K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On todella säälittävää ylifanitusta, jos seuraaminen tuolla tasolla kiinnostaa.
Olen eri, mutta tuo tieto löytyy helposti K:n ig:n kautta, koska hänet on tägätty kuvaan ja ainakin yksi fanitili repostasi kuvan. Tällaisten uraan ja musiikkiin liittyvät jutut ja niiden seuraaminen on ihan normaalia fanitusta, päinvastoin kuin suhdejuttujen stalkkaaminen tai paritukset ja shippaamiset.

Helppo päätellä, kuka niitä poistoja tekee, kun katsoo, mitä ei ole poistettu. Sama sairas kontrollinhalu ja keskustelun sabotointi on jatkunut jo useamman vuoden.
En minä ainakaan tiedä että, mutta ton fanijutun perusteella varmaankin joku K-faneista, sillä heillähän tollaista käytöstä tänkin ketjun perusteella on. Tosin löysinkin sen artikkelin ite, mutta oli lukossa, tarttis olla tilaaja.

Olen eri, mutta tuo tieto löytyy helposti K:n ig:n kautta, koska hänet on tägätty kuvaan ja ainakin yksi fanitili repostasi kuvan. Tällaisten uraan ja musiikkiin liittyvät jutut ja niiden seuraaminen on ihan normaalia fanitusta, päinvastoin kuin suhdejuttujen stalkkaaminen tai paritukset ja shippaamiset.
Se vaan, että ”tuollainen fanitus” ei ole ihan normaalia yli 15-vuotiaan ihmisen toimintaa.

Se vaan, että ”tuollainen fanitus” ei ole ihan normaalia yli 15-vuotiaan ihmisen toimintaa.
Päinvastoin, ihan normaalia aikuisen fanin toimintaa. Teinifanit ovat useimmiten vain ihkutteluasteella, mutta monia aikuisia kiinnostaa myös artistin urakehitys.
Mitäpäs sanot vaikka miljoonista jalkapallofaneista tai jääkiekkofaneista jne. Ihan samanlaista fanitusta tämäkin on ja yhtä hyvä kiinnostuksen kohde kuin muutkin vastaavat fanitusjutut.

Päinvastoin, ihan normaalia aikuisen fanin toimintaa. Teinifanit ovat useimmiten vain ihkutteluasteella, mutta monia aikuisia kiinnostaa myös artistin urakehitys.
Mitäpäs sanot vaikka miljoonista jalkapallofaneista tai jääkiekkofaneista jne. Ihan samanlaista fanitusta tämäkin on ja yhtä hyvä kiinnostuksen kohde kuin muutkin vastaavat fanitusjutut.
No kun ne on enimmäkseen miehiä niin ihan normaalia. Kun naiset tykkää fanaattisesti jostain niin se on noloo. Naisten olis normaalia keskittyy miehiinsä ja lapsiinsa.

Yhteistyössä