V
vierailija
Vieras
Ei ole poistunut. 25.6.Ei sellaista julkaisua ole. Vai onko poistunut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole poistunut. 25.6.Ei sellaista julkaisua ole. Vai onko poistunut.
Jostain lehtiartikkelin kuvista täällä aiemmin puhuttiin, jossa ei ois mitään ihmeellistä.Ei sellaista julkaisua ole. Vai onko poistunut.
Kyllä näin sanottiin X:ssä. On parisuhteessa.No eipä ole mitään parisuhdetta julkaisevaa postausta hänellä, nytten on taas vaihteeksi käsitetty jotakin väärin.
Niin tossa mainitaan Omar ja Hugo, ketä he ovat? Ja onko suutelukuvassa ees D itse?Eilen. Etkö sä osaa käyttää instaa?
En löydä mitään sellaista julistusta tosta.Kyllä näin sanottiin X:ssä. On parisuhteessa.
Tarkoitatko Omaria? Algoritmit tunkee mulle Damonin ja hänen pusukuviaan, vaikka ei nappaa tää pari. Katsoin joskus HS sarjaa, niin varmaan siksi.Kyllä näin sanottiin X:ssä. On parisuhteessa.
Niin tossa mainitaan Omar ja Hugo, ketä he ovat? Ja onko suutelukuvassa ees D itse?
X:ssä nyt hölistään mitä hölistään.En löydä mitään sellaista julistusta tosta.
No X:ssä on paljon tästä paristaEn löydä mitään sellaista julistusta tosta.
On kuulemma kuvia olemassa Damonista ja tästä miehestä. Haluaisin vain tietää ettei Bojania loukata.X:ssä nyt hölistään mitä hölistään.
Mitä ne X:n keskustelijat siitä tietäis, pöljä?No X:ssä on paljon tästä parista
Damon on yhdessä Tauskin kanssa.On kuulemma kuvia olemassa Damonista ja tästä miehestä. Haluaisin vain tietää ettei Bojania loukata.
Lässyti lää, kun mitään tunnistettavaa kuvaa ei näyttänyt olevan.On kuulemma kuvia olemassa Damonista ja tästä miehestä. Haluaisin vain tietää ettei Bojania loukata.
Kuulemma molemmat julkaisseet kuvia parisuhteestaan.Mitä ne X:n keskustelijat siitä tietäis, pöljä?
Olihan siellä.Lässyti lää, kun mitään tunnistettavaa kuvaa ei näyttänyt olevan.
Olihan siellä.Lässyti lää, kun mitään tunnistettavaa kuvaa ei näyttänyt olevan.
Bojanin sydän murtuu tämän tiedon jälkeen.Damon on yhdessä Tauskin kanssa.
Eli tän toisen insta missä D tunnistettavasti näkyy on?Kuulemma molemmat julkaisseet kuvia parisuhteestaan.
Kuinka toope oletNiin tossa mainitaan Omar ja Hugo, ketä he ovat? Ja onko suutelukuvassa ees D itse?
No kumpi on toi toinen? Omar vai Hugo, jotka molemmat mainitaan kommenteissa.Kuinka toope oletOn D, heti ekassa kuvassa on samat vaatteet päällä.
Ja, ovat ystäviä?Katos katos, B tykkäillyt useammastakin D:n julkaisusta.
Hugo on Bojanin uusin. Ovat joskus kimpassa Damonin ja Omarin kaa.No kumpi on toi toinen? Omar vai Hugo, jotka molemmat mainitaan kommenteissa.