V
vierailija
Vieras
Kukaan ei nyt tiedä mitä klippiä tarkoitat.Kannattaako tuommosta klippiä pitää näkyvillä. Ei ole oikein minun mielestä. Kyse on oikeista ihmisistä eikä mistään hahmoista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kukaan ei nyt tiedä mitä klippiä tarkoitat.Kannattaako tuommosta klippiä pitää näkyvillä. Ei ole oikein minun mielestä. Kyse on oikeista ihmisistä eikä mistään hahmoista.
Kuinka monta kertaa aioit spämmiä tätä samaa hokemaa. Millä laitteella muuten kirjoitat nämä kommentit?Ja tuo tapa, millä Bojan keskimmäisessä kuvassa painaa hikisen päänsä Kärtsän kaulaa ja poskea vasten, kertoo kyllä poikkeuksellisesta läheisyydestä heidän välillään. Ja Kn katse on kyllä erityinen aina kun B on kyljessä. Hellän huolehtiva.
Tuo instaKukaan ei nyt tiedä mitä klippiä tarkoitat.
Olen nouseva munakoiso.Olet varmasti vesimies
No siinä näit. Horoskoopit on huijausta.Olet varmasti vesimies
Induktioliedellä yleensäKuinka monta kertaa aioit spämmiä tätä samaa hokemaa. Millä laitteella muuten kirjoitat nämä kommentit?
Olen nouseva munakoiso.Olet varmasti vesimies
Lapsellista.En ole jumiutunut yhteenkään haliin.Yhteen K ryhmään on tuotu näitä K:n haliklippejä ja niistä on ollut paljon keskustelua, joten tottakai minäkin olen siihen osallistunut ja kertonut omat suosikkini.
Taidat olla huomionhakuinen persoona. On kyl tosi säälittävää se, et sun pitää tulla tänne esiintymään useassa roolissa ja vain sen takia et saat muissa reaktioita aikaan.Induktioliedellä yleensä![]()
Sukulaispakottaja paikalla.
Ei sillä väliä, kun Erikalla kunnon lollot.Erika on kalat. Eivät voi ymmärtää toisiaan
Juu juu, sanoo mummo joka viihtyy kompostissa.Lapsellista.
Sopiihan, molemmilla horoskoopeilla herkkä ja sovitteleva luonne.Erika on kalat. Eivät voi ymmärtää toisiaan
Hyvä, sitten meitä on kaksi.Lapsellista.
Induktioliedellä yleensä![]()
Mitä ihmeen huolta?![]()
Screenshot 20260802 101201 Gallery hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260802 101201 Gallery palvelussa ImgBBibb.co
Kärtsä myötäelää Boitsun huolta![]()
Ei ne lapsenlapset sinua käy katsomassa vaikka kuinka täällä paasaat toisten tuntemattomien ihmisten sukulaisista.Te pk-seudun ihmiset ette koskaan tajua sitä, että ihmisillä voi olla juuret, koti ja rakkaita ihmisiä jossain muuallakin kuin Mellunmäessä tai Konalassa. Ja että he myös vierailevat ja viettävät aikaa näiden rakkaittensa kanssa.
Taidat olla huomionhakuinen persoona. On kyl tosi säälittävää se, et sun pitää tulla tänne esiintymään useassa roolissa ja vain sen takia et saat muissa reaktioita aikaan.
Eivät kehtaa tietty kirjoitella tän tason juttuja siellä, nimimerkit rajoittaa. Ja loma-aikoihin painottuu näiden lisääntynyt määrä selkeästi täällä.Itse ihmettelen että miksi te K fanit pyöritte täällä jos teillä kerta on useita ryhmiä.
Niin Melani Mekicar, poliitikon tytär.Hänhän oli joku lukioaikainen tyttöystävä, jonka tapasi jollain lukiolaisten yhteisellä reissulla.
Etkö ymmärrä lukemaasi. Kommenttini oli osoitettu sulle ja se oli ainoa kirjoittamani kommentti kyseisessä viestiketjussa tai no tämä on toinen. Vaikutat todella huomionhakuiselta persoonalta ja tämä sinun toinen kommentti vahvisti sen.
Mä en muuten ollut se jolle oikeasti alunperin kirjotit, täytyy myöntää. Riemastuin vaan kun viestisi oli niin vakavaa tivaamista, ja pistin lusikkani soppaan.