V
vierailija
Vieras
Mulla on **ksuaalinen hätätila, koska en häveliäisyyssyistä smuttaa K -kirjaimia, vaikka kaikki muut syyt vaatisivat sitä tehtäväksi.
️
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
N
Niinkun sinua taitaa edelleen ottaa päähän se että miehet pitävät BoJerestä. Itse toivoit heidän väärin perustein pitävän enemmän Peksistä.
Ja vetänyt eri rooleja täällä ja vauvalla Häärijän kanssa.Onhan Kärtsäkin hahmo. Voisi jopa sanoa erikoisuudentavoitteluksi.
Jep ja ei suoraan viisujen kautta vaan yhteisen genren ja samanhenkisyyden kautta. Harvoin sitä löytää tällaisia sielunveljiä ulkomailta.Tätä on ollut niin hieno seurata ja bbnos neljäntenä. Uskon että tulee vielä lisää yhteisiä juttuja.
Ei millään tapaa tollaisia, itehän pidän myös Joostin musiikista jonkun verran, ei silti niin et alkaisin enempiä keikkoja kulkeen, mutta enemmän kuin K:n.Jokerit ovat ainoastaan vähäenergisiä ja karismattomia. Mitään tekemistä aitouden kanssa.
Trolololl.Jep ja ei suoraan viisujen kautta vaan yhteisen genren ja samanhenkisyyden kautta. Harvoin sitä löytää tällaisia sielunveljiä ulkomailta.
Ei ole, pöljä.Ja vetänyt eri rooleja täällä ja vauvalla Häärijän kanssa.
Tämähän se olisi.N
Niinkun sinua taitaa edelleen ottaa päähän se että miehet pitävät BoJerestä. Itse toivoit heidän väärin perustein pitävän enemmän Peksistä.
Tuntuu olevan aika yleistä, että JO:n fanit eivät pidä K:n ja näiden hänen muiden ystäviensä musiikista.Ovat liian omituisia minulle. He haluavat niin kovasti poiketa massasta, että se menee jo yliyrittämisen puolelle. Itse tykkään enemmän tavallisuudesta ja aitoudesta kuten Jokerit. Joost, Tommyja BBno$ ovat melkein kuin karikatyyreja.
Joost:in enemmän kuin K:n, ja Tommyn viisubiisin arvasin tuloksissa ohittavan Bastun.Tuntuu olevan aika yleistä, että JO:n fanit eivät pidä K:n ja näiden hänen muiden ystäviensä musiikista.
No toi oli kyl ihan totta. Kärtsä, Joost, Tommy ja Bb ovat sielunveljiä.Trolololl.
Juurikin joka tavalla tollaisia. Siksi ovatkin niin marginaalisesti suosittuja.Ei millään tapaa tollaisia, itehän pidän myös Joostin musiikista jonkun verran, ei silti niin et alkaisin enempiä keikkoja kulkeen, mutta enemmän kuin K:n.
Niin no kun sitä ei voi oikein musiikiksi kutsua.Tuntuu olevan aika yleistä, että JO:n fanit eivät pidä K:n ja näiden hänen muiden ystäviensä musiikista.
Ja K Suomessa, kuten lehdet on kirjoitelleet niin enempi faneja ulkomailla.Juurikin joka tavalla tollaisia. Siksi ovatkin niin marginaalisesti suosittuja.
Mä oikeasti toivon, että tulisi lisää yhteistä materiaalia, tykkään kaikista kolmesta.Jep ja ei suoraan viisujen kautta vaan yhteisen genren ja samanhenkisyyden kautta. Harvoin sitä löytää tällaisia sielunveljiä ulkomailta.
Haaveissasi varmasti näin.No toi oli kyl ihan totta. Kärtsä, Joost, Tommy ja Bb ovat sielunveljiä.
Kaikki ei kuuntele iskelmähumppaa.Niin no kun sitä ei voi oikein musiikiksi kutsua.
Itse ovat sen useasti kertoneet ja tuoneet myös muilla tavoilla ilmi.Haaveissasi varmasti näin.
Taatusti on, valkoinen pönttö.Ei ole, pöljä.
Oot sä kyllä vähän säälittävä tuon Bojerefiksaatiosi kanssaHaaveissasi varmasti näin.
No eiväthän ole.Itse ovat sen useasti kertoneet ja tuoneet myös muilla tavoilla ilmi.
Sininen vai vaaleanpunainen pönttökö täällä huutelee.No eiväthän ole.
Uskon että tulee ja jotain yhteisesiintymisiä.Mä oikeasti toivon, että tulisi lisää yhteistä materiaalia, tykkään kaikista kolmesta.