K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai missä nämä pari ihmistä sit ovat, kirjoittelet vain täällä eri rooleissa, tietty ne puhuu keikan yhteydessä, mutteivat ns. kaksi ole kulkeneet Porvoon kaduilla.
Olen puhunut täällä ihan itsenäni kokoajan ja vain yhden ihmisen suulla. Nämä sun näkemät muut roolit on pääsi kuvitelmaa. Taidat vetää itse täällä useaa roolia, niin luulet että muutkin tekevän niin. Oli miten oli, niin mulla ei ole mitään tarvetta trollata asialla. Näköhavaintoja on asiasta myös itselleni ja jos et ole samoissa paikoissa kanssani, niin se on voi voi.

Olen puhunut täällä ihan itsenäni kokoajan ja vain yhden ihmisen suulla. Nämä sun näkemät muut roolit on pääsi kuvitelmaa. Taidat vetää itse täällä useaa roolia, niin luulet että muutkin tekevän niin. Oli miten oli, niin mulla ei ole mitään tarvetta trollata asialla. Näköhavaintoja on asiasta myös itselleni ja jos et ole samoissa paikoissa kanssani, niin se on voi voi.
Lässyti lää, miks pitäisi uskoa ja omani itsenäni täällä olen, onhan ne porukalla voinutkin kulkea, sitä en epäile.

Olisin hitsin kiitollinen jos voisit vinkata x:stä jonkun tunnistevihjeen, jolla löytyy Porvoon juttua. Seuraan kyllä montaa K-fanitiliä mutta oon tuhonnu fyp algoritmini hakemalla vähän sitäsuntätä.

Lässyti lää, miks pitäisi uskoa ja omani itsenäni täällä olen, onhan ne porukalla voinutkin kulkea, sitä en epäile.
Sinä saat rauhassa uskoa niin, kukaan ei kiellä sitä. En vaan ymmärrä, että miten sulle voi olla noin suuri asia se, jos kaksi oletettavasti heteromiestä juttelevat kahdestaan. Olet todella mustasukkainen siitä kenen kanssa B viettää aikaa.

Olisin hitsin kiitollinen jos voisit vinkata x:stä jonkun tunnistevihjeen, jolla löytyy Porvoon juttua. Seuraan kyllä montaa K-fanitiliä mutta oon tuhonnu fyp algoritmini hakemalla vähän sitäsuntätä.
Ei ole X:ssä materiaalia, mutta K faneilta voit kysymällä saada. KK ja B ovat myös vahingossa päätyneet ihmisten stooreihin, mutta ne on sattumahavaintoja ja ei fanien instoissa. Pitää osata hakea oikeasta paikasta.

No kuvaile edes kenestä on kyse ja missä? Plus miten sä oot voinu tämmösen nähdä jos ei voi jakaa missään? Haluaisin uskoa mutta ymmärtänet että hankala uskoa että olisit esimerkiks viettäny aikaa näiden ihmisten kanssa jossain yksityisesti.

Näkyy eräässä videossa hyvin kun poistuvat peräkkäin bäkkärille esityksen jälkeen. Hämärää, mutta eräässä videossa valo sattuu sopivasti. Luulin että vyö tms oli rikki kun täytyy pidellä housuja, mutta syy olikin toinen. Kävelykin on tosi hankalaa...🫢

Murut toisilleen:

"HOW ARE YOU DOING BABY?????

VERY GOOD BABY"

https://x.com/ridzashi/status/2075705628543049819

Mua hämäs tässä, kun jotkut kommentoi, ettei kuulosta Jereltä edes yhtään showlta. Minä kyllä ajattelin, että kuulosti.
Sanooko Bojan siinä vielä lopuksi brother? Vaikka ekana sanoo joo very good baby?
Tavallaan se sit veis pohjaa siltä, että K sanoo show-mielessä, koska B nopeasti tajuais, että äää, tää oli liikaa, ja korjaa, mutta toisaalta K on silti voinut sanoa se lavapersoonana (ääneen) ja Bojan leikkii mukana.

Vähän vaikea jotenkin uskoa, että oho, lipsahti lavalla K:lta joku Bojanin normi kutsumatyyli.
Bojan sanoo lopuks Porvoo, ei brother.

Yhteistyössä