K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ainakaan oo löytäny koko ton toisen foorumin ketjua. Ylis niin vastenmielinen paikka etten haluu selata niitä juttuja, joten oon vaan koettanut googlata suoraa tulosta, turhaan.
Ei kannata ees mennä, pahoitat mieles niistä jutuista. Olispa ne ees eilisen kaltaisia omakohtaisia fantasioita, mut ne on vaan pelkkää ilkeilyä. Tein jo ilmoituksen ketjusta.

Teistä puhun💗 Ei siinä, jatkakaa intohimoisuuttanne, tätä teidän tappeluanne on hauska ollut seurata. Ja intohimoisuutta molemmilta puolilta, ettei vaan ole kenenkään kanssa.
Suosittelen harjoittelemaan luetun ymmärtämistä. Tosin etpä taida edes kauheasti välittää siitä, mitä joku oikeasti tarkoittaa. Sulla on toi oma jatkuva trollaus ja tuputus menossa.

Ei kannata ees mennä, pahoitat mieles niistä jutuista. Olispa ne ees eilisen kaltaisia omakohtaisia fantasioita, mut ne on vaan pelkkää ilkeilyä. Tein jo ilmoituksen ketjusta.
No voi hitto. Ehdin jo toivoa että sama runoilija ois laittanu b-fantasiat sille säilöön.
Onko muuten edelleenkään kenelläkään niitä hänen juttuja tallessa? Jos vois säilöä johonkin ketjuun screenshotit niin 🔥🔥🔥

Tarkoitatko Joostia. En valitettavasti muista että missä ja milloin, mutta faneille on kertonut tämän. Se on Vainin vyö. -eri
Eli ei mitään todistetta vaan pelkkää huhupuhetta. Ei ilmeisesti edes tietoa, ketkä fanit tällaista ovat kuulleet. Mutta periaatteessa uskon täysin, että K voisi antaa vyön lahjaksi ja kyse on aika loogisesta päättelystä, kun vyö on kuitenkin suomalaisen käsialaa ja Joost on hollantilainen eikä varmaan suomalaisia vöitä muuten pitäisi. Enemmänkin tarkoitan, milloin rusettivyö oli KK:n päällä ja mistä tieto löytyy.
Ja mistä näkyy, että sydänvyö on ollut ennen Jenkkejä K:n päällä. Tämäkin toki ihan looginen päättely, sillä K käyttää selvästi Vainin vöitä. Mutta edelleen mistä tämä tiedetään vai onko kyse vain samanlaisesta päättelystä, mitä itse tässä harrastan eli mitään ei tiedetä, kunhan vain oletetaan.

Yhteistyössä