K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se kumma, että kaikki K:n tavanneet oli he julkkikisa tai taviksia yleensä muistaa aina kertoa, miten karismaattinen tyyppi hän on. Nyt puhutaan ihan muusta kuin lavakarismasta, jota K:lla on ja se ei ole mistään valoista tai muista visuaalisista elementeistä kiinni.
En ole itse kyllä kiinnittänyt huomiota tälläiseen mitenkään jokaisen suusta tai ylipäätään, tietty Jere on ystävällinen ihminen ja omaan tapaansa osaa esiintyä niille, jotka tosta tyylistä tykkää ja siitä niin paljon huutolaulamisesta.

Toi vie melkein maun koko ihmisestä toi toiminta, ja yritys täyttää tätä ketjua noin paljon kyseisen, suht yksityisen ihmisen jutuilla.
Se on nyt pinnalla, koska on ajankohtaista Kärtsän meiningissä NYT. Viisut oli ja meni 2023. Onko sulle nämä noin alle viisitoista välilehteä "yritystä täyttää ketjua" todellakin liikaa, suhteutettuna 13 603 välilehteen, mitä on jauhettu viisu -slaavista?? Palataan asiaan sitten, kun/JOS se Luu Mun Tuo ilmestyy. En ole itse ainakaan silloin yrittämässä estää fiilistelyä.

Toi vie melkein maun koko ihmisestä toi toiminta, ja yritys täyttää tätä ketjua noin paljon kyseisen, suht yksityisen ihmisen jutuilla.
Jos asia on näin, niin miksi kiusaat itseäsi täällä. Sulle on monta kertaa kerrottu, että vaihda paikkaa mutta ei. Mielummin keskityt itsellesi negatiivisiin aiheisiin kuin hakeudut paikkoihin, joissa voit keskustella itseäsi kiinnostavista aiheista. Voit myös kokeilla näiden itseäsi ärsyttävien viestien ohittamista ja keskityt niiden sijaan aiheisiin, jotka sua kiinnostaa.

Onko täällä oikeasti enää yhtään henkilöä, joka haluaisi keskustella B:stä tai K:sta. Tämä ohjaaja ei kiinnosta. En ole nähnyt hänen elokuviaan, musavideonsa ovat ihan ok, mutta täällä ei keskustella hänen tuotannostaan vaan hänen epäammattimaisesta tavastaan tuoda tuotantoonsa omia ihastuksentunteitaan. Huomaa, että on valmistunut kuvataidelinjalta eikä elokuvalinjalta. Kuvataiteeseen voi tuoda omia ihastumisia, mutta elokuviin ja musavideoihin pitäisi saada niiden päähenkilöiden tunnelmat eikä niitä omia tunnelmia. Olisihan se aika surullista, jos oma ero tai läheisen kuolema näkyisi ohjaajan, kuvaajan tai käsikirjoittajan tekemässä komediassa.

Mä nostan tän kommentin tässä luettavaksi kaikille epäilijöille

Yhteistyössä