K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tarkoita tässä sellaisen leikkimielisen parittamisen kevytversiota. Tarkoitan nimenomaan sitä, että hänet vedetään mielikuvitusmaailmaan kuin mikä tahansa julkkis, vaikka hän ei varsinaisesti ole julkisuuden henkilö, kun ei jaa itsestään kuvia ja tee jatkuvalla syötöllä itsestään päivityksiä. Pari kommenttia julkkiksen instassa ei oikeuta tällaiseen henkilökohtaiseen ryöpytykseen. Ero esim. Mikkeen on suuri, hän on aina peittelemättömästi ollut mukana kuvissa ja videoissa, on antanut haastatteluja aikanaan ja päivittelee tekemisiään instassa säännöllisesti. Toki hänkin tekee sen työnsä promoamiseen mutta hän näyttää olevan julkisuuden kanssa sinut.

On aika vastenmielistä, jos jokin sydänemoji tai kommentti kaverille oikeuttaa joidenkin mielestä hänen seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotimista. Hän on mielestäni tehnyt selväksi, että työtään saa kehua mutta hän itse ei ole se kohde.
Olen samaa mieltä ja myös K:n ja B:n seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotiminen, mitä eri palstoilla on harrastettu jo pitkään, on ihan samalla tavalla vastenmielistä.

Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.
Ei nyt kuitenkaan ihan julkisuudelle vieraasta yksityishenkilöstä voi puhua, kun on mm. antanut useita henkilöhaastatteluja lehtiin ja palkittu Emma-gaalassa. Konserttikuvaajana toimiessa on aika luonnollista, ettei ota itselleen näkyvää roolia lavalla.

Olen samaa mieltä ja myös K:n ja B:n seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotiminen, mitä eri palstoilla on harrastettu jo pitkään, on ihan samalla tavalla vastenmielistä.
Tottakai on, mutta he ovat julkisuuden henkilöitä, ruokkivat itse julkisuutta ja kestävät sen, koska heidän on oltava ammattinsa puolesta näkyvillä ja esillä. Asiatonta se toki on, mutta ero tällaiseen kameramieheen, joka peittää kasvonsa, on mielettömän suuri. Hän ei itse ole tehnyt itsestään julkkista eikä ruoki suuria fanilaumoja. Pari kommenttia kaverin instassa ei tee hänestä julkkista.

Ei nyt kuitenkaan ihan julkisuudelle vieraasta yksityishenkilöstä voi puhua, kun on mm. antanut useita henkilöhaastatteluja lehtiin ja palkittu Emma-gaalassa. Konserttikuvaajana toimiessa on aika luonnollista, ettei ota itselleen näkyvää roolia lavalla.
En löytänyt useita henkilöhaastatteluja, yhden elokuvansa promoamishaastattelun kyllä. Jos häntä fanitettaisiin tämän takia, olisi asia toinen mutta häntä fanitetaan "kemiasta" K:n kanssa, vaikka hän on peittänyt kasvonsa eikä jostain hidastuksista todellakaan voi nähdä mitään kemiaa. Hän ei ole siellä lavalla esiintymässä ja hankkimassa faneja itselleen.

En löytänyt useita henkilöhaastatteluja, yhden elokuvansa promoamishaastattelun kyllä. Jos häntä fanitettaisiin tämän takia, olisi asia toinen mutta häntä fanitetaan "kemiasta" K:n kanssa, vaikka hän on peittänyt kasvonsa eikä jostain hidastuksista todellakaan voi nähdä mitään kemiaa. Hän ei ole siellä lavalla esiintymässä ja hankkimassa faneja itselleen.
Niin tehnyt musavideoita Sannille, Benjaminille ja sit Mikael Gabrielin Tokio, josta palkittu Emma gaalassa.

No siksihän häntä fanitetaankin kun tekee niin hyviä videoita K:sta. Jos ois otettu vanha vantaanfrendi kuvaamaan perunalla hyvästä tahdosta, niin tuskinpa täälläkään paljon huomiota herättäisi.

Ja sä taidat olla vähemmistönä ton kemiakommenttisi kanssa. Kemiaa on muuten myös työkemia, joka tekee yhteistyöstä erittäin saumattoman näköistä.

Nyt taisivat jo maalitolpat siirtyä? On niitä haastatteluja ollut useampia, ja kuvallisia juttuja ollut myös elokuvan julkistamisen yhteydessä. Siitä olen samaa mieltä, että nuo paritusjutut ja suuntautumisen arvailut ovat täysin asiattomia, vaikka kyseessä tässä tapauksessa onkin julkisuudesta tuttu henkilö.

Nyt taisivat jo maalitolpat siirtyä? On niitä haastatteluja ollut useampia, ja kuvallisia juttuja ollut myös elokuvan julkistamisen yhteydessä. Siitä olen samaa mieltä, että nuo paritusjutut ja suuntautumisen arvailut ovat täysin asiattomia, vaikka kyseessä tässä tapauksessa onkin julkisuudesta tuttu henkilö.
Ei mitenkään laajalti, jos noita ei kerta perus googlehaulla löydy.

Yhteistyössä