K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä K tiesi kenen kanssa hän on suhteessa. Jos ei, niin sitten K on ääliö. Ei todellakaan ole E vika jos K ei tiedä kenen kanssa seurustelee. E on tehnyt podcastiä kauan ennen K tuloa kuvioihin. K on ihan turha myöskään esittää pyhimystä kun on OF tehnyt ja omista panopuuhista ihan julkisesti kertonut. Jos tämä suhde johonkin kaatui niin ajan puutteeseen. K on todella kiireinen kesä. Ei keikailun ja levyteon välissä ole aikaa panostaa suhteeseen.
Unohtui vielä. Eihän he edes olleet suhteessa. E:n mukaan tapailuvaiheessa.

Oletko nyt täysin varma, että K seuraa jotain naisten podisisältöjä eli olisi tiennyt mitä nuo E:n jutut ovat. Samalla lailla sitten E:n olisi pitänyt tietää, että K ei halua yksityisasioitaan julkisuuten. Asia on ollut niin monesti tapetilla ja K nyt takuulla on isompi julkkis kuin E. Melko varmasti K on myös suoraan tämän kertonut. Kyllä tällaista toivetta pitää kunnioittaa tai sitten pitää todeta, että ei tämä onnistu. K ei muuten ole kertonut julkisesti mitään panopuuhistaan. Lavalla saattaa kertoilla selvästi liioiteltuja ja väritettyjä tarinoita. Ei niitä voi pitää yksityiselämästä kertovina. OF ei ollut muuta kuin pikkutuhmaa pelleilyä ja jotkut fanit vain ihan turhaan siitä intoili.
Google on keksitty ja E tuo hyvin selvästi esille omassa IG että tekee Podcastiä. Jos K ei osaa itse hakea tietoa niin sitten ihan oma vika. E ei ole se ihminen joka ottaisi vastaan miehiltä määräyksen olla hiljaa.

K todellakin on kertonut. Emme muuten tietäisi että hän on harrastanut seksiä bolero päällä ja tämän hän on kertonut ihan haastattelussa. Hän on myös antanut haastattelun ulkolaiselle radiolle missä hyvin suoraan kysyttiin K seksi elämästä.

Google on keksitty ja E tuo hyvin selvästi esille omassa IG että tekee Podcastiä. Jos K ei osaa itse hakea tietoa niin sitten ihan oma vika. E ei ole se ihminen joka ottaisi vastaan miehiltä määräyksen olla hiljaa.

K todellakin on kertonut. Emme muuten tietäisi että hän on harrastanut seksiä bolero päällä ja tämän hän on kertonut ihan haastattelussa. Hän on myös antanut haastattelun ulkolaiselle radiolle missä hyvin suoraan kysyttiin K seksi elämästä.
Tämä mikään määräys ole 🤦‍♀️ kyse on ihmissuhteesta, ei sitä levitellä julkisuuteen ilman molempien suostumusta.

En itse muista tuollaisia haastatteluja, mutta vaikka K olisi kertonut seksielämästään useammassakin haastattelussa, on siinä silti suuri ero siihen, että kertoisi nykyisestä seksielämästään ja viimeisimmistä kerroista. Muuten kyllä kanssasi samaa mieltä. E on pitänyt tätä podcastia viiden vuoden ajan, joten kyllä varmasti K on ollut tietoinen viimeistään Rodoksen reissun jälkeen, mistä on kyse.

Siinä on aika iso ero, kerrotko itse omista asioistasi vai laverteleeko niistä joku muu.

En itse muista tuollaisia haastatteluja, mutta vaikka K olisi kertonut seksielämästään useammassakin haastattelussa, on siinä silti suuri ero siihen, että kertoisi nykyisestä seksielämästään ja viimeisimmistä kerroista. Muuten kyllä kanssasi samaa mieltä. E on pitänyt tätä podcastia viiden vuoden ajan, joten kyllä varmasti K on ollut tietoinen viimeistään Rodoksen reissun jälkeen, mistä on kyse.
Mitä sit vaikka on tietoinen? Kyllähän sitä silti voi ryhtyä suhteeseen sillä oletuksella, että tää on meidän juttu ja tästä ei tehdä podi-viihdettä. Jos E silti haluaa sitä julkisesti repostella niin kyllä siihen pitää toiseltakin mielipide kysyä. Tai muuten on idiootti pässi, kuten nyt ilmeisesti on osoittautunut olevaksi.

Mitä sit vaikka on tietoinen? Kyllähän sitä silti voi ryhtyä suhteeseen sillä oletuksella, että tää on meidän juttu ja tästä ei tehdä podi-viihdettä. Jos E silti haluaa sitä julkisesti repostella niin kyllä siihen pitää toiseltakin mielipide kysyä. Tai muuten on idiootti pässi, kuten nyt ilmeisesti on osoittautunut olevaksi.
Niijust ja kakkapää tyhmä

Ainakin fiksumpi kuin pöntelö, joka lähtee ulkomaille keikkamatkalle ja kököttää hotellihuoneessa🤭
Mitäs se sinun pehvaasi kutittaa miten minä tai joku muu lomaansa viettää, ite tuskin olit Sloveniassa ollenkaan että. X:ssä tullut vastaan useampi tyyppi, jolla kävi samoin ja pysyivät hotellissa. Itellä tossa nyt ensinnäkin hotellivalinnan virhe, ois tarttenut toimia niinkuin Lontoossa tein, et se hotla mahdollisimman läheltä keikkapaikkaa. Kun sellainen konsepti selkeästi toimii.

Mitäs se sinun pehvaasi kutittaa miten minä tai joku muu lomaansa viettää, ite tuskin olit Sloveniassa ollenkaan että. X:ssä tullut vastaan useampi tyyppi, jolla kävi samoin ja pysyivät hotellissa. Itellä tossa nyt ensinnäkin hotellivalinnan virhe, ois tarttenut toimia niinkuin Lontoossa tein, et se hotla mahdollisimman läheltä keikkapaikkaa. Kun sellainen konsepti selkeästi toimii.
Etkö sä osaa taksilla matkustaa keikkapaikalle jos sataa?

Etkö sä osaa taksilla matkustaa keikkapaikalle jos sataa?
Olin hiukan pihalla niistä takseista siellä, kertaakaan en siis soittanut ite siellä ja se sovellus ei toiminut suomalaisen puh.numeron kanssa, pääasiassa kävellen kuljin, mutta juu en ole tietääkseni mitään selityksen velkaa mitä ratkaisuja kulloinkin oon tehnyt tai teen, tossa osuutensa varmasti edellisen yön 1-2 tunnin yöunillakin.

Googlaatko sinä jokaisen tapaamasi ihmisen? Sitä paitsi miksi K olisi vastuussa tästä? E:llä on ihan yhtä suuri vastuu mahdollisesta suhteesta ja siitä, että se voisi onnistua. Kyse ei ole määräyksistä vaan yhteisistä sopimuksista ja jos ei ole kompromissihalua, ei kannata jatkaa.
Näitä sun juttujasi en edes muista. Jos on jotain tollaisia juttuja joskus kertonut, ne taitaa liittyä joihinkin huumoripitoisiin haastiksiin eli on myös vastattu humoristisesti. Sitä paitsi tuollaisiakaan juttuja ei ole ollut alkuvaiheen jälkeen ja K on tiukentanut sitä linjaansa.

Yhteistyössä