleen siitä Seiskan ruissijutusta, joka oli erittäin kesy. Ei ollut halailua. Nähtiin vain samassa porukassa.
Ihmettelen kyllä, miten Seiska jaksaa julkaista näitä "uutisia". Edellinen juttu oli K.sta kävelemässä Helsingissä ja viimeisin sitten kävelemässä Ruississa porukassa.
On, Shirly ja Ahti ite julkaisseet asioita ja vaikka Sanni.Eipä näytä olevan.