V
vierailija
Vieras
Jos shippari osuu häiriköinnin kohteeksi. Olen eri.No mutta kuinka tuo muita shippareita/bojanisteja häiritsisi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos shippari osuu häiriköinnin kohteeksi. Olen eri.No mutta kuinka tuo muita shippareita/bojanisteja häiritsisi?
Ei todellakaan ole, kun itse oon ilmoitellut.
No minun ilmiantamat on.Ei todellakaan ole, kun itse oon ilmoitellut.
Eri kokemus.Ei todellakaan ole, kun itse oon ilmoitellut.
No sellaisiahan ne poistuneet viestit yöltä oli.Se ei mua ainakaan haittaa, koska en kirjoittele sellaisia.
Kiinnitin samaan huomiota plus siihen äänensävyyn.Jerppa vaikuttaa kypsähtäneeltä koko bojereen ton fanin kyltin lukemisen perusteella. Ilmekään ei värähdä. Ilmankos, aika aikaansa kutakin.
Toivotaan nyt kuitenkin, että biisi oli siihen käytetyn palstatilan ja kyselyiden vertainen.
Vai kypsältä? Ei sitten varmaan kannattaisi raahata sitä bojeren toista osapuolta aka slovakkia jopa omalle keikalleen esiintymäänJerppa vaikuttaa kypsähtäneeltä koko bojereen ton fanin kyltin lukemisen perusteella. Ilmekään ei värähdä. Ilmankos, aika aikaansa kutakin.
Toivotaan nyt kuitenkin, että biisi oli siihen käytetyn palstatilan ja kyselyiden vertainen.
Mistä tämän voi nähdä?Kiinnitin samaan huomiota plus siihen äänensävyyn.
Tai valikoida erikseen kylttejä joissa B mainitaan. K olis voinu sen jättää huomiotta mutta halus nyt sanoa että on tehneet yhdessä hyvän biisin. Tuskinpa on kyllästynyt.Vai kypsältä? Ei sitten varmaan kannattaisi raahata sitä bojeren toista osapuolta aka slovakkia jopa omalle keikalleen esiintymään![]()
Vaikuttaa kypsähtäneeltä mutta kuitenkin vapaaehtoisesti päätti lukea kyltin? Tosi loogista joo.Jerppa vaikuttaa kypsähtäneeltä koko bojereen ton fanin kyltin lukemisen perusteella. Ilmekään ei värähdä. Ilmankos, aika aikaansa kutakin.
Etpä, mitenkäs ne kaikki ulkonäön haukkumiset ”kritiikkinä”Se ei mua ainakaan haittaa, koska en kirjoittele sellaisia.
Sori jos tää on jo käsitelty, mutta katsohan sitä kuvaa vähän tarkemmin ja zoomaile. Se kuva on otettu ihan takaosasta, missä oli kojuja ja tollanen alue, jossa voi syödä pöydissä. Niitä pöytiä näkyy kuvassa. Varsinainen yleisö on tietysti siitä lavalle päin. Lava on kaukana ja siinä välissä on myös ääni/valotyyppien teltta. Kuvan tarkoitus on näyttää, että väkeä oli ihan taakse asti eikä sitä, että onpas vähän väkeä. Väkimäärä näkyy videossa ja muissa postauksen kuvissa paremmin.Just katoin, ja postauksen missä Käärijä viimeinen kuva kertoo hyvin et väljyyttäkin on, lapsia viety jo nukkumaan Mirellan jälkeen.
Kenestä puhutaan?Noniin kertokaapa nyt mitä se yksi on nyt taas tehnyt.
Ei kai K nyt kaveriinsa ole kypsynyt vaan siihen fanien bojere-tuputukseen. K on varmasti halunnut olla tukena Bojanille tossa shokkierossa ja se keikka oli aivan varmasti osa sitä tsemppausta.Vai kypsältä? Ei sitten varmaan kannattaisi raahata sitä bojeren toista osapuolta aka slovakkia jopa omalle keikalleen esiintymään![]()
Böörijä-kanavalla Jodelissa oli ainakin joku pätkä.Mistä tämän voi nähdä?
Niin ja kun kaikki kuitenkin näkee sen et B ja KK rakastuivat toisiinsa.Ei kai kukaan tosissaan mistään ihastumisesta (KK) ole kirjoittanut? Läppää vain.
Niin??? Mitä tekemistä sillä on "bojeren" kanssa? Vertautuu esim Joostin kanssa esiintymiseen. Sekoitat nyt bojeristien tapaan puurot ja vellitVai kypsältä? Ei sitten varmaan kannattaisi raahata sitä bojeren toista osapuolta aka slovakkia jopa omalle keikalleen esiintymään![]()
No tämä. Ereksen pettämätön miessilmä näkee.Niin ja kun kaikki kuitenkin näkee sen et B ja KK rakastuivat toisiinsa.
Jotkut toivat tänne eilen BK Discordin nimimerkkejä ja puhuivat siitä et mitä he ovat tehneet tai sanoneet. Myös komposti Discordin asioita vatvottiin sekä väiteltiin siitä et onko perustettu Käärijä discord tämän ketjun kautta ja kuka sen perusti jne. Eli ei mitään uutta auringon alla.Onko täältä poistunut viestejä? Ei pysy taas hahmottamaan mitä ihmettä täällä puhutaan.
Edelleen ja uudestaan. Käärijä valitsee ihan itse ne kyltit ja tekstit, johon haluaa reagoida. Bojere on olemassa, Tuu mun luo on tulossa. Mikä tässä oli tuputusta?Ei kai K nyt kaveriinsa ole kypsynyt vaan siihen fanien bojere-tuputukseen. K on varmasti halunnut olla tukena Bojanille tossa shokkierossa ja se keikka oli aivan varmasti osa sitä tsemppausta.
Eilisen perusteella on poistettu yöllä, joten kiinnostaa itseänikin mitä on tapahtunut. Joku epäili, että mennyt sukset ristiin jomman kumman moden kanssa.Mitä tapahtui?
Tottakai K lukee kaikki kyltit. Kyllästyneeltä vaikutti mut ei se liity Boitsuun ja heidän yhteiseen biisiin mitenkään vaan fanien liian innokkaaseen tuputtamiseen.Vaikuttaa kypsähtäneeltä mutta kuitenkin vapaaehtoisesti päätti lukea kyltin? Tosi loogista joo.