K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinä tässä sairas olet, jos ja kun stalkkaat kaikki K:n naisasiat ja hekumoit panomökeillä ikäänkuin normaalit elämäntapahtumat olisivat jotain p*rnoa sulle. Edellinen kirjoittaja vain siteerasi, mitä K on itse haastatteluissaan kertonut.
Mä oon se panomökki huutelija ja se oli pelkkää satiirista kuittailua teille, jotka siitä mökistä jankkasitte.😭☠️

Outoa.
Olen ajatellut hankkia Tarot pakan. Piipahdin pikkukaupungin ainoaan sunnuntaina aukiolevaan paikkaan jossa olen käynyt joskus ennenkin mitään ihmeempää löytämättä. Ok, pari vuotta sitten löysin sieltä jonkun mummon virkkaaman valeampiaispesän, siinä kaikki

Mutta nyt😱 Menen sisään ja vaeltelen reunimmaiselle hyllylle....sieltä löytyy sveitsissä valmistettu 40v vanha vanha markka-aikainen Tarot Classic pakka. Kaikki 78 korttia tallella, kunto kuin uusi. Hinta 3 e

Olenko avaruusolioiden vaikutuspiirissä.

Ja tuo tapa, millä Bojan keskimmäisessä kuvassa painaa hikisen päänsä Kärtsän kaulaa ja poskea vasten, kertoo kyllä poikkeuksellisesta läheisyydestä heidän välillään. Ja Kn katse on kyllä erityinen aina kun B on kyljessä. Hellän huolehtiva.
Juuri näin. Uskomatonta hellyyttä ja rakkautta tuntevat toisiaan kohtaan. Ihanaa oli katsoa Karimin innostusta ja hymyilyä Karnevaaleissa hänen kuvatessaan K:n ja B:n intiimejä halailuja lavalla CCC:n aikana. Käärijän koko crew on aivan uskomattoman taitavaa ja sitoutunutta. Käärijä on onnekas saamastaan kaikesta tuesta noilta ihmisiltä.

Se on kuulkaa optinen harha että Käärijä näyttäysi slimmimmältä, se vain näyttää siltä, kun Häärijä on paisunut vielä sitäkin pahemmaksi silavaattoriksi. Mutta se on vissi, että itse Käärijstä ei ole kadonnut senttiäkään kuin ehkä pituudesta.

Yhteistyössä