V
vierailija
Vieras
Menikö tunteisiin poistelijalla?T. mummo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Menikö tunteisiin poistelijalla?T. mummo
Niinkuin ei K:kaan.Näin on. Mutta eipä häntä enää kukaan pakkoparitakaan. Tavallisten Gay miesten suosikkihan hän tosin on, mutta sen he pitävätkin omana tietonaan.
Tuottaneet mitä, pjaskaa vai?K ja B itse tuottaneet että vali vali.
Oi, saisko uudestaan.Äsken oli klippi missä K twerkkaa.
K ja B itse tuottaneet että vali vali.
En poistanut keikkavideota minä että.Menikö tunteisiin poistelijalla?
Ei ole täällä ollut mitään pidempiä kirjoituksia kys. shippiin pitkiin aikoihin.Puhun siitä mähnästä mitä pusuttelushippimummot tuottaneet.
Gaymiehet muuten puhuu kauniin hillitysti B:stä mut K:ta herutellaan kypällä. K toki tunnetumpi.Näin on. Mutta eipä häntä enää kukaan pakkoparitakaan. Tavallisten Gay miesten suosikkihan hän tosin on, mutta sen he pitävätkin omana tietonaan.
Ei heitä kukaan enää shippaa.Ei ole täällä ollut mitään pidempiä kirjoituksia kys. shippiin pitkiin aikoihin.
Jotain suljettujen paikkojen juttuja sitten, ja muutoinkin ovat jo siirtyneet eteenpäin tästä.Gaymiehet muuten puhuu kauniin hillitysti B:stä mut K:ta herutellaan kypällä. K toki tunnetumpi.
Shippaa, mutta pelleporukka saakin pysyä poies.Ei heitä kukaan enää shippaa.
K:sta olen nähnyt parituksia gaypalvelimilla, mutta enemmän paritetaan aina uusimman viisuvuoden ehdokkaita. K on sellainen, joka on jäänyt miesten muistiin.Niinkuin ei K:kaan.
Juu ei kukaan enää shippaa BK, vaipunut aikalailla unholaan.Jotain suljettujen paikkojen juttuja sitten, ja muutoinkin ovat jo siirtyneet eteenpäin tästä.
En minä vaan, avoimissa paikoissa siis.K:sta olen nähnyt parituksia gaypalvelimilla, mutta enemmän paritetaan aina uusimman viisuvuoden ehdokkaita. K on sellainen, joka on jäänyt miesten muistiin.
Puhe oli homojen muka K haaveilusta, pässi.Juu ei kukaan enää shippaa BK, vaipunut aikalailla unholaan.
Mutta myönsit olevasi mummo, koska kirjoitit T. Mummo.En poistanut keikkavideota minä että.
Mummottelijalle sen laitoin, pöljä.Mutta myönsit olevasi mummo, koska kirjoitit T. Mummo.
Mä en plussan tämän ketjun lisäksi lue keskustelupalstoja. Koen ne vanhahtavaksi. Somen muut alustat on parempia paikkoja.En minä vaan, avoimissa paikoissa siis.
Miksi kerrot hänelle olevasi mummo. Tuskin hän sillä tiedolla tekee mitään.Mummottelijalle sen laitoin, pöljä.
Jaa, minusta siellä discordissa oli ainakin karseempi meno, niinkuin puutarhassa jollekin samanmieliselle vastasinkin.Mä en plussan tämän ketjun lisäksi lue keskustelupalstoja. Koen ne vanhahtavaksi. Somen muut alustat on parempia paikkoja.
Ei ollut puhe itsestäni niin että.Miksi kerrot hänelle olevasi mummo. Tuskin hän sillä tiedolla tekee mitään.
Oletko se Pentti?Ei ollut puhe itsestäni niin että.
Niin koska minä poistan ne ja kaikki muut Bhen liittyvät kuvottavat paritukset.Ei ole täällä ollut mitään pidempiä kirjoituksia kys. shippiin pitkiin aikoihin.